English Version
English

وادی هفتم رمز راز کشف حقیقت در دوچیز است یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشت می‌کنیم

وادی هفتم رمز راز کشف حقیقت در دوچیز است یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشت می‌کنیم

جلسه دوم از دوره شانزدهم از سری کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰ با استادی کمک راهنمای محترم سمافر غلامعلی، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر کاظم با دستور جلسه " رمز راز کشف حقیقت در دوچیز است یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشت می‌کنیم " در روز چهارشنبه 30 شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان غلامعلی هستم مسافر
خدا شکر می‌کنم که امروزهم این جایگاه را تجربه کردم. از آقای نگهبان ودبیرتشکرمی کنم که من را دعوت کردند. خدا قوت عرض می‌کنم به مرزبان‌ها وایجنت شعبه و محمد آقا والا مجتبی که این هفته را حضور داشتن و به بچه‌ها آموزش دادند، انشالله که فردا بچه‌ها بدون استرس،بتوانند ی آزمون خوبی را بدهند و آنچه خواسته آن‌ها است به آن برسند.خوب " وادی هفتم رمز راز کشف حقیقت در دوچیز است یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشت می‌کنیم " ما وادی یک تا چهار را که وادی تفکر بود را پشت سر گذاشتیم، ودروادی پنجم متوجه شدیم که تفکرات خودمان را ذره‌ذره به نقطه عملیاتی  برسانیم. دروای ششم متوجه شدیم که فرمانروای عادلی به اسم عقل داریم که مسیر ما را مشخص می‌کند.در وادی هفتم، برای اینکه به رمز راز هر چیزی پی ببرید قبل از هر چیزی باید راه را مشخص کنید. پیدا کردن راه خیلی مهم است، مسیر راهی که ما درست انتخاب کرده باشیم بعد یک مدت متوجه خواهیم شد که به مقصد نزدیک‌تر شدیم. در زمینه مصرف مواد مخدر اگر ما بخواهیم مشخص کنیم مسیر و راهی که سالها اشتباه رفتیم، خوب نتیجه‌اش تخریب جسم وتوان و روبرو شدن با بسیاری از مشکلاتی بوده که با آن‌ها درگیر هستیم.

شما در نظر بگیرید به کسی مصرف‌کننده حرفه‌ای هم  شده زمان گذاشته برای تخریب برای مشکلات زمان گذاشته پول داده رفته جنس خرید وقت گذاشته با دوستانش نشستن صحبت کردن باهم کشیدن که سرانجام شده مصرف مواد مخدر برای خروج از این هم ما نیاز داریم که قبل از هر چیزی ما راه درمان پیدا کنیم.ما الآن در جهان به غیر متد کنگره ۶۰  راه درمانی نداریم الآن بهداشت جهانی می‌گوید مسئله اعتیاد به بیماری پیشرونده ولا علاج و غیر کنترل هستش وباید همینگونه باشد که راجع به این قضیه نتوانند محکم صحبت کنند چون هنوز مسیردرمان را پیدا نکردن مسیری که کنگره ۶۰ با روش دی اس دی پیدا کرده وسالها دارد در این مسیر حرکت میکند و درمان اعتیاد یک چیز پیش پا افتاده است. اکنون صحبت از چهار نوع درمان سرطان خون میکند، سرطان سینه، بیماری کرونا، بیماری ام اس، بیماری دو شخصیتی وبسیاری ازبیماری های دیگر. در وادی هفتم صحبت از خردمندان و بی خردان  هم میشود. بی خردان قبل از اینکه کاری انجام بدن تفکر نمیکنند و  قبل از اینکه حرفی بزنند راجع به آن حرف تفکر ندارند، حرف می‌زنند وشروع  به عذر خواهی میکنند  اما خردمندان قبل از اینکه بخواهند حرفی بزنند یا حرکتی بکنند حتما تفکرکرده و مسیر وحرکتی که در آن قدم میگذارند، هفته ها و سالها تفکر و بررسی کرده بعد در آن قدم گذاشتن. مسئله  بعد این است که درمان اعتیاد الان مشخص شده راه علامت گذاری شده وما به راحتی می‌توانیم سفر کنیم، در صورتی که قبلا ها اینگونه نبود. پزشکان محترم برای مصرف کنندگان، متادون و b2 را تجویز میکردند. آقای مهندس  گفتن باید از شربت تریاک استفاده کنید. شربت تریاک چه حسنی دارد آقای مهندس فرمودند که شربت تریاک تشکیل شده از ۵۰ مواد آلکالوییدی، شربت تریاک مثل یک شهر میماند وقتی که این دارواستفاده میشود تمام سیستم بدن که نیازبه بازسازی دارد این کار را انجام میدهد. ولی متادون و b2هیچ حالت سازندگی ندارد هیچگاه کسی با متادون درمان نشده است. ممنون که به صحبت های من گوش کردید.

 

تایپ : مسافر علی اصغر لژیون 6

عکاس : مسافر عباس لزیون 4

گردآورنده مطلب : مسافر فرهاد لژیون 7

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .