English Version
English

ما باید صد دست باشیم

 ما باید صد دست باشیم

جلسه پنجم  از دور پانزدهم کارگاه های آموزشی عمومی کنگره۶۰ با دستور جلسه،  ویژگیهای لژیون قوی  با استادی مسافر فاضل ، نگهبانی مسافر حسن  و دبیری مسافر مهدی  روز یکشنبه 20/6/1401 راس ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نمود.

 

استاد جلسه


نگهبان جلسه


دبیر جلسه

مرزبان کشیک

بنام قدرت مطق الله، هرآنچه هست محبت است و هرآنچه نیست ظروف تهیست :
سلام دوستان فاضل هستم یک مسافر، تشکر میکنم از جناب مهندس و راهنمای عزیزم و خدا را شکر میکنم که فرصتی شد تا در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم.دستور جلسه لژیون قوی است. من صحبت های روز چهار شنبه مهندس را که گوش میدادم ایشان به طور کامل خصوصیات یک لژیون قوی را متذکر شدند.

نگهبان پارکینگ


انتشارت


مسئول نام نویسی


آبدار خانه


واحدسایت


واحد OT

قدیم کنگره که شروع به فعالیت کرد به اینگونه لژیون ها نبودند و در حین سفر اتفاقات مختلفی رخ میداد، سقوط آزاد میرفتند و بعد از سه چهار ماه اعلام رهایی میکردند متاسفانه همین مساله برای من هم رخ داد و وقتی با یکی از دوستان مطرح کردم که من جایی به نام کنگره رفتم و از شربت تریاک برای درمان استفاده میکنم خندید و اولین جمله گفت منفی که بودی، مثبت هم میزنی، مثبت منفی شدی . من تمام اعتماد به نفسم را از دست دادم.  با راهنمایم صحبت کردم و من را در مسیر نگاه داشت. اگر یک مساله ای پیش بیاد میگوییم مقصر راهنماست ولی من به عنوان رهجو به این فکر میکردم که پس وظیفه من چیست .

لژیون ویلیام وایت

من باعث ایجاد یک حس خوب شده ام که وقتی جلسه عمومی تمام میشود و لژیون شروع میشود کمک راهنما که ده دقیقه بعد از ما وارد لژیون میشود من را از دور میبیند، فاضل را میبیند که بچه ها راجمع میکند مدیریت میکند مشارکت میکند حس خوبی میگیرد و آن حس باز خوردش به لژیون بر میگردد. این حس یک لژیون قوی را ایجاد میکند. ما باید صد  دست باشیم صد دست نه حتی هزار دست باشیم.

نگهبان نظم

میکروفون گردان

صوتی

بهبودی خود من نتیجه همین صد دست است و دارم لذت آن را میبرم . من سال ها شیشه مصرف کردم نمیدانم کجای دنیا میکروفون جلوی یک شیشه ای میگذارند و به اجازه میدهند اینچنین جلسه ای را اداره کند.

مشاوره تازه واردین

این یکی از معجزات کنگره است. این نشانه سلامت و مسیر درست کنگره 60 و اعتماد به انسان هایی است که در محافل دیگر آنچنان اعتمادی را تجربه نکرده اند میباشد. حتی خود من وقتی در خانه لب به سخن میگشودم همسر من، به من اشاره میکرد که سکوت کنم, کافیست. خیلی صحبت های زیادی داشتم ولی ترجیح میدهم از صحبت های دوستان استفاده کنم. مرسی


 

لژیون های کنگره 60 شعبه دهخدا

 

تایپ: مسافر  مهدی لژیون 11
تنظیم: مسافر  مهدی لژیون 11
عکسبرداری: مسافر مهدی لژیون 6
با تشکر از مرزبان خبری شعبه دهخدا مسافرعلی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .