English Version
English

انسان‌های منفی گرا، همیشه انرژی‌های منفی را دریافت می‌کنند March 19, 2023

انسان‌های منفی گرا، همیشه انرژی‌های منفی را دریافت می‌کنند March 19, 2023

1401/12/28

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید، من هم خوب هستم.

ما از امروز وارد تعطیلات شده‌ایم و کنگره بیش از پانزده روز تعطیل است و از دو روز دیگر آغاز بهار را به‌عنوان نوروز جشن می‌گیرند، این جشن یک جشن بسیار قدیمی است و سابقه آن قرن‌ها قبل از میلاد حضرت مسیح بوده است این جشن از روز اول بهار آغاز می‌گردد و تا سیزده روز ادامه دارد و مردم در روز سیزدهم به دامن طبیعت برای تفریح می‌روند و در کنار رودخانه‌ها در دشت‌های سرسبز، در کنار درختان و جنگل‌ها و پارک‌ها از صبح تا غروب به تفریح می‌پردازند.

خیلی خوشحال هستیم که توانستید، تعطیلات خوبی با خواهران و خانم ریتا داشته باشید و همین‌طور این موضوع باعث خوشنودی من شد که به‌خوبی فاصله توانستید فلوریدا و کارولینای شمالی که دو روز هست، به‌خوبی طی نمایید و این خود نشانه‌ای است که از سلامتی و توان فیزیکی شما حکایت می‌کند که مانند توان روحی و روانی شما بسیار نیرومند است.

موضوعی که بسیار مهم است، وقتی‌که انسان بتواند از جاده‌ها، گل‌ها، شکوفه‌ها، درختان، ساحل و دریا‌ها لذت ببرد گوئی در بهشت قرار دارد، ولی افسوس که انسان‌ها از زندگی فقط نکات منفی را رؤیت می‌کنند و این باعث میگردد که همیشه در رنج و عذاب باشند و این مسئله در بین گروه‌هایی که درمان و ریکاوری غلطی را انجام داده‌اند، بسیار مشاهده می‌شود، انسان‌هایی که نگاه خوبی به طبعت دارند و از آن لذت می‌برند. به‌خوبی انرژی دریا، ساحل، گل‌ها، درختان، دشت‌های سرسبز، کوه‌های مرتفع و برف و باران زیبا و سرشار از رحمت خداوند را به‌صورت رایگان دریافت می‌کنند.

و انسان‌های منفی گرا، همیشه انرژی‌های منفی را دریافت می‌کنند، مثل انرژی‌ زباله‌ها، انرژی حسادت‌ها، انرژی کینه‌توزی‌ها، انرژی بریدن درختان، انرژی از بین بردن طبیعت، انرژی دروغ‌ها و هزاران انرژی منفی دیگر که به‌طرف آن‌ها روان  است و درنهایت آن‌ها را تبدیل به بیماران پردرد و رنج می‌کند.

بگذریم؟!

در مورد روی جلد کتاب کوچک هر طور که صلاح می‌دانید، خواه ادیت باشد یا ویراستار و یا مطلبی دیگر من کاملاً موافق هستم و می‌خواهم برای خواننده روشن باشد که شما این مجموعه را گردآوری کرده‌اید. در مورد صفحه‌ای که می‌خواهید به عنوان کپی‌رایت اضافه کنید، نام خودم را اضافه کنید، چون تمامی کتاب‌های کنگره 60 به نام خود من انتشار یافته است.

و اما، من بسیار علاقه‌مند هستم که بتوانیم این کتاب را به‌صورت کاغذی به همان اندازه که گفته بودید به چاپ برسانیم، البته این موضوع به کارشناسی شما مربوط می‌شود که چگونه بایستی این کتاب منتشر شود. هر طوری که صلاح بدانید، من هم تابع هستم، ولی یک نکته می‌ماند که اگر روزی شما لازم دانستید که این کتاب به‌صورت کاغذی چاپ شود و چون در کتاب نوشته شده است که کپی‌رایت در اختیار حسین دژاکام است، این موضوع در آینده برای انتشار در آمریکا و یا سایر کشورها ما را دچار مشکل نکند. بنابراین پیشنهاد می‌کنم که کپی‌رایت کتاب بر عهده‌ی ویلیام ال وایت و حسین دژاکام باشد ، که در صورت چاپ آن و یا ترجمه آن به سایر زبان‌ها با مشکل مواجه نشویم.

به‌هرحال چون من شرایط را به‌خوبی شما نمی‌دانم تصمیم نهاِئی با شما است و اما خبر خوب اینکه نمونه‌هایی که به دانشگاه بریستون انگلستان فرستاده‌شده بود به‌خوبی انجام گرفت و استادان این دانشگاه بسیار نسبت به کار حساس شده‌اند و آمادگی هر نوع همکاری را دارند و پیشنهاد کرده‌اند که ما روی بیماری‌های صرع و اوتیسم هم کارکنیم.

البته پس از پایان آزمایش‌های ژنتیک ، دو روز هم دکتر آروین به بیمارستان لندن دعوت شد و استادان آنجا هم بسیار از کار ما شگفت‌زده شدند و پیشنهاد همکاری دادند و اکنون دکتر آروین به ایران بازگشته و شبانه‌روز مشغول کار است.

خبر دیگر اینکه کیس سرطان خون و سرطان لنف هرکدام یک نمونه از یکی از ژورنال‌های معتبر آمریکایی ،پس از مذاکره و اصلاحات پذیرفته شد(accepte) و به‌زودی منتشر می‌شود.

به گفته یکی از استادان دانشگاه برستول کار ما یک انقلاب و دگرگونی در جهان پزشکی خواهد بود.

در مورد جلد کتاب من تصور می‌کنم بهتر است ، جلد کتاب بسیار ساده باشد و روی آن نام کتاب و نام ویراستار و یا هر عنوانی که مربوط به ویلیام ال وایت هست نوشته شود و همچنین در مورد عکس‌ها تصور می‌کنم اضافه کردن عکس کار ما را سخت‌تر می‌کند در این مورد می‌توانیم خواننده را به سایت کنگره  یا سایت ویلیام ال وایت ارجاع دهیم تا در آنجا عکس‌های رنگی و مختلف و گوناگون را رؤیت کند، البته در مورد عکس‌ها من نظر خود را بیان کردم ولی بازهم تصمیم نهایی با شما است. چون‌ شما گردآورنده این کتاب هستید. در خاتمه از اینکه انتشار کتاب به زبان فارسی در اختیار من قراردادید بسیار سپاسگزارم و با تصمیم شما برای انتشار این کتاب به‌صورت رایگان و در کلیه وب‌سایت‌ها بسیار تا بسیار موافق هستم.

شما را به خداوند می‌سپارم و چند روز دیگر هم ما وارد رمضان می‌شویم.

مانند شکوفه‌های بهاری پرطراوت باشید.

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان

حسین

March 19, 2023

Dear Bill,

I hope you are fine; I am well.

Holidays are started and will last for fifteen days. Nouruz, which marks the initiation of Spring, is in two days. This ceremony is an ancient celebration which goes back centuries before Christ. This ceremony starts on the first day of Spring. On the 13th day, people go to nature, green valleys, beside rivers, into jungles and so on from morning to evening to have fun with the family.
I am delighted to hear about your holidays with your sisters. Two days drive proves your physical health and stamina to be as strong as your psyche.

When an individual can enjoy trees, flowers, blossoms, and roads, he lives in heaven. But, alas! Most people see negatives and, therefore, are always suffering. We see this problem in addiction treatment communities with unjust treatment and recovery methods.
People who enjoy nature can absorb the free energy of the sea, flowers, beautiful valleys, etc.
Negative people quickly find negative energies such as jealousy, hatred, cutting trees, lies, etc., and they will turn into sick people full of pain and suffering.

You can write your name on the cover of the book as you wish; I want it to be clear that you are the person who gathered this book.
As for the copyright issue, please add my name since all of my books are printed under my name and not Congress 60, and also yours since it may help when we want to print it in the U.S.
I am not familiar with the regulations of your country, so whatever you decide on this matter, is ok with me.

The good news is that Bristol University scholars are impressed with the results. They are prepared to continue our collaboration and suggested working on epilepsy and autism.
London hospital also invited Dr Arvin. They were also amazed by our research and suggested working with us.
Dr Arvin is now back in Iran and working day and night.
The well-known American journal also accepted the case study on leukaemia and lymph cancer and will publish them soon.

One of the Bristol university scholars said, and I quote, "Your research will be revolutionary."
I suggest the cover design be a simple page with the title and your name.
Adding pictures will complicate our job; we can provide the Congress 60 or your website link. Our website is filled with photos. This is my suggestion, and the final decision is yours.
Thank you for leaving the decision on the Farsi version of the book with me. I agree entirely with providing the book for free.
Ramadan begins in a few days.

Friends and brothers on heaven and earth forever
Hossein

مترجم: احسان رنجبر

تایپ: مسافر محمد

تنظیم: مسافر ابراهیم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .