English Version
English

وادی ها موجب تغییر درونی انسان می شوند

وادی ها موجب تغییر درونی انسان می شوند

چهارمین جلسه از دوره سی ام جلسات ویلیام وایت به استادی مسافر جعفر، نگهبانی مسافر بهروز و دبیری همسفر احمد با دستور جلسه «وادی هشتم و تاثیر آن روی من»  جمعه ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

در ادامه تولد اولین سال رهایی مسافر علیرضا از بند سیگار را جشن گرفتیم.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان جعفر هستم مسافر سیگار؛
خیلی وقت بود که در این جایگاه قرار نگرفته بودم انشالله که جلسه خوبی را در کنار هم داشته باشیم. خب دستورجلسه امروز دو بخش می شود یکی وادی هشتم و تاثیر آن روی من و در ادامه تولد اولین سال رهایی مسافر علیرضا عزیز را جشن می گیریم.
به نظر من اگر شخصی بیاید و دستور جلسات کنگره60 را کاربردی و عملی کندمی تواند به گنج درون خود دسترسی پیدا کند. همه دستورجلسات کنگره60 مانند قطعات پازلی می مانندکه روز به روز شکل خوبی پیدا می کند حال هرچقدر من در این راه استمرار داشته باشم بیشتر و بیشتر این موضوع در من استحکام پیدا می کند.

وادی هشتم به نظر من یک حرکت مداوم توام با تفکر است. همیشه در طول مسیر یک چیزهایی باعث می شوند که نتوانیم به خوبی تفکر کنیم مثل ترس. البته اگر شخصی خواسته قوی در خود داشته باشد و به جهت برآورده شدن خواسته اش تمام تلاشی که از دست اش بر می آید را انجام می دهد و به همین ترتیب به واسطه آموزشی که در حال کسب آن است موجب می شود تا به بیراهه کشیده نشود.
وادی های کنگره60 موجب تغییرات درونی انسان ها می شود و مهمترین تغییرات ما هم در پرتو همین وادی ها و دستورجلسات اتفاق می افتد. زمانی که من می خواهم برای مثال در مسیر درمان سیگار قرار بگیرم و در لژیون های ویلیام وایت شرکت کنم طبیعی است که ترس هایی درون من شکل بگیرد.
به قول استاد امین در جزوه جهان بینی اگر من می خواهم به مثلث دانایی برسم در ابتدا باید از دیوار ترس، ناامیدی و منیت عبور کنم. منشا ترس در واقع ناشناخته ها می باشد و تا زمانی که از این ترس عبور نکنیم نمی توانیم حرکت درستی داشته باشیم و بایستی به یاد داشته باشم که تا زمانی که حرکتی صورت نگیرد قطعا ترس ها هم به قوت خود باقی می مانند و مانع پیشرفت شخص می شوند.

ولی نکته ای که در این وادی وجود دارد این است که می گوید اگر تفکر کردی و در مسیر صحیح شروع به حرکت کردی قطعا مطمئن باش که به خواسته خود خواهی رسید و تنها شخصی هم که می تواند خواسته های شما را برآورده کند تنها خود شما هستید.
خب قسمت دوم دستورجلسه امروز تولد اولین سال رهایی از بند سیگار علیرضا عزیز را جشن می گیریم. علیرضا تقریبا سه ماه از سفرش گذشته بود که وارد لژیون سیگار شد و سفر خیلی خوب و استانداردی داشت و در طول مسیر سفر خیلی فرمانبردار بود ولی در اواسط سفرش بود که داشت کم می آورد و خیلی تو حاشیه رفته بود و دائما از همه چیز ایراد می گرفت. خلاصه ناخالصی های درونش کم کم به واسطه سفر سیگار که کامل کننده سفر مواد هست بالا آمده بود ولی چون در مسیر بود توانست ادامه دهد و منحرف نشد.
امروز رو به آقای علیرضا عزیز و همسفران محترم اش خیلی تبریک می گویم. خیلی ممنون که به صحبت های من توجه کردید.

اعلام سفر مسافر:
با چند سال تخریب اعتیاد به سیگاروارد کنگره60 شدم، مدت سفر اول ده ماه و یک روز، به روش DST دارو آدامس نیکوتین، به راهنمایی آقای جعفر، رهایی یکسال و دو ماه

پیام مسافر:
آرزو می کنم که همه افراد به لژیون های ویلیام وایت بیایند و درمان خود را کامل کنند.

خلاصه سخنان مسافر:
سلام دوستان علیرضا هستم مسافر سیگار؛
خیلی خوشحالم که در این جایگاه قرار گرفتم و خدا را شکر می کنم. از آقای مهندس دژاکام تشکر می کنم بابت بستری که فراهم کردند تا ما بتوانیم به حال خوبی برسیم. از راهنمای عزیزم آقا جعفر خیلی تشکر می کنم که مدت زیادی برای من وقت گذاشتند و در خیلی زمینه ها من را کمک کردند تا من بالاخره توانستم مصرف سیگار را درمان کنم که معضل بزرگی در زندگی من شده بود. از آقای کامران رک تشکر می کنم که با زحمت های بسیاری که می کشند تمامی این مراسم و کلاس ها را برگزار می کنند تا ما بتوانیم با شور و شوق بسیاری دور هم جمع شویم. از آقای خدامی دیده بان محترم تشکر می کنم که یکی از ستون های اصلی کنگره60 هستند و در این بستر نقش بسزایی را دارند.

اگر بخواهم از حس خود بگویم من به کلی مسیر زندگی خود را گم کرده بودم و هیچ راه درستی در زندگی خود نداشتم و به همین دلیل خیلی به خودم آسیب می رساندم. اینجا می خواهم از خانواده خود پوزش بطلبم چون در زمان قدیم خیلی اذیت شان کردم و می دیدم که از دست من عذاب می کشیدند مخصوصا زمانی که در ماشین کنار من مینشستند و من سیگار می کشیدم واقعا زجر می کشیدند و همیشه هم به من می گفتند که سیگار نکشم ولی من توجهی نمی کردم.  اما با پیدا شدن اینن مسیر توانستم مسیر درست زندگی خود را بیابم و در آن قرار بگیرم و از این بابت خیلی خداوند را سپاسگذارم. امیدوارم که بتوانم خدمتگزار خوبی برای کنگره60 باشم و بهای درمان خود را ادا کنم.

تعدادی از لژیون های ویلیام وایت (درمان اعتیاد به سیگار)

 

عکاس: مسافر سیگار اسکندر

تایپ و تنظیم: مسافر سیگار محمد 8

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .