English Version
English

اگر از معلم نیاموختی روزگار به روش سخت تری به تو یاد میدهد

اگر از معلم نیاموختی روزگار به روش سخت تری به تو یاد میدهد

هفتمین جلسه از دوره چهل و ششم کارگاه‌های آموزش خصوصی کنگره ۶۰؛ شعبه چالوس؛ روز سه شنبه بیستم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با دستور جلسه "هفته راهنما" به استادی ایجنت محترم مسافرعلیرضا، نگهبانی مسافر پژمان و دبیری مسافر صادق ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
تشکر می کنم از نگهبان جلسه که این فرصت خدمت را به من داد و لازم به ذکر هست که می بایست استادی جلسه توسط راهنمای لژیون چهارم اداره می شد که به مناسبت هفته راهنما به ایجنت شعبه ایفاد وظیفه گردید.
این هفته را به بنیان کنگره و کمک راهنمایان و راهنمایان عزیز تبریک عرض می نمایم ،دوستان همه می دانند که اداره کنگره بسیار سخت و مهم بوده و زمانیکه من تازه وارد بودم نامتعادل و ناپایدار بودم و با اجرای دستور راهنما یم امروز به این جایگاه و حال خوش رسیده ام و اکنون خود آموزش می بینم و آموزش می دهم ،منظم هستم و بانی اجرای نظم خواهم بود، عزیزانی که از کار و زندگی خود می زنند تا خدمت کنند برای رهایی رهجویان همچون معلم،پدر و مادر ،و پزشک در لژیون بوده و باید دانست که از همین لژیون، کمک راهنما و مرزبان و دیده بان و استاد و نگهبان تربیت می شود.

راهنما راه را به ما نشان می دهد و رهجو در صراط مستقیم تعیین شده حرکت می نماید.کسی که پیشینه تخریب و سو' مصرف و تجربه رهایی را نداشته باشد و بدون تجربه تاریکی چگونه می تواند راهنما شود؟
من ۱۶۰ کیلومتر از منزل تا رشت که تنها شعبه فعال در چند سال گذشته بود با طی ترافیک و خستگی می رفتم تا در کلاس آموزشی شرکت و به موقع داروی خود را دریافت نمایم و اگر تاخیر داشتم آنها هیچ وقت بعنوان طی مسافت زیاد به من فرصت غیبت و تعلل نمی دادند،تا اینکه با به جان خریدن سرما و گرما و ترافیک مسیر در طی ۱۰ ماه توانستم به رهایی برسم و اکنون بعنوان راهنما و ایجنت شعبه بتوانم با تجربه رنج هایی که کشیدم قدر این جایگاه و آرامش رهایی را مزه مزه کنم.
حال راهنما از شما چه می خواهد؟
راهنما از شما می خواهد که در ابتدای ورود سر خود را با سر او عوض کنید و تابع نظم و مقررات باشید و بدانید که در طول سفر باید به حرف راهنما گوش بدهید و آنرا اجرا کنید چون اگر به کلام آموزگار عمل نکنید مورد تنبیه و روزگار قرار خواهید گرفت.

حرف گوش کنید و منظم باشید و سی دی بنویسید و تکرار کنید و عمل کنید و در ساعت منظم  و مقرر در جلسه حاضر شوید و در ساعت مشخص در کلینیک دارو بگیرید و در زمان و وعده و با مقدار معین دارو مصرف کنید تا به رضایت قلبی خود در زمان رهایی برسید.
خیلی ها قصد اجرای متد و قوانین کنگره ۶۰ در کشور خود را دارند اما داروی مناسب و راهنمایانی که بصورت رایگان و افتخاری بتوانند در خدمت رهجو باشند را ندارند و تاکنون به این موفقیت نائل نشده اند.
در پایان از شما خواستارم که به جایگاه راهنما احترام بگذارید چون مهمترین وظیفه در کنگره ۶۰ احترام به جایگاه راهنما می باشد.

تایپ: مسافرصادق
ویرایش و بارگذاری: مسافر محمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .