English Version
English

به زودی مقاله مربوط به آمفتامین و درمان آن در کنگره 60، چاپ خواهد شد April 24, 2023

به زودی مقاله مربوط به آمفتامین و درمان آن در کنگره 60، چاپ خواهد شد April 24, 2023

1402/2/4

بیل عزیز

امیدوارم که کاملاً خوب شده باشید، من هم خوب هستم. از اینکه از بیمارستان مرخص شدید، بسیار خوشحال هستم. اگر خاطرتان باشد در سال 2011 من دچار حمله قلبی شدم و دو عدد استند در قلب من گذاشته شد و من فکر می‌کنم امروزه گذاشتن استند در رگ‌های کرونری قلب یک موضوع متداول و امروزی است و از آن روز، پس از گذشت یک سال از مشکل قلبی من فقط روزانه یک عدد آسپرین 80 میلی‌ گرمی مصرف می‌کنم، البته چون مرتباً از D.SAP استفاده می‌کنم و از آنجایی که D.SAP رگ‌های بدن را پاک‌سازی می‌کند تاکنون هیچ مشکلی نداشته‌ام.

می‌خواهم بگویم که مشکل قلبی شما به راحتی قابل درمان است و روز‌های خوشی را برای شما از خداوند خواستارم.

و اما موضوع کتاب؛ آن را کاملاً مطالعه کردم و از حسن انتخاب شما، از مجموعه نوشتارهایم لذت بردم و شما این کار را به خوبی انجام دادید، فقط چند مشکل در حد چند کلمه وجود داشت که پس از تطبیق متن فارسی با آمریکایی برای احسان آن را می‌نویسم تا منتقل کند.

درمورد چاپ کتاب به زبان فارسی در حال برسی موضوع هستم که متن کتاب را به صورت فارسی و آمریکایی منتشر کنم؛ به عبارت دیگر یک صفحه متن اصلی و در مقابل آن صفحه بعدی متن فارسی. امیدوارم پس از مشورت با متخصصین این حوزه تصمیم بگیرم.

ما رمضان به اتمام رسید و به مدت دو روز تعطیلات داریم که آن را جشن می‌گیرند و امروز که این نامه را می‌نویسم کل کشور و کنگره در تعطیلات هستند.

درمورد تحقیقات؛ سه نوع بیماری مقدار بیشتری مورد مطالعه قرار گرفت که تاکنون بسیار عالی بوده است.

استادان دانشگاه بریستول که می‌توان گفت به نوعی با ما همکاری می‌کنند، از ما خواستند در دو کنگره سرطان در آمریکا حتماً شرکت کنیم. و ما به همین دلیل نتایج سرطان سینه را زودتر مورد برسی قرار دادیم.

در برسی‌های اولیه سه پروتئینی که سیستم ایمنی بدن را برای مبارزه با سرطان فعال می‌کنند، در اثر درمان DST با OT فعال شدند و جلوی رشد سرطان را متوقف کرده بودند؛ البته هنوز زمان زیادی لازم است تا کلیه داده‌ها مورد مطالعه قرار بگیرد. شاید دو ماه زمان لازم باشد.

در اثر چاپ مقالات سرطان و متد DST، دعوت‌های زیادی از طرف ژورنال‌ها داشته‌ایم و حتی یک ناشر هم از آمریکا، از ما خواسته که درمورد سرطان و اعتیاد کتاب بنویسیم.

من منتظر چاپ مقاله مربوط به آمفتامین و درمان آن در کنگره 60 هستم که یک ژورنال آمریکایی مربوط به روانپزشکی از ما خواسته بود، درمورد شیشه مقاله بدهیم که ارسال گردید. من تصور می‌کنم با چاپ مقالات سرطان سینه و MS و کولیت استراتیو و شیشه، کنگره 60 مورد کنجکاوی محققین جهانی قرار بگیرد.

به هر حال من تصور می‌کنم، نوشتن کتاب کوچک توسط شما بهترین موقع برای نشر اطلاعات جدید درمورد درمان و ریکاوری اعتیاد بود، از این بابت من از شما صمیمانه سپاسگزار هستم.

در ضمن در هفته‌های آینده راهنمایان دوره‌‌های جدید که مربوط به راهنمایان مواد و راهنمایان تازه‌واردین می‌باشند، گروه به گروه شال‌های خود را دریافت می‌کنند؛ البته با بستن پیمان که حتماً عکس‌ها یا فیلم‌های کوتاه آن‌ها را برایتان ارسال خواهم کرد و فکر می‌کنم امسال بیش از هزار کمک راهنما وارد پروسه درمان و ریکاوری کنگره 60 می‌شوند. خانم ریتا را سلام فراوان برسانید.

همیشه جوان و جاوید باشید

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان

حسین

April 24, 2023

Dear Bill,

I hope you are recovered fully, I am well.

I am delighted to hear about your discharge from the hospital. If you recall, I had a heart stroke in 2011, and a stent was planted for me.

Stent in today's world is a simple matter. Since then, I have been using 80 milligrams of Asprin daily. I also use Dsap daily, and as you know, Dsap cleans the veins amazingly.

I am trying to say that your heart issue will be cured easily, and I pray for great days ahead.
I read the book thoroughly, and I enjoyed your selection of my quotes. There are only a few mistakes, and I will let Ehsan know.
As for the Farsi version, I am considering publishing the book in both Farsi and English. So one page will be in English, and the translation will be on the next page. I will consult the experts and then make a final decision.

Ramadan is over, and we have two holidays. So I am writing this letter while the whole country is on holiday.
Our research on the three illnesses is ongoing, and more impressive results are extracted.
The Bristol University scholars, who cooperated with us on this research, asked us to participate in a cancer congress in the United States.

That is why we considered prioritizing the results on breast cancer.

In the initial assessment, we realized the DST method with OT activates three types of proteins of the immunity system to fight against cancer. These proteins apparently stop cancer growth. However, we still need more time.
After publishing articles about the DST method and cancer, we received many invitations from different journals. Also, an American publisher invited us to write a book about cancer and addiction.

I await our article about curing meth within Congress 60, which an American journal asked us for, and we delivered.
Publishing our articles about breast cancer, MS, Ulcerative colitis, and curing meth will raise worldwide curiosity.
Thank you sincerely for the little book, which is ready at the best possible time to share new information about addiction treatment and recovery.
Next week our newly accepted co-guides will receive their shawls after sealing the pact, and I will share photos.
I believe this year, more than one thousand guides will enter the treatment cycle of Congress 60.

Extend my greetings to Mrs Rita.

Be young and immortal

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

مترجم: احسان رنجبر

تایپ: مسافر محمدحسین

تنظیم: مسافر ابراهیم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .