English Version
English

با انتشار مقاله D.SAP، امیداور هستیم که این ماده بی‌نظیر مطرح و بین المللی شود (نمایندگی رز)

با انتشار مقاله D.SAP، امیداور هستیم که این ماده بی‌نظیر مطرح و بین المللی شود (نمایندگی رز)

پنجمین جلسه از دوره هفتم سری کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی رز، با استادی همسفر محدثه کمک راهنما، نگهبانی مسافر آزاده و دبیری مسافر زینب، با دستور جلسه «D.sap» روز سه‌شنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محدثه هستم یک همسفر.
وقتی متوجه شدم دستور جلسه مربوط به D.SAP است خیلی خوشحال شدم، زیرا تجارب فوق‌العاده‌ای از مصرف آن دارم. D.SAP نوعی سرکه سیب یا سرکه انگور است که آقای مهندس آن را تهیه کرده‌اند. اما فرق بسیاری با سرکه معمولی دارد و با بهترین قیمت آن را در اختیار ما قرار دادند.
هیچ‌وقت خانه‌ ما بدون D.SAP نبوده، زیرا می‌دانیم دوای هر دردی است. من برای هر مسئله‌ای از آن استفاده می‌کنم؛ از گلودرد گرفته تا مشکلات پوستی. من با ایمان کامل از D.SAP استفاده می‌کنم و همین امر باعث شده همسرم نیز برای موضوعات مختلف به آن مراجعه کند، با اینکه از کنگره و D.SAP شناخت کافی ندارند.
تجربه‌ای که من در استفاده از D.SAP داشتم، این بود که عادت ماهیانه من توسط این ماده و آموزش‌های جهان‌بینی بهبود پیدا کرد. چرا می‌گویم جهانبینی؟ زیرا وقتی آموزش بگیرم، روان من سالم و حال من خوب باشد، این حال خوب روی جسم من تاثیر می‌گذارد و تمام بیماری‌ها را از بین می‌برد.
بعضی از خواص D.SAP عبارت است از: درمان کبد چرب، درمان جوش‌های صورت، بیماری‌های روده و ریه، مشکلات قلبی، افزایش اسپرم، درمان قارچ‌ها و بیماری‌های پوستی، و مهم‌تر از همه درمان کرونا. دوره‌ای بود که تمام جهان درگیر بیماری کرونا بودند، و تنها کسانی که خیالشان آسوده بود، اعضای کنگره٦٠ بود، زیرا D.SAP را در اختیار داشتند.
چند وقت پیش یکی از همکلاسی‌های من به بیماری پوستی مبتلا شد، کبد و کلیه‌اش از کار افتاد و از دنیا رفت. شاید اگر D.SAP در اختیار داشت، این اتفاق نمی‌افتاد. ما خیلی باید شکرگزار باشیم، در واقع باید قدردان خداوند و آقای مهندس باشیم. خیلی‌ها عزیزانشان دچار بیماری‌هایی می‌شوند که باید داروی گران‌قیمت و کم‌یابی از یک کشور دور تهیه کنند، و ما چنین اکسیر شفابخشی را با قیمت پایین در اختیار داریم.
با انتشار مقاله D.SAP جناب مهندس، امیداور هستیم که این ماده بی‌نظیر مطرح و بین المللی شود، تا همگی بتوانند از آن استفاده‌ کنند.

گردآوری و تایپ: همسفر محدثه کمک راهنما- نمایندگی رز
ویرایش: همسفر مریم- نمایندگی رز
بازبینی: مسافر سمیرا کمک راهنما- نمایندگی رز

ارسال: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .