English Version
English

عشق خالصانه

عشق خالصانه

پنجمین جلسه از دوره بیست و نهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی وحید با استادی کمک‌راهنما همسفر زهرا، نگهبانی همسفر طاهره و دبیری همسفر زهرا با دستورجلسه «D.sap» در روز سه‌شنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۲ در ساعت ۱۵:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه امروز دو بخش است؛ بخش اول D.sap و قسمت دوم تجلیل از کمک‌راهنما خانم غزاله است. من خیلی کوتاه در مورد دستور جلسه‌ها صحبت می‌کنم.

ما همه از کنگره آموزش‌های زیادی گرفته‌ایم. یکی دیگر از معجزاتی که کنگره بعد از OT به ما نشان داد دی‌سپ بود. دی‌سپ با سرکه‌ سیب متفاوت است. قدیمی‌ها خیلی از سرکه‌ سیب استفاده می‌کردند ولی روش اصولی تولید و استفاده از آن را بلد نبودند.

مسافران قبل از ورود به کنگره به علت استفاده از تریاک و شیره دچار یبوست شدید و بیماری روده بودند که جناب آقای مهندس برای درمان این موضوع سرکه سیب را تخمیر کردند و ده تا یازده ماه به آن فرصت دادند که حاوی فرآورده‌های خاصی گردد. زمانی که مسافرها از دی‌سپ استفاده کردند در اکثر آن‌ها بیماری روده بهبود یافت و کرم آن برای درمان لکه‌ها و شفاف‌سازی پوست مؤثر است. به شما توصیه می‌کنم اگر از این محصول استفاده نکرده‌اید حتماً آن را تهیه کنید. این‌ها همه از معجزات کنگره است.

من خودم به‌شخصه جایی را ندیده‌ام که به این اندازه به مصرف‌کننده‌ها اهمیت دهد. زمانی که یک مصرف‌کننده بیماری روده می‌گیرد درد زیادی را تحمل می‌کند. جناب آقای مهندس تمام تمرکزشان را روی این موضوع گذاشتند که راه‌حلی را پیدا کنند که خدا را شکر دی‌سپ را کشف کردند و به همه‌ ما معرفی کردند.

طریقه‌ مصرف دی‌سپ به این صورت است که صبح قبل از خوردن صبحانه دو در بطری دی‌سپ را در یک لیوان آب ولرم می‌ریزیم. برای آنانی که یبوست شدید و چسبندگی روده دارند مصرف سه بار در روز با توجه به وضعیت فرد توصیه‌شده است. امیدوارم همه‌ ما از آموزش‌های کنگره ازجمله سی‌دی‌ها، کتاب‌ها، جزوات و همچنین از دی‌سپ استفاده کنیم و تأثیرات آن‌ را به‌مرورزمان مشاهده کنیم.

من اوایل دو الی سه ماه که دی‌سپ استفاده کردم می‌گفتم این‌که هیچ تأثیری ندارد، ولی الآن نزدیک به یک سال است که دی‌سپ مصرف می‌کنم و آرام‌آرام اثر آن را در بدن خود احساس می‌کنم.

بخش دوم دستور جلسه امروز تجلیل از خانم غزاله است. زمانی که من به شعبه وحید آمدم خانم پروانه به‌تازگی ایجنت شده بودند و شناختی روی بچه‌ها نداشتم. زمانی که در جلسه نشستم خانمی را دیدم که بدون استفاده از میکروفن با صدای بلند مشارکت کرد و من بسیار ایشان را تحسین کردم و ازآنجایی‌که خودم صدای ضعیفی دارم با شنیدن صدای ایشان یک حسی به من دست داد و به او ماشاءالله گفتم و از آن لحظه آشنایی ما استارت خورد.

اگر یک کمک‌راهنما عشق خالصانه نداشته باشد نمی‌تواند در کنگره ماندگار شود و به رهجویانش آموزش دهد. عشقی که از دل یک کمک‌راهنما بیرون می‌آید باعث می‌شود تمام مشغله‌های خود را بیرون کنگره بگذارد و با تمام وجود به رهجویان خود بپردازد و یک لژیون قوی و محکم را تشکیل دهد. قطعاً بارها شده است که برای خانم غزاله یک گرفتاری پیش‌آمده است؛ اما نگذاشته است کسی از آن مطلع شود که این چیزی جز عشق خالصانه نیست. این عشق و محبتی است که کنگره در دل ما گذاشته است. برای خانم غزاله بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و به ایشان می‌گویم پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگری است، شما انتهای این خط، یک نقطه گذاشتید و یک نقطه‌ دیگر برای شما شروع می‌شود.

خلاصه سخنان ایجنت گروه خانواده همسفر طیبه:

«پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگری است و اگر دفتری بسته شود دفتر جدیدی باز می‌شود». امروز خدمت کمک‌راهنمایی خانم غزاله به پایان می‌رسد. از تمام زحماتی که طی این سال‌ها کشیدند تشکر و قدردانی می‌کنم. اکنون‌که لحظه تجلیل است باید از خانم غزاله پرسید که از خدمتش راضی بوده است یا نه؟ اگر راضی هستند حالا خیلی سبک و شاد خواهند بود. ان‌شاءالله نتیجه تمام خدمت‌هایی که انجام داده‌اند به زندگی ایشان برگردد. امیدوارم که رهجوهای خانم غزاله خدمت‌گزارهای خوبی باشند تا در آینده نام‌های بیشتری از خانم غزاله برده شود.

خلاصه سخنان کمک‌راهنما همسفر غزاله:

مدتی است که در ذهنم می‌گویم چه چیزی می‌خواهی در این جلسه بگویی و به خودم گفتم اصلاً به آن فکر نکن. مادرم همیشه می‌گفت نقطه‌ضعف آدم‌ها فرزندان آن‌ها هستند و من می‌گفتم این چه حرفی است و این حرف را باور نداشتم ولی امروز به این مطلب رسیدم. خیلی برای امروز خوشحالم و واقعاً حال خوبی دارم. در قرآن گفته می‌شود که فرد مؤمن وقتی می‌خواهد از دنیا برود و وارد دنیای دیگری شود با لبخند وارد می‌شود حالا من می‌بینم انسان مؤمن انسانی است که کار خود را خوب انجام بدهد و به این نتیجه رسیدم که وقتی کار خوبی انجام بدهیم حال خودمان هم خوب می‌شود.

جدا شدن برای همه انسان‌ها سخت است؛ باید در نظر داشت گیاهانی که ریشه هوایی دارند خیلی راحت جابه‌جا می‌شوند و هیچ اذیتی ندارند، درواقع آن‌ها راهشان را پیداکرده‌اند. من زمانی که می‌خواستم در سایت خدمت کنم به من پیشنهاد شد سی‌دی گره مسئولیت را گوش دهم و این سی‌دی گره‌های زیادی از من باز کرد.

من در هر جایگاهی که خدمت کردم هیچ زمانی بعد از تحویل آن حالم بد نشد حتی امروز هم حال خوبی دارم و مطمئن هستم اعضای لژیونم بعد از من هم راهشان را پیدا می‌کنند. امروز حضور خیلی از عزیزان به خوب بودن حال من کمک کرد. قدرت عشق به انسان نیرویی می‌بخشد که می‌تواند نگفته‌ها را بشنود. در مراسمی که پیش می‌آید مثل امروز، واقعاً آن‌هایی که باید باشند هستند و حس خوب را به انسان منتقل می‌کنند. امیدوارم تک‌تک شما عزیزان این حال خوب را تجربه کنید و می‌دانم عزیزانی هستند که بالقوه ادامه من هستند. از حضور شما عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم. 

مرزبانان کشیک: همسفر سمیه و مسافر مختار
تایپ: همسفر شکوفه رهجوی کمک‌راهنما همسفر ناهید (لژیون دوم) و همسفر مریم رهجوی کمک‌راهنما همسفر حدیث (لژیون ششم)
عکس: مرزبان گروه خانواده، همسفر سمیه
ویراستاری و ارسال: همسفر شکوفه رهجوی کمک‌راهنما همسفر ناهید (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی وحید

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .