English Version
English

D.sap باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود

D.sap باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود

هشتمین جلسه از دوره دهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی بیهقی سبزوار، با استادی همسفر جواد، نگهبانی مسافر مجید و دبیری مسافر حمید با دستور جلسه «D.sap» در تاریخ 7 خرداد 1402 ساعت 17 آغاز به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان جواد هستم یک همسفر ممنون از نگهبانی و دبیر که به من این فرصت را دادند که در این جایگاه حاضر باشم و آموزش بگیرم. دستور جلسه این هفته در مورد اکسیری است که فقط می‌شود آن را در کنگره ۶۰ پیدا کرد.

سرکه در همه‌جا به‌وفور وجود دارد ولی دیسپ مخصوص کنگره است. آقای مهندس برای مسافران در کنگره ۶۰ داروی OT را قانونی و برای افراد کنگره 60 داروی D.sap را ساخته است. می‌خواهم از فواید این دارو برایتان بگویم؛ اولین فایده آن برای مصرف‌کنندگان درمان بیماری یبوست می‌باشد البته حتماً باید تحت نظر و مشورت با راهنما خوردن آن انجام شود.

به دلیل اسیدی بودن آن تمامی انگل‌ها و باکتری‌های مضر دستگاه گوارش و روده‌ها را از بین می‌برد. اصولاً علت اصلی بیماری یبوست در انسان کمبود املاح پتاسیم می‌باشد و این معجون شفابخش سرشار از پتاسیم می‌باشد. از اثرات دیگر این دارو می‌توان به ضدالتهاب بودن و ضدعفونی بودن آن اشاره کرد.

یکی از مهم‌ترین خواص دیگر داروی D.sap می‌توان به این مورد اشاره کرد که این دارو ضدویروس کرونا می‌باشد. در دوران شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا تمامی شعبه‌های کنگره به‌جز چند جلسه محدود فعال بودند و هیچ اتفاق ناگواری برای هیچ‌یک از اعضای کنگره حادث نشد چراکه همگی اعضا از این دارو استفاده می‌کردند درحالی‌که بسیاری از سازمان‌های دیگر به تعطیلی کامل کشیده شد.

اگر شما به‌صورت منظم و روزانه از این دارو استفاده نمایید باعث بهبودی و تقویت سیستم ایمنی بدنتان می‌شود. از خواص دیگر این دارو می‌توان به کاهش وزن اشاره کرد که این کار در لژیون تغذیه انجام می‌شود. این دارو سرشار از پتاسیم، مس، منیزیم، روی و سایر املاح می‌باشد که کنگره در حال تحقیق برای پیدا کردن سایر ویتامین‌ها در آن می‌باشد.

از اینکه سکوت کردید و به صحبت‌های من گوش دادید از شما تشکر می‌کنم.

عکاس: مسافر سعید لژیون چهارم
تایپ: مسافر مصطفی لژیون یکم
تنظیم: مسافر مسعود لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .