English Version
English

حس و حال خوب با سفر درست و منظم

حس و حال خوب با سفر درست و منظم

یازدهمین جلسه از دوره اول سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ نمایندگی خیام نیشابور در روزهای سه‌شنبه با استادی: مسافر داود، نگهبانی: مسافر غلامرضا و دبیری: مسافر ایمان، با دستور جلسه " ویژگی‌های لژیون قوی چیست؟" در تاریخ 22 شهریور ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
سلام دوستان داود هستم مسافر، خدا را شاکرم که امروز لیاقت داشتم این جایگاه را دوباره تجربه کنم و از خداوند بابت این لطف سپاس گذارم. دستور جلسه لژیون قوی چه ویژگی‌هایی دارد؟ مسلماً لژیون قوی حرمت‌های کنگره را باید موبه‌مو اجرا کند. در بدو ورود که وارد می‌شوی جلوی درب چند نفر نگهبان نظم هستند، یعنی چه؟ یعنی کنگره ۶۰ اول که وارد می‌شوی بانظم و نظام است. همه ما اول که وارد می‌شویم قبول می‌کنیم، خیلی راحت داخل مرزبانی که سؤال می‌کنند: می‌توانی سی دی بنویسی؟ می‌گوییم بله می‌توانی سر ساعت حضور پیدا کنی؟ بله اولش خیلی راحت قبول می‌کنیم ولی بعد که پذیرش می‌شویم و وارد لژیون می‌شویم و کمک راهنمای تازه‌واردان ۳ جلسه، هر جلسه یک ساعت ونیم با ما صحبت می‌کنند که قوانین کنگره ۶۰ یعنی با پیراهن سفید بیایی، حرمت‌های کنگره ۶۰ را باید موبه‌مو اجرا کنی سروقت بیایی، سرسپرده باشی سی دی بنویسی. به نظر من اولین مؤلفه‌ی لژیون قوی فقط نوشتن سی دی است، دوستان سی دی نوشتن خیلی به ما کمک می‌کند، به من که خیلی کمک کرد من اوایل که وارد کنگره شدم یک گوشی ساده داشتم، سی‌دی‌ها را با دستگاه گوش می‌کردم و می‌نوشتم. بعد یواش‌یواش گوشی گرفتم و سی‌دی‌ها را با اپلیکیشن دژاکام گرفتم. جا دارد که من از آقا مهدی تشکر کنم که خیلی به من کمک کرد.

لژیون قوی لژیونی است که تعداد رهایی‌اش بالا باشد و خدمتگزار باشد. لژیونی که طبق سلسله‌مراتب کنگره ۶۰ در تمام جشن‌ها شرکت کند، شرکت کردن برای چیست؟ برای اینکه ما قدردانی کنیم از تمام کسانی که برای ما زحمت کشیدن، از کمک راهنمای محترم، ایجنت محترم، مرزبان‌های محترم، دیده‌بان‌های محترم که بدون هیچ‌گونه مزدی برای ما زحمت می‌کشند که یک نفر مسافر به حال خوش برسد. لژیونی قوی است که راهنمایش کار بلد باشد، بین رهجوهایش فرقی نگذارد، به نظر من اگر پدر خانواده بین فرزندانش فرقی نگذارد هیچ مشکلی در خانواده به وجود نمی‌آید. پدری که دلسوزانه همه فرزندان را به یک‌چشم نگاه می‌کند هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید. یک مسئله‌ی دیگر اینکه آقایان سفر اولی و کسانی که سفر دومی هستید، خواهشاً راهکار به یکدیگر ندهید. شما که ادعای کار بلدی داری، شما باغچه‌ی خودت را بیل بزن. مثلاً شخصی آمده گفته که من ۵ ونیم سی‌سی شربتم را ۴ سی‌سی را ساعت ۹ بخورم و یک ونیم سی‌سی را ساعت ۱۲ شب بخورم، بگو آقا به من هیچ ربطی ندارد، از راهنما بپرس. این موضوع را عزیزان حتماً به گوش بگیرید. کسی که هدفش درمان است شما خیلی راحت با این حرف از درمان خارجش می‌کنید، این کار تاوان دارد، چیزی را که بلد نیستی راهکار نده و اینکه تمام این حرف‌ها را برای خودم گفتم جسارت به کسی نباشد. من واقعاً کنگره ۶۰ را قبول دارم و ایمان‌دارم، من با ۳ گرم تریاک خوراکی آمدم، کسی که به این متد و کنگره ایمان داشته باشد با ۱۰ گرم شیره هم بیاید، با این شربت و آموزش‌های ناب کنگره که به‌رایگان دست ما می‌رسد، حتماً به درمان می‌رسد، بقول آقای مهندس رهجوی سفر اول در پایان سفر باید یک‌نیمه پروفسور باشد، اگر درست سفر کنید، سروقت جلسه بیایی، خدمت بگیری، مسلماً حس و حالت فرق می‌کند. ممنونم از اینکه به حرف‌های من گوش کردید.

عکاس: مسافر محمد (لژیون دوم)
تایپ و نگارش: مسافر امیر (لژیون چهارم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .