English Version
English

D.sap یکی از شگفتی های کنگره

D.sap یکی از شگفتی های کنگره

دومین جلسه از دوره هشتم سری کارگاه‌های آموزش عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی بیهقی سبزوار روزهای پنجشنبه با استادی ایجنت محترم مسافر امیر هوشنگ، نگهبانی مسافر رضا و دبیری مسافر علی با دستور جلسه «D.sap + تولد مرزبان محترم مسافر یدالله» در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱۱ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان امیر هوشنگ هستم مسافر خیلی خوشحالم که دوباره در جمع شما قرار گرفتم تا در کنار یکدیگر تبادل آموزش کنیم و اطلاعات را به همدیگر انتقال بدهیم. دستور جلسه شامل دو بخش است که بخش اول آن دستور جلسه هفتگی است که موضوع آن D.sap هست و بخش دوم تولد سه سال رهایی مرزبان محترم آقا یدالله است.

 

معمولاً وقتی‌که وارد کنگره می‌شویم یک سری اتفاقات بسیار زیبا در حد معجزه برایمان پیش می‌آید که خیلی ساده از آن‌ها عبور می‌کنیم. D.sap هم‌ چنین داستانی داشت بچه‌هایی که در زمان کرونا از این اکسیر استفاده کردند تأثیر آن را به چشم خودشان دیدند، مسئله‌ای که تمام دنیا در حل آن مانده بودند ولی برای مسافران کنگره این معجون شفابخش و اعتقادی که به آن داشتند این موضوع برای آن‌ها یک مسئله طبیعی بود. من هم شدید درگیر بیماری کرونا شدم، نزد هیچ پزشکی نرفتم و هیچ دارویی هم مصرف نکردم. ریه‌های من به‌شدت عفونت کرده بود و حدود ۱۲ کیلو وزن کم کردم ولی به‌واسطه همین اکسیر توانستم درمان شوم.

تمام دنیا فکر می‌کردند ما دیوانه هستیم و واقعاً هم دیوانگی بود در آن شرایط خاص یک جمع ۲۰۰ نفری زیر یک سقف که رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازم  هم سخت بود، کنار هم می‌نشستیم و این با معیارهای علمی دنیا جور درنمی‌آمد! ولی بار علمی داشت؛ وجود پتاسیم موجود در D.sap در بالا بردن سیستم ایمنی بدن نقش مهمی دارد و حکم کاتالیزور را دارد که خودش نقشی در سوخت‌وساز بدن ندارد ولی به این فرآیند کمک می‌کند. تعداد فوتی‌های انگشت‌شماری هم که به‌واسطه کرونا در بین بچه‌های کنگره وجود داشت به خاطر بیماری‌های زمینه‌ای بود که از قبل داشتند.

تجربه خودم در مصرف D.sap این بود؛ من صبح که از خواب بیدار می‌شدم خیلی سرحال بودم ولی دو ساعت بعد خستگی مفرط بر من غلبه می‌کرد و خواب‌آلوده می‌شدم، با جناب مهندس مشورت کردم و یک دوره D.sap را مصرف کرده و این موضوع برایم برطرف شد. D.sap در کنار روش dst یکی از معجزات کنگره است. تفاوت سرکه و D.sap در این است که سرکه یک تایم ۴۰ روزه را برای آماده شدن سپری می‌کند ولی D.sap نیاز به یک فرایند ۱۱ ماهه دارد.

بخش دوم جلسه هم تولد یدالله عزیز است. یکی از ویژگی‌های که این دوره مرزبانی نمایندگی بیهقی داشت این بود که خیلی به‌روز بودند و آقا یدالله هم خیلی تلاش کرد و این نظم و هماهنگی که امروز در شعبه مشاهده می‌کنید زحمات این عزیز بود. ایشان خدمت را دوست دارد و از هستی هم این موضوع را دریافت کرده که باید بخشی از وجودش متعلق به دیگران باشد برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم سال‌های سال در کنگره ماندگار باشند.

 

در ادامه جلسه مراسم رهایی از بند اعتیاد مسافر؛ علی، مهدی و حمید از لژیون چهارم به کمک راهنمایی مسافر امیر برگزار شد.

 

اعلام سفر مسافر یدالله:
سلام دوستان یدالله هستم یک مسافر
با بیش از ۱۰ سال تخریب وارد کنگره شدم
آخرین آنتی ایکس مصرفی یک گرم تریاک کشیدنی بود
ده ماه و ده روز سفر کردم به روش دی اس تی داروی درمان شربت اوتی
زیر نظر کمک راهنمای خوبم آقای محمود باغجری
ورزش در کنگره والیبال
رهایی سه سال و چهل روز

آرزوی مسافر یدالله:
آرزوی من این است که تمام بچه های کنگره به هر آرزویی که دارند برسند.

 

سخنان ایجنت محترم مسافر امیر هوشنگ:
سلام دوستان امیر هوشنگ هستم یک مسافر من هم این روز قشنگ را به آقا یدالله خانواده محترمشان و تمامی بچه‌های کنگره ۶۰ نمایندگی بیهقی تبریک می‌گویم. در این مدتی که به‌عنوان ایجنت نمایندگی در خدمت شما بودم می‌توانم به جد بگویم گروه مرزبانی بسیار خوبی داشتیم همیشه زیبایی یک کار به رفتارهاست آقا یدالله هم یک شخصیت کاریزماتیک و جذابیت خاص خودش را داشت. درعین‌حالی که قاطعیت و جذبه و هیبت خودش را در کار نشان می‌داد ولی بسیار مهربان بود و قلبی رئوف داشت و دلسوز همه بود و خدمتگزار خیلی خوبی هست. امیدوارم در ادامه هم در کنگره حضورداشته باشد و در جایگاه‌های دیگر خدمت کند.

سخنان مسافر یدالله:
سلام دوستان یدالله هستم یک مسافر من هم بسیار سپاسگزارم از خانواده بزرگ کنگره ۶۰ در رأس جناب مهندس و مجموعه نمایندگی بیهقی سبزوار و نمایندگی نیشابور که من در آنجا به درمان رسیدم. از کمک راهنماهای عزیزم محمود آقا و آقا امیر هوشنگ بسیار سپاسگزارم که به من در این راه کمک کردند. اگر زندگی‌ام را به دو بخشِ قبل از کنگره و بعد از ورود به آن تقسیم کنم؛ قبل از کنگره من در عمق ظلمات و در باتلاق ضد ارزش‌ها دست‌وپا می‌زدم، نه به خانواده نه به پدر و مادر و نه به کار و هیچ‌چیزی جز خوش‌گذرانی خودم فکر نمی‌کردم. اکنون‌که نزدیک چهار سال است که در کنگره حضور دارم با آموزش‌هایی که گرفتم فهمیدم که معنی زندگی چیست و کجای کار قرارگرفته‌ام و معنی حال خوش چیست! از تک‌تک مسافران عزیز و همسفران محترم که در جشن من شرکت کرده و مرا مورد لطف و محبت خودشان قراردادند ممنون و سپاسگزارم.

 

 

 

عکاس: مسافر سعید لژیون چهارم
تایپ: مسافر رضا لژیون پنجم
تنظیم: مسافر مسعود لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .