English Version
English

D.sap خاصیت ضد باکتری دارد

D.sap خاصیت ضد باکتری دارد

در کنگره 60 وقتی‌که دستور جلسه‌ای به‌طور ثابت و سالانه مطرح می‌شود اهمیت آن موضوع را برای ما یادآوری می‌کند. D.sap یکی از این دستور جلسات است که آقای مهندس در دستور جلسات سالانه کنگره قرار داده‌اند.

خیلی‌ها D.sap را فقط یک سرکه سیب می‌دانند و در همین حد می‌شناسند؛ البته خیلی‌ها هم ممکن است حتی اسم D.sap به گوششان نرسیده باشد. آقای مهندس همیشه تذکر لازم را داده‌اند که D.sap با سرکه سیب تفاوت بسیاری دارد؛ چراکه املاح آن بسیار غنی‌تر و مهم‌تر از یک سرکه سیب معمولی است و در کنگره به‌عنوان داروی مکمل درمان استفاده می‌شود افرادی که از آن استفاده کرده‌اند تجربیات بسیار ارزشمندی در این زمینه‌دارند و خیلی‌ها در مشارکت‌های خود آن را بیان می‌کنند.

به فرموده آقای مهندس، D.sap دارای املاح گوناگونی مانند سدیم، کلسیم، پتاسیم و اسیدهای مختلف مثل اسیدسیتریک و اسید استیک است که مانند آنتی‌بیوتیک اثر می‌کند و ضد عفونت است، همچنین اسیدسیتریک رگ‌ها را به‌آرامی پاک می‌کند و جلوی سکته را می‌گیرد.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای D.sap آنتی‌ویروس بودن آن است. اثرات بخور آن بر روی ریه که غیرقابل‌دسترس است و بیماری‌های ویروسی که وارد ریه می‌شوند و باعث بیماری‌های سخت و کشنده مثل کرونا می‌شوند که تعداد بسیاری از انسان‌ها را درزمانی کوتاه درگیر بیماری و مرگ‌ومیر کرد و استنشاق بخار ترکیب آب و D.sap این ویروس را که از طریق راه تنفسی وارد جسم می‌شود به‌راحتی از بین می‌برد که متأسفانه به‌ علت آگاهی نداشتن مردم از این موضوع جان خود را از دست‌ دادند یا دچار بیماری‌های مزمن شدند.

آقای مهندس و استاد امین با تولید این ماده شگفت‌انگیز جان اعضای کنگره و خانواده‌هایشان را نجات دادند و در شرایطی که همه تجمعات از ترس انتقال بیماری کرونا تعطیل‌شده بود کنگره به جلسات درمانی و جهان‌بینی خود بدون نگرانی ادامه داد بدون این‌که حتی یک نفر تلفات ناشی از کووید ۱۹ را داشته باشد.

مقالات معتبری که در مورد این مایع حیات‌بخش منتشر شد، در بهترین دانشگاه‌های تحقیقاتی جهان پذیرفته شد و گامی بسیار بزرگ در رابطه با جهانی‌شدن کنگره برداشته شد.

یکی دیگر از کاربردهای D.sap تأثیر بسیار عالی بر روی سیستم گوارش است. در جامعه امروز اشخاص زیادی از بیماری‌ یبوست رنج می‌برند. استفاده روزانه از D.sap صبح‌ها و قبل‌ از صبحانه به‌صورت ناشتا بهترین درمان این مشکل است؛ برای این مشکل حاد بیماران بعد از دو سه روز استفاده، متوجه اثرات بسیار خوب آن می‌شوند و از شر بیماری خلاص می‌شوند.

خواص D.sap بسیار زیاد است و توضیح و شرح آن در این گفتار نمی‌گنجد؛ ولی من وظیفه‌دارم که تجربیات شخصی خودم را هم در این زمینه بیان کنم؛ اثر بسیار خوبی که D.sap بر روی نوعی قارچ پوستی که با داروها برطرف نمی‌شد یا به‌صورت موقت برطرف می‌شد و برگشت می‌کرد را تجربه کردم. یکی از بستگان دچار نوعی قارچ بر روی قسمت‌هایی از پوست می‌شد که قهوه‌ای‌رنگ بود و هر چه بیشتر می‌شد رنگ تیره‌تری به خود می‌گرفت و وسعت بیشتری روی پوست را در برمی‌گرفت. به ایشان پیشنهاد شست‌وشو با D.sap را دادم که ابتدا مقاومت کرد و گفت این‌همه دارو و شامپو استفاده کردم و اثری نداشت یک سرکه سیب چه‌کاری می‌خواهد انجام دهد؟ من که اعتقاد کامل به آقای مهندس و علم و گفته‌هایشان داشتم از ایشان درخواست کردم که تجربه کند؛ چراکه اگر مؤثر نباشد ضرری هم ندارد و به‌طور عجیبی پس‌ از ۲ بار استفاده (ترکیب ۲ قسمت آب و ۱ قسمت D.sap) و ماساژ روی پوست لکه‌ها بسیار کم‌رنگ شدند و درنهایت باعث بهبودی کامل پوست شد.

خیلی از ما انسان‌ها برای حل مسائل‌ خودمان دنبال راه‌های پیچیده و غیرقابل‌دسترس هستیم؛ درصورتی‌که کلید حل مسائل در دستان خودمان است و به آن بی‌توجهی می‌کنیم. تجربه دیگرم پوسته‌پوسته شدن و شوره موی سر بود که با استفاده از D.sap از بین رفت و همچنین برای عفونت گوش که با دو بار چکاندن D.sap در گوشم از بین‌ رفت.

D.sap بسیار معتدل است و برای هر طبعی مفید است. استفاده در سالاد و حتی شربت به‌صورت روزانه تأثیرات بسیار عالی دارد و چون املاح و مواد تشکیل‌دهنده آن شامل پتاسیم، منیزیم و ... است نیاز بدن را خیلی راحت برطرف می‌کند.

ماده دیگری که از D.sap ساخته‌شده کرم آن است که اثرات معجزه‌آسایی بر روی پوست دارد. این کرم هم اثر لایه‌برداری و پاک‌سازی دارد و به‌ علت جذب بالای آن اثر جوان‌سازی و شاداب کننده‌ای روی پوست دارد؛ زیرا افرادی که از آن استفاده کرده‌اند بیان می‌کنند که اگر به‌طور منظم از این کرم استفاده شود تغییرات محسوس درروی پوست احساس می‌شود.

این‌ها نعمت‌هایی هستند که خداوند به‌وسیله آقای مهندس در اختیار ما قرار داده‌اند؛ حواسمان باشد که کفران این نعمات را نکنیم که از دست می‌دهیم.


نویسنده: همسفر فاطمه مرزبان نمایندگی شمس
ویراستاری و ارسال: همسفر فاطمه کمک راهنمای لژیون چهارم نمایندگی شهرری
ورزش همسفران کنگره ۶۰
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .