English Version
English

D.SAB داروی معجزه آسا

D.SAB داروی معجزه آسا

نهمین جلسه از دوره سوم ویلیام وایت در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۲ به استادی کمک راهنمای محترم مسافر محمدرضا نگهبانی مسافر محمد علی و دبیری مسافر توحید با دستور جلسه D. SAP ساعت ۷ و نیم آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محمدرضا هستم یک مسافر!
دستور جلسه امروز D.SAP و من معتقد هستم این دستور جلسه ها مانند شاه کلید است و این دستور جلسه انقدر مهم است جناب مهندس دو هفته درباره آن صحبت کرد و مهمترین مشکلات ما که درمان مواد بوده پرونده آن دو سال پیش حل شده بعد سیگار و خواب و تغذیه سالم.
این تلاش ها توسط جناب مهندس بوده وD.sap که به همکاری جناب استاد امین و مهمترین مسئله این بوده که D.SAP بسیار غنی و فراوان از مواد مغذی است که بدن ما بسیار فقیر از این املاح موجود در D.SAP که خوشبختانه ما و اعضای کنگره این ماده شفابخش در اختیار مان هست و می توانیم از آن استفاده کنیم.
خدا را شاکرم که در کنگره هستیم هم از آموزش ها استفاده می کنیم این نعمت هایی که در کنگره هست و می توانیم از آنها استفاده کنیم . در ادامه درباره مثلث رحمت که بسیار دلنشین از استاد امین در سی دی یونس آمده این است که حرام کردن ناامیدی بر خود، برخوردار بودن ،استفاده کردن از تمام نعمتهای خداوند ،فرماندار بودن از رب یا پروردگار خودو مثلث غلبه کردن بر ناامیدی ایمان، جهاد نه به معنای جنگ به معنای تلاش کردن هجرت نه به معنای سفر کردند به شهر دیگر بلکه سفر کردن از ضد ارزشها به سمت ارزش ها.
در ادامه اشاره کردن به گرفتن اجازه پهلوانی از جناب مهندس که یکی از اساتید  به من اشاره کردند که تو مشکل مالی داشتی چطور  پهلوان جالب اینکه من اصلا توقع این جایگاه را ندارم ولی حس آن در من بود که مهندس فقط از من شرایط رو پرسیدند و خیلی سخت نگرفتن
حرفای من به خاطر این بود که بگم که جایگاه پهلوانی دنوری و سرداری در کائنات نوشته شده فقط جای اسم تو خالی است و باید نوشته شود همانطور که در سفر اول نیروهای اهریمنی نمیزارند  افراد آنها کم شود  تمام نیرو های خود را به کار می گیرند برای خارج کردن از مسیر ارزش ها مسئله مالی هم همین طور است که مشکلات نمی گذارند به عهد خود وفا کنید. در انتها اینکه انتخاب های سالم سرنوشت ما را تعیین می کند که من با چه صفت هایی از این دنیا بروم (پهلوانی، دنوری، سرداری، مصرف کننده یا فرد درمان شده.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .