English Version
English

قدردانی کردن در کنگره یعنی رعایت نظم وانضباط

قدردانی کردن در کنگره یعنی رعایت نظم وانضباط

 

اولین جلسه از دوره چهارم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران روزهای یکشنبه نمایندگی رضا مشهد با نگهبانی مسافر رسول، استادی مسافر علی و دبیری مسافر امین با دستورجلسه "در کنگره 60 چگونه قدردئانی کنیم" روز یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/16راس ساعت ۱۷ شروع به کار کرد.

 

خلاصه سخنان استاد علی
سلام دوستان علی هستم یک مسافر
از نگهبان و ایجنت محترم و گروه مرزبانی و استاد عزیزم آقای سیستانی پور تشکر می کنم که اجازه دادند این جایگاه را تجربه کنم.
ابتدا میلاد با سعادت امیرالمومنین(ع) و روز مرد را به همه شما عزیزان و جناب مهندس و استاد امین تبریک عرض می کنم وامیدوارم که جلسه پر باری را در کنار شما عزیزان داشته باشم.
در خصوص دستور جلسه امروز در کنگره 60 چگونه قدر دانی کنیم.
اول از همه باید معنای قدردانی را بدانیم؛ قدردانی یعنی سپاسگزاری، یعنی ارزش و بهای یک چیزی را بدانی و درک کنی، بطور مثال من خودم در اوایل سفر فکر می کردم افرادی که در کنگره60 خدمت می کنند در ازای این خدمت حقوقی را دریافت می کنند اما کم کم که با محیط کنگره آشنایی شدم متوجه شدم که خدمت این افراد خالصانه است و هیچ پولی را دریافت نمی کنند وحتی وقت خودشان را صرف آموزش به دیگران می کنند، اما برای من مسافر قبول کردن این موضوع خیلی سخت بود ولی وقتی که آموزش کسب کردم، درک این قضیه برایم خیلی آسان شد و پس از گرفتن  آموزش های لازم بطور داوطلبانه اجازه خدمت کردن در کنگره را گرفتم و در قسمت اوتی کلینیک شروع به  خدمت نمودم و لحظه شماری می کنم تا موقع خدمت  کردن من برسد چون با خدمت کردن خیلی انرژی می گیرم.
از نظر من قدردانی کردن در کنگره یعنی رعایت نظم وانضباط، احترام گذاشتن و اجرای قوانینی که لازم و ضروری است که صداقت  و درست سفر کردن هم جزئی از آن به شمار می رود.
نظم یعنی اینکه سر موقع تعیین شده در جلسات حضور پیدا کنیم و شربت اوتی را به اندازه و سر وقت تعیین شده مصرف نمائیم و سی دی های  مورد نظر را حتما بنویسیم و مطالعه کنیم.
پوشیدن پیراهن سفید و رعایت کردن نظافت در این مکان خیلی لازم و ضروری است و باید غرور خودمان را کنار بگذاریم و به یکدیگر احترام بگذاریم و قوانین و حرمت ها را رعایت کنیم ودر موقع جلسه عمومی در جلسه بمانیم و از مشارکت ها استفاده کنیم.
و در نهایت هم وقتی سفر اول را به خوبی طی کردیم باید آزمایش(فالوآپ) را طی مراحل مشخص انجام دهیم چون فالوآپ برای بقای کنگره 60 الزامی می باشد.
از اینکه به صحبتهای من گوش کردید خیلی ممنون هستم.

 

تایپ: مسافر مسلم لزیون دهم 

ارسال خبر : مسافر محسن لژیون چهارم 

مرزبان خبری مسافر احمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .