English Version
English

پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگری است...

پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگری است...

جلسه ی ششم از دوره ی پنجم از جلسات ویلیام وایت(درماناعتیادبه مصرف سیگار به روش DST) نمایندگی پارک فدک قم با استادی مسافر محمد و نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر یونس با دستور جلسه هفتگی D.SAB در روز جمعه مورخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ رأس ساعت ۸صبح آغاز به کار نمود. 

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه D. SAB می باشد.

که اقای مهندس بعد DST سیگار و مواد مخدر محلولی به دست اوردند که شبیه سرکه سیب است ولی فرایند تهیه سرکه سیب ۴۰ روزه است اما فرایند D.SAB یکسال طول میکشد در ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد از سرکه سیب در جنگ ها برای عفونت و خونریزی استفاده میشده است و در حال حاضر هم در بیمارستان ها از اسید استیک همانند سرکه سیب است برای جلوگیری از خونریزی و عفونت و خیلی کارهای دیگر استفاده میشود. اسید استیک در سرکه خوراکی است و پتاسیم هم وجود دارد که آرد سفید وقتی از سبوس ان جدا می شود همراه آن پتاسیم هم گرفته می شودکه اگر پتاسیم نداشته باشد انسان پیری زودرس می گیرد با مصرف این محلول پتاسیم بدن تامین میشود.

مورد دیگر اینکه کسانی که مثل من در ابتدا وارد لژیون سیگار می شود دهانمان آفت می زند و با غرغره کردن این محلول آفت ها از بین می رود. مشکل دیگر سفر اولی ها مشکل یبوست است که مشکل مهمی است و آقای مهندس قبل از D.SAB راه های زیادی را امتحان کرده بودند مثلا استفاده از گل محمدی که محصول کاشان باعث کاهش این مشکل می شد اما گل محمدی تبریز مشکل را بیشتر می کرد و مشکلات زیادی از قبیل قارچ و باکتری و عفونتی که با رفتن به استخر ایجاد می شود با این محلول از بین می رود و همچنین بوی بد دهان با غرغره کردن این محلول از بین می رود و اگر درست مصرف شود باکتری ها و میکروب های دستگاه گوارش از بین می رود. این موضوع بسیار مهم است که اقای مهندس در هفته پیش و این هفته در دستور کار قرار داده است.

 

 

با آرزوی موفقیت برای مسافران عزیز 

ارسال خبر:مسافرجلال لژیون نهم امین قم 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .