English Version
English

خوشحالم که کنگره را انتخاب کردم

خوشحالم که کنگره را انتخاب کردم

مسافر حسین سفرشان را از پارک تاکستان آغاز کردند، ایشان با ۴۰ سال تخریب وارد کنگره شدند و با آنتی ایکس مصرفی تریاک و شیره، ده ماه و پانزده روز با کمک راهنمایی مسافر عطا به روش DST دارو OT سفر کردند، مسافر حسین یک ماه است که به رهایی رسیده‌اند. در ادامه گفت‌وگویی که با ایشان ترتیب دادیم را شما را به خواندن این مطلب دعوت می‌کنیم.

دستور جلسه وادی دهم و تأثیر آن بر روی من است، لطفاً راجع به این دستور جلسه برای ما صحبت کنید:
صفت گذشته در انسان صادق نیست چون جاری است، به این منظور جاری است که انسان در یک فعل خلاصه نمی‌شود و در یک صفت نمی‌ماند، چون همیشه در حرکت است؛ اگر کسی دچار اعتیاد شد شما او را به‌عنوان یک مصرف‌کننده فرض کنید اشتباه است زیرا آن شخص می‌تواند طی یک‌زمانی درمان بشود و خودش را عوض کند.
در این رابطه در وادی دهم گفته‌شده است که در هر شکل باشید؛ مثلاً یک نفر دروغ‌گو است می‌تواند طی یک‌زمانی آن را کم کند و کم‌کم تبدیل به یک انسان راستین شود، درنهایت می‌خواهم این را بگویم که هیچ صفتی در انسان ثابت نیست یعنی اگر فکر کنید یک انسان اگر الکل استفاده می‌کند، نباید با او صحبت کرد و او را طرد کرد، این اشتباه است زیرا او تغییر می‌کند، انسان در هر وضعیتی که باشد می‌تواند آن شرایط را عوض کند.

 

شما به‌تازگی سفر اول را تمام کرده و به رهایی رسیده‌اید، لطفاً از تجربه سفرتان برای ما بگویید؟
خوشحالم که کنگره را انتخاب کردم، یعنی می‌خواهم این‌گونه عنوان کنم که برای من از طرف خداوند سعادتی بود که این مسیر را پیدا کنم و وارد کنگره ۶۰ شوم، من راجع به مراکز دیگر که به ترک اعتیاد مشغول هستند، شنیده بودم و همین‌طور راجع به کنگره ۶۰ از طریق اطرافیانم تحقیق کرده بودم؛ یکی از دوستان به‌صورت مختصر برای من توضیح داد و مشتاق شدم تا با کنگره از نزدیک آشنا شوم، روز اول از طریق پارک وارد کنگره شدم و آنجا بود که با آقا عطا مسئول شعبه تاکستان صحبت کردم و وارد لژیون ایشان شدم.
اگر از تجربه‌ام  بخواهم بگویم: کنگره جای بسیار خوبی است، جایی است مقدس و بدون هیچ آلودگی و به‌دوراز هر حاشیه، اینجا کسی باکسی کاری ندارد و کسی نمی‌خواهد خودش را به رخ دیگران بکشد، در کنگره هرکسی واردشده است همه زخم‌خورده و همدرد هستند و تمام‌مسیرها را تجربه کرده‌اند. کنگره ۶۰ به‌راحتی درمان را انجام می‌دهد و هرکسی که اینجا می‌آید درواقع راضی از کنگره خارج می‌شود، من هم‌زمانی که وارد این مجموعه شدم متوجه شدم باید قوانین آن را رعایت کنم.
قوانین این بود که دفترچه اهمیت بدهم، سر ساعت و به مقدار مناسب شربت را مصرف کنم، سی دی بنویسم و در مسائل ورزشی شرکت کنم، در لژیون حاضر باشم، با رعایت کردن این قوانین، مسیر را به‌راحتی طی کردم. صحبتم برای تازه واردین این است که اعتماد و اطمینان داشته باشند به کنگره ۶۰ و خودشان را به آن بسپارند و وقتی‌که از اول خودشان را در اختیار صحبت‌های راهنما قرار دادند و با دستورالعمل‌هایشان کنار آمدند مطمئن باشند که به درمان می‌رسند.

راجع به حس و حالتان قبل از وارد شدن به کنگره برای ما بگویید؛
من اعتیاد داشتم و هرکس بگوید که من مصرف‌کننده هستم و حالم خوب است یک دروغ محض است، اگر شما میلیاردر هم باشید ولی وقتی اعتیاددارید یعنی یک‌چیزی را کم دارید و آن این موضوع است که اگر وضع مالی‌تان هم خوب باشد و کارتن‌خواب نشوید در منزل، خانه‌نشین می‌شوید، این‌یک واقعیت است؛ من هم در روز اول هم چنین حسی داشتم، درگیرِ مواد مخدر بودم و از خودم اصلاً راضی نبودم. اکنون ب لطف خداوند خیلی خوب و راضی هستم و از همین‌جا تمام سفر اولی‌ها را تشویق می‌کنم که این راه را ادامه بدهند.


از حس و حالتان در لحظه دریافت گل رهایی از جناب مهندس برای ما بگویید:
در اینجا که از جناب مهندس یاد شد می‌خواهم کمال تشکر را داشته باشم که این بستر را برای ما فراهم کردند تا به‌راحتی و بدون کوچک‌ترین هزینه درمان بشویم، من قبلاً هم برای رهایی یکی از دوستان رفته بودم و از دور آقای مهندس را ملاقات کرده بودم و انرژی خاصی از ایشان به من رسیده بود.
کنجکاو و منتظر بودم که نوبت من هم برسد و امیدوارم قسمت همه عزیزان شود تا خدمت آقای مهندس برسند، ایشان گویا که انتخاب‌شده‌اند، برای رسیدن خدمت آقای مهندس باید تلاش کرد، نزد ایشان حس عجیبی وجود دارد، وقتی آقای مهندس خودکار را برمی‌دارند و برگه رهایی را امضا می‌کنند انگار که به شما یک انرژی وارد می‌شود و دوست دارم که تمام دوستان آن را تجربه کنند.

هدفتان از ادامه راه در و ماندن در کنگره چیست؟
من تا آنجایی که می‌توانم و امکانش هست حتماً در کنگره می‌مانم و به هر نحوی چه از نظر مالی و جانی خدمت انجام می‌دهم، خداوند اگر این لیاقت را به من بدهد همیشه ماندگار و خدمتگزار خواهم بود.

ممنون از وقت مصاحبه، سخن پایانی شما را می‌شنویم:
در پایان می‌خواهم از آقای مهندس و خانواده محترمشان یک سپاسگزاری ویژه و خاصی انجام بدهم، بعد از ایشان از آقا عطا راهنمای عزیزم تشکر کنم زیرا ایشان بود که باعث شدند در کنگره بمانم و آموزش بگیرم، بعد از تمام مجموعه کنگره ۶۰ و خدمتگزاران تشکر می‌کنم امیدوار هستم که خداوند نور خاص خود را همیشه به این مجموعه بتاباند.

تهیه و تنظیم: همسفر پیمان
نمایندگی تاکستان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .