English Version
English

علمی که تجربه‌شده باشد سندی است بدون نقص

علمی که تجربه‌شده باشد سندی است بدون نقص

جلسه چهاردهم از دوره سی‌ و هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگرۀ ۶۰، نمایندگی ارتش؛ با استادی کمک راهنما مسافر دانیال، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر مرتضی با دستور جلسه: «D-SAP» و در ادامه تولد سومین سال رهایی مسافر امیر در روز شنبه 6 خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان دانیال هستم یک مسافر، تشکر می‌کنم از نگهبان و دبیر جلسه که این فرصت را به من دادند تا بتوانم در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم. دستور جلسه این هفته درباره D-SAP است و شاید بهتر باشد که بگویم معجزه‌ای به نام D-SAP.
در کنگره ۶۰ مطلبی هست که می‌گوید علمی که تجربه‌شده باشد سندی است بدون نقص؛ خیلی از اتفاقات درمانی که در کنگره ۶۰ شکل گرفت براثر تجربه‌ای بود که کسانی که سفر می‌کردند و بعد از سفر از تجربیاتشان در مورد بهبود بیماری‌هایشان می‌گفتند و در بحث D-SAP هم یکی از بیماری‌هایی که در دنیا با آن درگیر هستند بیماری یبوست است که شاید بتوانیم بگویم که‌ام الامراض است و کسانی هم که در کنگره ۶۰ در پروسه درمان قرار می‌گرفتند درگیر یبوست بودند و بعد از گذشت مدتی جناب مهندس بحث استفاده از سرکه سیب را مطرح کردند و D-SAP هم که به قول مهندس هم سرکه سیب هست، هم سرکه سیب نیست و درواقع شاید بتوانیم بگوییم قوی‌ترین سرکه‌ای که در دنیا شناخته‌شده است سرکه بالزامیک است ولی وقتی این دو را باهم مقایسه کردند جناب مهندس توضیح دادند که خیلی از املاح موردنیاز بدن در D-SAP موجود است.

خود من در بحث بیماری دیسک کمر که داشتم خوردن D-SAP بسیار تأثیرگذار بود و درد کمر من را بسیار تسکین داد و زمانی که با آقای مهندس صحبت کردم گفتند که ما بدن‌های فقیری داریم به دلیل اینکه غذا خوردن را بلد نیستیم و خود من هم بلد نبودم از میوه‌ها چطور استفاده کنم پس یکی از مهم‌ترین دلایلش همین است که وقتی D-SAP را استفاده می‌کنیم خیلی از بیماری‌های ما درمان می‌شود و خیلی از مشکلات ما برطرف می‌شود، به خاطر فقر بدنی است که داریم و بعد از استفاده از D-SAP آن مشکلات برطرف می‌شوند.
یکی از مواردی که روی من بسیار تأثیرگذار بود بحث کبد چرب بود که با خوردن منظم D-SAP کاملاً برطرف شد و زمانی که آزمایش دادم کاملاً مشکلم برطرف شده بود. در تمدن‌های گذشته از سرکه سیب برای ضدعفونی کردن زخم‌ها استفاده می‌شد هرچند که هنوز هم از ترکیبات آن برای ضدعفونی کردن بعضی از زخم‌ها استفاده می‌شود.
یکی دیگر از معجزاتی که از D-SAP دیدیم در زمان کرونا بود؛ جایی که کل دنیا درگیر بیماری کرونا و درمان آن بودند، در کنگره ۶۰ کسانی که از D-SAP استفاده کردند باعث شد که با خوردن و بخور دادن D-SAP حتی با داشتن شرایط حادی که داشتند، مشکلاتشان برطرف شد و همین باعث شد که مقالاتی در این زمینه نوشته شود اما زیبایی کار در این بود که باوجوداینکه تمام این اتفاقات از خود جناب مهندس شروع شد، از درست کردن D-SAP تا تحقیقات آن ولی زمانی که صحبت می‌کنند می‌گویند همه اعضا درگرفتن این جایزه و انتخاب این مقاله نقش داشته‌اند.
D-SAP سرکه سیبی است که فرآیند تولید آن مقداری متفاوت است، سرکه‌های سیب خانگی شاید یک‌ماهه عمل بیاید ولی برای D-SAP باید ۱۱ ماه وقت صرف شود تا به آن کیفیت قابل‌استفاده برسد.

اما در مورد ادامه دستور جلسه که تولد سه سال رهایی امیر عزیز راداریم؛ امیر زمانی که آمد و سفرش را شروع کرد منیت را به‌طور کامل کنار گذاشت و آمد و سر لژیون نشست و من هرگز به یاد ندارم که در طول سفرش حرفی را گفته باشم و او انجام نداده باشد یا برنامه‌ای را گفته باشم و انجام نداده باشد یا بهانه‌جویی کرده باشد و نتیجه همه این‌ها این بود که امروز امیر حالش خوب است. زمانی که بحث پارک لاله مطرح شد، به‌صورت ثابت و همیشگی به پارک لاله می‌رفت و حتی زمانی که دستش شکست هم از رفتن منصرف نشد و حتی خیلی از افراد را هم تشویق به رفتن می‌کرد.
هرجایی، هر کاری را که به امیر سپرده شد واقعاً به نحو احسنت انجام داد و در سفر سیگارش هم به درمان رسید و در سفر دوم، هر جایگاه خدمتی که بود همیشه امیر وجود داشت و در جایگاه مرزبانی هم به‌خوبی خدمتش را به پایان رساند و علی عزیز را با خودش همراه کرد و همیشه این دو نفر سعی کردند خدمت‌ها را به بهترین شکل انجام دهند. به امیر و به همسفرش علی عزیز تبریک می‌گویم و امیدوارم که موفق باشند، همیشه گفته‌شده که کنگره ۶۰ یک مسیر الگویی است و باید به سفر دومی‌هایی که موفق شده‌اند نگاه کنیم ببینم که چه‌کارهایی انجام داده‌اند و من هم در همان مسیر حرکت کنم تا به همان شکل بتوانم به بهترین روش سفرم را تمام کنم. امیدوارم برای این دو عزیز هم بهترین‌ها اتفاق بیافتد.

آرزوی مسافر امیر:
آرزویم این است که هر برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدتی که در ذهن جناب مهندس دژاکام برای کنگره 60 وجود دارد، محقق شود.

خلاصه سخنان مسافر امیر:
سلام دوستان امیر هستم یک مسافر، من حقیقتاً در یک خانواده ورزشی به دنیا آمدم، پدرم فوتبالیست بوده و البته هست و من در سن ۳۳ سالگی با الکل آشنا شدم و تا قبل از ۳۳ سالگی‌ام نه سیگار می‌کشیدم و نه مشروب می‌خوردم. من از سن ۳۳ سالگی وارد دنیای تاریکی شدم و تخریبم شروع شد و کم‌کم باعث شد که من هویت و شخصیتم را از دست بدهم. به‌هرحال به لطف خدا با کنگره ۶۰ آشنا شدم البته آن زمان اسفندماه بود و من ورودم را به بعد از عید موکول کردم. آن زمان جلسه همسفرها پنجشنبه‌ها بود و صحبت یکی از همسفرها برای من باعث شد که من به‌صورت دائمی به کنگره بیایم.
کنگره ۶۰ واقعاً مکان مقدس و امنی است که من توانستم به رهایی و حال خوب برسم و کلید راه را پیدا کنم بابت این قضیه واقعاً خیلی خوشحالم و از جناب مهندس دژاکام بسیار ممنونم که بستری را فراهم کردند برای رهایی افراد مصرف‌کننده. من دوستانی را در کنگره پیدا کردم که هیچ کجا نمی‌توان مانند آن‌ها را پیدا کرد و انسانیت را من در کنگره دیدم و به من کمک کردند تا این مسیر را طی کنم. از راهنمای خوبم آقا دانیال و آقای سعید نمکی و ایجنت شعبه علی آقا و همسفر عزیزم علی که همیشه باعث شد تا من به کنگره وصل بمانم متشکرم، از همسرم بااینکه نیستند و امیدوارم که به‌زودی راه کنگره برایشان باز شود هم تشکر می‌کنم. از تمام مرزبانان و ایجنت همسفرها خانم فریبا و از همگی شما عزیزان خیلی خیلی تشکر می‌کنم.

خلاصه سخنان همسفر علی:
سلام دوستان علی هستم همسفر، خدا را شاکرم که امروز در خدمت شما عزیزان هستم. من به همراه پدرم برای درمان مسئله سیگار و قلیان روش‌های زیادی را امتحان کردیم ولی هیچ‌ کجا نتیجه نگرفتیم چراکه همه آن‌ها روش‌های ترک بودند نه درمان ولی در کنگره ۶۰ ما درمان واقعی شدیم و کلیدش هم همان مثلث درمان اعتیاد است که شامل جسم، روان و جهان‌بینی می‌شود و هر سه ضلع مثلث باید در کنار هم رشد کنند تا درمان صورت بگیرد. درصورتی‌که درجاهای دیگر فقط روی جسم و روان کار می‌کنند و از جهان‌بینی خبری نیست و آن‌ها مانند سرابی هستند که هیچ‌وقت نمی‌توان به آن رسید و دوباره برگشت می‌خورد.
کنگره به من یاد داد که هر مشکلی یک کلیدی دارد و علم هم پیچیده نیست و هر قفلی را می‌توانیم با کلیدی باز کنیم  و ما در کنگره با تمرین جهان‌بینی می‌توانیم قفل‌های زندگی خود را بازکنیم فقط من باید بگردم و کلید آن مشکل را پیدا کنم و قفلش را بازکنم. من از جناب مهندس ممنونم و از راهنمایی خوبم آقا دانیال هم ممنونم که با تلاش‌هایی که کردند باعث شدند که ما به درمان برسیم.

تایپ: مسافر مرتضی و مسافر محسن
ویرایش، تنظیم و ارسال: مسافر محسن
نمایندگی ارتش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .