English Version
English

هدیه‌ای از جنس نور

هدیه‌ای از جنس نور

مسافر محمد با تخریب بیش از 10 سال آنتی‌ایکس مصرف تریاک، الکل، حشیش وارد کنگره شد و به روش درمان DST همراه با داروی OT به راهنمایی مسافر حسین آقا سفر خود را شروع کرد و در حال حاضر به شکر خدا و با دستان پرمهر آقای مهندس حدود 1 سال و 8 ماه از دام اعتیاد رها شده است؛ در ادامه سفر ویلیام انجام داد، آنتی ایکس روزانه 1 الی 2 پاکت سیگار، تخریب بیش از 15 سال، روش درمان DST، مدت 13 ماه و 18 روز به راهنمایی حسین آقا سفر کرد، رهایی 1 سال و چند ماه.
او سفر خود را در شعبه شیخ بهایی شروع کرد و پس از چند ماه سفر با افتتاح شعبه جدید به شهرضا آمد و در جایگاه‌های خدمتی ازجمله مسئول سایت، نشریات و ... خدمت کرد و در سفر دوم توانست در آزمون سراسری کنگره ۶۰ نمره قبولی در جایگاه کمک راهنمایی را کسب کند و در ادامه از دستان پرمهر جناب مهندس شال کمک راهنمایی را دریافت نموده و ان‌شاءالله با تشکیل لژیون به خدمت خود ادامه دهد، ورزش ایشان در کنگره والیبال است.
در خصوص دستور جلسه D.sap با کمک راهنما مسافر محمد گفت‌وگویی را ترتیب داده‌ایم که نظر شما عزیزان را به آن جلب می‌نماییم:

با توجه به آموزش‌های که دریافت کردید، تفاوت بین سرکه با D.sap چیست؟
سلام دوستان محمد هستم یک مسافر
در افکار عمومی D.sap را ماده‌ای شبیه به سرکه معرفی می‌کنند. اسیدها و موادمعدنی ترکیبات حیاتی سرکه‌ها هستند که محتوای آن‌ها متفاوت است و به مواد اولیه و روش‌های تولید آن بستگی دارند، اما فرآیند تولید D.sap کاملاً متفاوت است و سعی شده است که کیفیت تولید D.sap بهتر و بیشتر باشد. D.sap سرشار از املاح و مواد مورد نیاز بدن است که در خیلی از وعده‌های غذایی ما موجود نیست.

مهم‌ترین نقش D.sap در زندگی شما تا به امروز چه بوده است؟
به نظر من D.sap می‌تواند نقش مهمی در زندگی هر شخصی داشته باشد. تا به امروز خیلی از نزدیکان و آشنایان من انواع و اقسام ویروس‌ها و سرماخوردگی‌ها را گرفتند، ولی من دچار این بیماری‌ها نمی‌شوم چون؛ من این ماده را طبق برنامه‌ای که خود آقای مهندس فرمودند استفاده می‌کنم. D.sap ضدالتهاب و ضدعفونی است و انواع مواد معدنی را دارا هست که باعث می‌شود سیستم اینی بدن قوی باشد و باعث جلوگیری از خیلی بیماری‌ها می‌شود.
D.sap در زندگی من نقش‌های بسیار اساسی داشته اما مهم‌ترین نقشی که می‌خواهم بیان کنم این است که؛ دو سال پیش در اواسط سفرم به بیماری کرولا مبتلا شدم که می‌گفتند خطرناک‌ترین و قوی‌ترین نوع کرون است، تنها چیزی که طبق دستور راهنما استفاده کردم D.sap بود و هیچ داروی دیگری مصرف نکردم. تنها با بخور D.sap به‌صورت مداوم توانستم بعد از یک هفته به‌سلامتی برسم و واقعاً باعث تعجب همگان بود. در مجموع باید عرض کنم این معجون حیاتی به خواست خداوند و از طریق آقای مهندس به ما هدیه داده شد.

در مورد کرم D.sap و موارد استفاده آن توضیح دهید؟
تولید کرم D.sap هم از تفکر عظیم آقای مهندس به وجود آمد که تا جایی که من متوجه شدم از ته‌نشین شدن خود D.sap در ظرف‌های آن تولید می‌شود و بسیار هم مفید واقع‌شده است؛ همین‌طور که آقای مهندس فرمودند کرم‌های چندمیلیونی به‌پای این کرم نمی‌رسند و به نوعی لایه‌بردار پوست می‌باشد و هرگونه لک و چین و چروک را از بین می‌برد.

در مورد D.sap و پذیرفته شدن آن در انجمن آنفولانزای آمریکا برای ما توضیح دهید.
در مورد مقاله‌ی D.sap چندین بار آقای مهندس توضیح دادند که؛ اکثر دانشمندان و پژوهشگران یک سری مقالاتی را ارائه می‌دهند که شاید از بین چندین مقاله‌ای که می‌دهند یک مقاله پذیرفته می‌شود و در فهرست مقالات برتر قرار می‌گیرد ولی وقتی‌که یک مقاله آقای مهندس ارائه می‌دهند چه در مورد سرطان و چه در مورد D.sap به‌صورت گلدشده و تیتروار در فهرست بهترین مقالات قرار می‌گیرد و این اهمیت موضوع را برای ما روشن می‌کند‌. در انجمن آنفولانزای آمریکا حتماً به یک سری نتایجی رسیده‌اند و متوجه اثرات مثبت D.sap حال چه به‌صورت آزمایشگاهی و چه به‌صورت میدانی شده‌اند. نشان‌دهنده‌ی این است که در آینده خبرهای بسیار بهتری از D.sap منتشر خواهد شد.

اگر صحبتی دارید به‌عنوان کلام آخر بفرمایید.
در انتها تشکر می‌کنم از آقای مهندس و خانواده محترمشان که این بستر را برایمان فراهم کردند و باید قدران نعمت‌هایی باشیم که در کنگره نصیب ما شده است و این‌قدر دانی به این صورت است که؛ در این راه بتوانیم خدمت صادقانه انجام بدهیم و به جهت پیش برد اهداف کنگره باشیم.
واقعاً نعمت‌هایی که در کنگره هست شاید خیلی برای بعضی از افراد قابل‌درک نباشد ولی وقتی ما بیرون از کنگره می‌بینیم که افراد دچار چه بیماری‌هایی هستند حالا از اعتیاد گرفته و آن افکار و اندیشه‌های بیمارگونه تا بیماری‌های بسیار قوی‌تر مثل انواع سرطان‌ها، واقعاً ارزش روش درمان و متون آموزشی را بیش‌ازپیش متوجه می‌شویم. باید در حفظ و پیش برد اهداف کنگره پیشرو و ثابت‌قدم باشیم. خیلی ممنون که این وقت را در اختیار بنده گذاشتید.

تهیه کننده: مسافر مهدی
نگارش: مسافر محسن
ویرایش: مسافر ابراهیم
تنظیم و ارسال: مسافر محمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .