English Version
English

ساخت قالب جدید

ساخت قالب جدید

دوازدهمین جلسه از دوره سوم از سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره شصت نمایندگی دلیجان با استادی کمک راهنمای تازه واردین مسافر عباس،نگهبانی مسافر اباذر و دبیری مسافر جلال با دستور جلسه " رابطه یاگیری و معرکه گیری " روز سه شنبه مورخ 8 آذر ۱۴۰۱ رأس ساعت۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه در مورد رابطه‌ی معرکه‌گیری و یادگیری است. این دو مخالف هم دیگر می‌باشند. از قدیم‌الایام معرکه‌گیر را کسی معرفی کردند که کسانی را دور خودش جمع می‌کرد و نمایشی را می‌انداخت و نقاط قوت خودش را همراه با بزرگ‌نمایی نشان می‌داد و از طریق پول یا هر کالایی کسب انرژی می‌کرد. چه رابطه‌ای هست بین یادگیری و معرکه‌گیری؟ مسافر یا هم‌سفر وقتی باحال خراب و باهدف درمان اعتیاد و یا درمان ساختارهای غلط ذهنی وارد کنگره می‌شود اولین چیزی که راهنمای تازه‌واردین به من یاد می‌دهد این است که دوربین روی خودم باشد. آموزش‌ها را بگیر چون باید تربیت بشوی. چون برای اینکه بتوانی از جهان تاریک اعتیاد خارج بشوی و وارد جهان سلامتی و روشنایی و صلح بشوی باید دوربین را روی خودت بیاندازی و هرچه راهنمایت می‌گوید چشم بگویی. برای اینکه چشم بگویی ابزار می‌خواهی و این ابزار این است که هرچه راهنمایت می‌گوید بگویی چشم.

ولی یک‌چیزی هم مانع چشم گفتن می‌شود. آن‌هم معرکه است. وقتی‌که غیرواقعت را واقعیت جلوه می‌دهی و به دنبال نق زدن هستی و به دنبال کسب انرژی از جاهای منفی هستی، به دنبال گریز زدن و بیرون رفتن از جلسه هستی و غیره. همه‌ی این‌ها را راهنماها به ما یاد داده‌اند. راهنما اولین هدفش نظم‌ دادن به من است پس مجبور است این ساختارهای غلط که تاکنون شکل‌گرفته است را بکوبد و یک قالب جدید بسازد. برای ساخته‌شدن این قالب جدید باید چشم بگوییم. در غیر این صورت هیچ آموزشی را یاد نمی‌گیرم و یا سفرم خراب می‌شود و یا سفرم طولانی می‌شود. آقای مهندس میگویید باید بدانیم بد، بد است و خوب، خوب است. برای اینکه انسان تغییر کند و تبدیل به یک انسان متعادل بشود باید آموزش بگیرد و تجربه‌ی لازم را به دست آورد.

برای اینکه تغییر کنیم باید جریان داشته باشیم و برای اینکه جاری باشیم نباید معرکه بگیریم. باید بنشینیم در لژیون، سی دی بنویسیم، مشارکت کنیم، اعلام سفر کنیم. اگر این کارها را انجام ندهیم نمی‌توانیم آموزش بگیریم و دانایی شکل نمی‌گیرد. فقط وقتمان را تلف می‌کنیم و هدف گم می‌شود. به‌شخصه از استاد عزیزم خیلی ممنون هستم که خیلی زحمت من را کشید، من یک معرکه‌گیر تمام‌عیار بودم و مدام به دنبال مقصر بودم و مدام گریز می‌زدم. یک‌زمانی می‌خواستم دنیا را عوض کنم وقتی آمدم به کنگره فهمیدم باید خودم را عوض کنم. ممنون از اینکه به صحبت‌های من گوش دادید.

مراسم اهدای شال اولین دوره مرزبانی نمایندگی دلیجان

با حضور دیده بان محترم مسافر علی خدامی

 

تایپ و عکاس: همسفر مسعود لژیون اول
ارسال خبر: مرزبان خبری مسافر امیر
نمایندگی دلیجان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .