English Version
English

ازدواج، توانمندی زندگی

ازدواج، توانمندی زندگی

دهمین جلسه از دور نهم کارگاههای آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران نمایندگی هاتف (نجف آباد)، با استادی مسافر عباس، نگهبانی راهنمای مسافر محمد و دبیری مسافر احمد، با دستور جلسه "ازدواج" پنجشنبه 13 بهمن ماه 1401 ساعت 16 آغاز به کار کرد.


سخنان استاد:
سلام دوستان عباس هستم یک مسافر، خداوند را شکر میکنم که باز هم این جایگاه قسمت من شد تا در خدمت دوستان عزیز در نمایندگی هاتف نجف آباد باشم. دقیقا یک سال پیش در روز 1400/11/14 در شعبه شهرضا برای همین دستور جلسه ازدواج استاد بودم و این اتفاق را به فال نیک میگیرم.

جا دارد که به ایجنت دوره قبل آقا محمد عینی و مرزبانان دوره قبل خدا قوت عرض نمایم و همچنین به ایجنت دوره جدید آقا ناصر و مرزبانان دوره جدید که از دستان دیده بان محترم جناب صدیقی شال دریافت خواهند نمود تبریک عرض می‌کنم. یکی اینکه تنها (NGO) که با خانواده پیشرفت مسافران را مهیا نموده است کنگره 60 می‌باشد و دوم اینکه مطرح شود که ازدواج و هدف از ازدواج کردن چیست.  و دیگر اینکه انسان برای تضمین بقا و ادامه نسل باید ازدواج کند و مطلب دیگری نیز هست که بخاطر ذات انسانی این امر باید انجام شود.

انسان نیاز دارد تا از خود نسلی به جا بگذارد تا بعد از خودش کسی باشد تا نامش و مالش را به ارث ببرد. متاسفانه بخاطردر طبیعت هر چیزی از یک جفت نر و ماده بوجود آمده است پس هر موجودی نیاز به جفت دارد و انسان هم با ازدواج تکامل می یابد مصرف مواد مخدر، قدرت جسمی و فکری از فرد مصرف کننده گرفته میشود و هر چقدر من به عنوان یک مصرف کننده سعی کنم تا حفظ ظاهر نمایم ولی توان جسمی و فکری و ذهنی و حتی مالی از من گرفته میشود و باعث ایجاد سردی و فاصله بین فرد و طرف مقابلش میشود و این بی تعادلی مصرف کننده، روی روابط خانواده تاثیر منفی خواهد داشت و البته این عین عدالت و کاملا هم طبیعی  خواهد بود.

ازدواج سنت پیامبر است و در کنگره هم توصیه میشود ولی عزیزانی که در کنگره از راهنمای خود مشورت برای ازدواج میخواهند معمولا با این جواب روبرو میشوند که کنگره60 کارش درمان اعتیاد است نه مشاور ازدواج؛ ولی با این حال به این امر مقدس در کنگره توصیه میشود و اگر مسافر در سفر اول ازدواج منع شده است برای این است که هنوز آن تعادل لازم را ندارد و ممکن است در این امر با شکست مواجه شود و اگر هم بخواهد طلاق بگیرد یا بدهد حتما در سفر اول توصیه میشود که تا پایان سفر اول صبر کند و تصمیمی نگیرد تا پس از راه اندازی سیستم های شبه افیونی و رسیدن به تعادل نسبی بتواند درست عمل کند.

در کنگره 60 توصیه به حضور همسفر میشود و اینجا این سوال پیش می آید کسی که ازدواج نکرده است درمان نمیشود؟ البته که درمان میشود ولی توصیه کنگره60 این است که بعد از رهایی اقدام شود. اینکه کنگره60 مکان مقدس و امن است نشان میدهد که حضور خانواده ها در کنگره 60 بسیار تمهید ارزشمندی است و امر ازدواج برای کنگره 60 مهم و باعث ثبات و تداوم و تکامل انسان می‌باشد.

در ادامه برگزاری مراسم تقدیر از  مرزبانان دوره قبل نمایندگی هاتف و اهدای تقدیر نامه توسط دیده بان محترم آقای صدیقی انجام شد.

نگارش و ارسال : مسافر هوشنگ لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .