English Version
English

خدمت کردن تأثیر مثبت روی رهجو می‌گذارد

خدمت کردن تأثیر مثبت روی رهجو می‌گذارد

جلسه دوم از دوره نوزدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه همسفران نمایندگی رودهن با دستورجلسه «ویژگی‌های لژیون قوی چیست؟» با استادی همسفر رقیه، نگهبانی همسفر سحر، دبیری همسفر ساغر، ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۲۲ شهریور ماه، سال ۱۴۰۱ آغاز به کار کرد. 

خلاصه سخنان استاد:
دستور جلسه این هفته در مورد ویژگی‌های لژیون قوی است، آقای مهندس در روز چهارشنبه فرمودند که زمانی که کنگره 60 شروع به فعالیت کرد لژیونی وجود نداشت؛ که این باعث به وجود آمدن برخی از مشکلات برای کنگره 60 شد، به همین علت آقای مهندس تفکر کردند و پس از مدتی لژیون را به وجود آوردند.
لژیون در کنگره 60 متشکل شده از یک راهنما و چندین رهجو که پس از کارگاه‌های آموزشی به‌عنوان یک گروه دورهم جمع می‌شوند و در مورد مطالب و منابع آموزشی کنگره گفت‌وگو می‌کنند.
راهنما شخصی است که در کنگره سفر می‌کند و از اعتیاد رها می‌شود، وارد سفر دوم می‌شود و خدمت می‌کند، آموزش می‌بیند و در آزمون کمک راهنمایی شرکت می‌کند؛ زمانی که در این آزمون نمره قبولی را گرفت، شال کمک راهنمایی را دریافت می‌کند، در این مراحل کلیه آموزش‌ها را در مورد درمان اعتیاد می‌بیند و مانند یک الگو برای یک تازه‌وارد و سفر اولی‌ می‌شود.

وظیفه من رهجو در لژیون چیست؟ باید قبل از شروع جلسه در کنگره حضورداشته باشم، مرتب سی‌دی‌ها را بنویسم، به ‌فرمان‌های راهنما گوش بدهم و عمل کنم، در آزمون‌های ماهانه‌ای که در نمایندگی برگزار می‌شود شرکت کنم و خدمتگزار باشم؛ به نظر من این خدمت کردن در کنگره است که تأثیرات مثبتی بر روی من رهجو می‌گذارد، انجام این وظایف باعث می‌شود که من در آینده خروجی خوبی داشته باشم و با وضعیت مناسب به رهایی برسم؛ که این خروجی و به رهایی رسیدن با وضعیت مناسب یکی از ویژگی‌های یک لژیون قوی است.
هدف من در کنگره 60 این است که؛ چه همسفر باشم چه مسافر، آموزش ببینم و از تاریکی‌ها و مسائلی که برای خودم به وجود آورده‌ام بتوانم خارج و آموزش‌ها را در زندگی خود کاربردی کنم.
اینکه به رهایی واقعی و به حال خوش برسم یکی از ویژگی‌های یک لژیون قوی می‌تواند باشد.

در کنگره 60 خدمت‌های متعددی وجود دارد؛ دبیری، نگهبانی و خدمت در سایت، اما یکی از مهم‌ترین خدمت‌ها در کنگره 60  وجود دارد؛ حضور و عضویت در لژیون سردار است که در آن‌ من؛ بخشش را آموزش می‌بینم و پس از رهایی باید امتحان خود را پس بدهم، می‌توانم به درجه دنور و پهلوانی برسم، این موارد باعث می‌شوند که حال من خوب شود.
در کنگره 60 افرادی که به رهایی و حال خوش می‌رسند، خودشان به‌صورت داوطلبانه سپاسگزار سیستم هستند و زکات رهایی خود را بازپرداخت می‌کنند تا آیندگانی که می‌خواهند برای درمان خود اقدام کنند به‌راحتی درمان شوند، این حرکت‌ها باعث پیشرفت من و سیستم آموزشی می‌شود.

ما امسال در آبان ماه جشن گلریزان داریم و کسانی که علاقه دارند، می‌توانند در لژیون سردار حضورداشته باشند؛ که این هم نشانه لژیون قوی است، چون با بخشیدن است که حال دل من خوب و من قدرتمند می‌شوم.
ممنون از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید.

واریزی لژیون سردار ایجنت نمایندگی رودهن همسفر زهره 

تایپ: همسفر سمانه رهجوی کمک راهنما همسفر فاطمه نصیری (لژیون سوم)*
*عکاس: همسفر آسیه رهجوی کمک راهنما همسفر آذر  (لژیون هشتم)*
*تنظیم و ارسال: همسفر عاطفه رهجوی کمک راهنما همسفر فاطمه نصیری (لژیون سوم )*
*همسفران نمایندگی رودهن*

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .