English Version
English

همه ما اصولاً می‌گردیم تا کوتاه‌ترین راه را پیدا کنیم

همه ما اصولاً می‌گردیم تا کوتاه‌ترین راه را پیدا کنیم

ششمین جلسه از دور بیست و هفتم کارگاه ‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ شعبه میرداماد با استادی دستیار دیده بان محترم مسافر امیر، نگهبانی مسافر یدالله و دبیری مسافر رسول، با دستور جلسه "وادی هفتم و تاثیر آن روی من" سه شنبه29 شهریور ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:
سلام دوستان امیر هستم یک مسافر بنده خیلی خوشحال هستم که در خدمت شما عزیزان هستم قبل از اینکه در مورد دستور جلسه صحبت کنم خواستم چندکلمه‌ای در مورد کمک راهنماها و وظائف آن‌ها و اهمیت کارشان و نظارتی که بر کارشان انجام می‌شود صحبت کنم.
بنده دستیار دیده‌بان هستم  و از طرف آقای تراب خانی شعبه‌های مدنظر سر می‌زنم  و برخورد راهنماها و برنامه‌هایی که به ره‌جوها می‌دهند  و کارشان را چک می‌کنم و دفتر سی‌دی‌هایشان را می‌بینم، همان‌طور که راهنما از شما ره‌جوها می‌خواهد که سی دی  بنویسید ،ما هم سی‌دی‌های راهنماها را چه می‌کنیم و اگر راهنمایی سی دی ننوشته باشد از تهران با ایشان تماس گرفته می‌شود و لژیون  آن شخص را می‌گیرند .در اصل منظور بنده این است که راهنما از تمام‌وقت خودش می‌گذرد و به شعبه می‌آید تا به شما خدمت کنند و خودش سی دی می‌نویسند، لذا باید به ایشان احترام بگذاریم و هر چه میگویند فرمان‌برداری کنیم.
اول‌ازهمه خدا خود را شاکر و سپاسگزارم یک‌بار دیگر در جمع  شما دوستان قرار گرفتم و از ایجنت محترم شعبه تشکر می‌کنم که به بنده اجازه خدمت در این جایگاه را دادند. دستور جلسه این هفته وادی هفتم و تأثیر آن روی من  است،که  سر تیتر وادی هفتم می‌گوید، رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است ، یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشتن می‌کنیم. یکی از مسائلی که همه ما در بیرون از کنگره ۶۰با آن دست‌وپنجه نرم می‌کردیم این بود که راه را پیدا نمی‌کردیم و به هر دری می‌زدیم تا رها شویم، نه‌تنها راه درمان اعتیاد بلکه خیلی از راه‌های دیگر را نیز  کشف نکرده بودیم. برای مثال یک شخص می‌خواهد اندامش ورزیده شود، چندین راه پیش روی این قرار می‌گیرند و باید بهترین راه را پیدا کند. یکی به او پیشنهاد می‌کند با آمپول و داروهای انرژی‌زا می‌توانی بدنت را در عرض یک ماه ورزیده کنی ،و یکی دیگر به شما می‌گوید، باید آرام‌آرام ورزش کنید و به ورزش خود ادامه دهید.  تا ذره‌ذره به اندام مناسبی که مدنظرتان هست برسید.  همه ما اصولاً می‌گردیم تا کوتاه‌ترین راه را پیدا کنیم و همیشه به مشکل برمی‌خوردیم.  پس  پیدا کردن راه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. قبل از اینکه وارد کنگره بشویم ، خیلی از راه‌ها را برای رهایی از دام اعتیاد امتحان کرده بودیم و همیشه به بن‌بست می‌خوردیم. به لطف خدا تک‌تک ما راه را  پیدا کردیم  و مهم‌ترین قسمت وادی هفتم این هست که مابعد از این‌که راه را پیداکرده‌ایم باید ببینیم در این مسیر چه چیزی برداشت می‌کنیم. اگر برداشت مناسبی نداشته باشیم با آن شخصی که هنوز راه را پیدا نکرده است هیچ تفاوتی نداریم. ما وارد کنگره شدیم مسیر بهترین مسیر، و بهترین راهنما و متد بهترین متد  و کامل‌ترین دارو و بعد از ۱۰ ماه تمام سیستم‌های حیاتی بدن راه‌اندازی شدند و ما رهاشده‌ایم، اما جهان‌بینی ما تغییر نکرده است.

در این صورت این رهایی اصلاً به درد نمی‌خورد. اگر ما به رهایی برسیم و هیچ‌گونه تغییری در ما ایجاد نشود و جهان‌بینی ما تغییر نکند باکسی که مصرف می‌کند به  آن صورت تفاوتی ندارد، وقتی من مواد را کنار بگزارم، ولی بقیه ضد ارزش‌ها همراه من باشد این رهایی به درد نمی‌خورد. رهایی از دام اعتیاد در کنگره ۶۰ همراه بارهایی از خیلی ضد ارزشی‌ها هست. در کنگره ۶۰  برداشت ما از این مسیر درست است اگر برداشت درست نباشد مثل آن دسته اشخاصی می‌شویم که چندین بار وارد کنگره می‌شوند و به رهایی می‌رسند و متأسفانه سفر خودشان را خراب می‌کنند، چون جهان‌بینی‌شان تغییر نکرده است. اگر ره‌جویی  تصور کند که بیشتر از راهنمای خود می‌داند،این اشخاص دچار منیت می‌شوند و حقه نفس می‌خورند و سفرشان خراب می‌شود. کسی که برداشتش از این مسیر خوب باشد، بعدازاینکه رها شد به دنبال خدمت کردن در کنگره ۶۰ است و یک خدمتگزار واقعی می‌شود .امیدوارم که همه اشخاص سفر اولی  به‌درستی سفر کنند به رهایی برسند و در ادامه خدمتگزار واقعی باشند.

مرزبان کشیک

لژیون های دارای پذیرش رهجو

لژیون های تازه واردین

اعلام سفر پله های آخر

پیام سفر دوم

رهایی و دریافت نشان

آزادمرد

خدمتگزاران

عکس: مسافر علیرضالژیون دوم میرداماد
تایپ مطلب: مسافر علیلژیون دوم میرداماد
ارسال: مسافر ایمان لژیون دوم میرداماد

نمایندگی میرداماد اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .