English Version
English

سیستم ایکس؛ زیربنای روش درمان DST

 سیستم ایکس؛ زیربنای روش درمان DST

دوازدهمین جلسه از دوره چهل و پنجم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰؛ نمایندگی سمنان؛ با استادی مسافر علی، نگهبانی مسافر داوود و دبیری موقت مسافر امیر با دستورجلسه  "سیستم ایکس" در روز سه‌شنبه ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ آغاز  به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

قبل از هر چیز از نگهبان محترم و دبیرشان تشکر می‌کنم که فرصت خدمتگزاری را به بنده دادند تا خدمت کنم و آموزش بگیرم. در رابطه با دستور جلسه سیستم ایکس باید بگویم که عبارت است از مجموعه‌ای از ناقل‌های عصبی، نوروترانسمیترها و هورمون‌های درون‌ریز و برون‌ریز که توسط اعصاب مرکزی انسان کنترل می‌شوند که به‌نوعی این سیستم زیربنای روش درمان DST در کنگره ۶۰ است.

سیستم ایکس یا سیستم تولیدکننده مواد شبه افیونی بدن برای اولین بار توسط جناب مهندس دژاکام بنیان گزار کنگره ۶۰ برای درمان اعتیاد موردتحقیق و تفحص قرار گرفت و نتایج آن به دانشگاه‌ها ارائه شد که موردپذیرش قرار گرفت.

این تحقیقات در کنگره ۶۰ به‌صورت کاربردی برای بازسازی سیستم ایکس مورداستفاده قرار می‌گیرند. همان‌طور که می‌دانید خداوند متعال به‌صورت طبیعی یک سیستم بی‌نقص را در بدن انسان قرار داده که در شرایط مختلف یک سری از مواد بیوشیمی را در بدن تولید می‌کنند و به‌نوعی تمامی علائم حیاتی یک فرد را تحت تأثیر خوددارند. هنگامی‌که شخص درگیر مواد مخدر می‌شود و اعتیاد پیدا می‌کند درواقع مواد مخدر بیرونی جایگزین مواد مخدر درونی بدن می‌گردد.

کم‌کم و به‌مرورزمان این کارخانه عظیم خاموش شده و تولیدات آن متوقف می‌شود که این باعث می‌شود شخص مصرف‌کننده اگرچند ساعتی از زمان مصرفش بگذرد و مصرف او به تعویق بیفتد یکسری اختلالات و نواقصی در فیزیولوژی جسم و همچنین در قسمت روان او به وجود می‌آید و همین مسئله باعث می‌گردد که شخص مجبور شود دوباره مواد خود را مصرف کند.

اینکه این سیستم در کنگره ۶۰ سیستم ایکس نامیده شده هست به دلیل ناشناخته بودن این سیستم عظیم هست که هرچقدر در مورد آن تحقیق و پژوهش صورت می‌گیرد ابعاد جدیدی از آن روشن و نمایان می‌گردد. مواد بیوشیمی که در بدن انسان تولید می‌شوند ازجمله اندورفین، دی نور فین، انکفالین و مابقی مواد به‌مراتب قوی‌تر و ناب‌تر و خالص‌تر از مواد مخدری هستند که از بیرون وارد بدن می‌شوند و مواد مخدر بیرونی قطعاً کارایی لازم را ندارند.

خوشبختانه در کنگره ۶۰ با استفاده از پروتکل DST و داروی OT این سیستم بازسازی‌شده و به بیش از ۹۰ درصد از کارایی خود بازمی‌گردد و به همین جهت شخص پس از رهایی هیچ نیازی به مصرف مواد مخدر ندارد.

قسمت دوم جلسه مربوط می‌شود به آزادمردی مسافر موسی پیر مغان، آقا موسی از قدیمی‌های کنگره 60 هستند و همه دوستان آشنایی کامل با ایشان دارند و برای افرادی که ایشان را نمی‌شناسند باید بگویم که ایشان از شهرستان دامغان تشریف می‌آوردند کنگره 60 و تقریباً شش سال پیش در شعبه جمهوری خدمت ایشان بودیم که توسط برادرشان به کنگره 60 معرفی شدند و درمان را شروع کردند. از همان ابتدا خیلی پیگیر و منظم کار خوشان را شروع کردند و برخلاف بعضی از مصرف‌کننده‌ها خیلی آرام بودند و حرف‌گوش‌کن.

ایشان همیشه یک ساعت زودتر در جلسات هفتگی حضور داشتند و جزء بهترین ره‌جوهای شعبه سمنان بودند و به رهایی رسیدند. همچنین ایشان دو دوره مرزبانی را تجربه کردند که خیلی ارزشمند بود و انشا الله بتواند شال کمک راهنمایی را کسب کند چون به حضور ایشان در شعبه دامغان نیاز داریم. من به خودش، خانواده‌، دو هم‌سفر کوچک و برادر ایشان این آزادمردی را تبریک میگویم و امیدوارم مستدام باشد.

اعلام سفر مسافر موسی
سلام دوستان موسی هستم مسافر
تخریب 10 سال، آنتی ایکس مصرفی تریاک، با 2 گرم تریاک وارد کنگره 60 شدم. مدت 11 ماه سفر کردم به کمک راهنمای خوبم مسافر علی یحیایی به روش DST داروی درمان شربت OT رهایی 5 سال و 10 ماه سیگاری هم نیستم، ورزش در کنگره والیبال.

آرزوی مسافر موسی

امیدوارم لژیون دامغان تبدیل به شعبه شود.

سخنان مسافر
سلام دوستان موسی هستم مسافر
ممنون و تشکر از همه شما که با کلمات و حرف‌هایتان بنده را مورد لطف قراردادید. خب ابتدا از مهندس دژاکام و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم که این بستر را فراهم آوردند که من به درمان برسم. از کمک راهنمای خودم آقای یحیایی تشکر می‌کنم از آقای ربیعی ایجنت محترم و سابق شعبه تشکر می‌کنم. از آقای سالار ایجنت محترم و فعلی شعبه،مرزبانان محترم، بچه‌های سایت، از آقای امین رفیعی تشکر می‌کنم که باعث شد در لژیون دامغان خدمت کنم. خدا را شکر که من به خدمت در کنگره 60 وصل شدم و من به سفر اولی‌ها توصیه می‌کنم.

برای سفر دوم فقط خدمت می‌تواند سیستم ایکس ما را فعال کند. من دو دوره مرزبانی را گذراندم و در سال 1399 دوباره بعد از 2 سال به کنگره وصل شدم. من تخریب بالایی داشتم و فقط مواد مخدر  فرمانده من شده بود و خدا را شکر که به کنگره 60 آمدم و درمان شدم. هرکس خدمت کرد به آرامش می‌رسد و هر کس که خدمت نکرد به آن حال خوش و آرامش نمی‌رسد.

اهدا گل نمادین رهایی به مسافر محمدعلی رهجوی کمک راهنمای محترم مسافر مسعود

اهدا گل نمادین رهایی به مسافر باقر رهجوی کمک راهنمای محترم مسافر احسان 

خدمتگزاران جلسه

مرزبان کشیک مسافر حسین

نگارش متن مسافر امیر عباس لژیون یازدهم
عکاس مسافر مجید لژیون دهم
ارسال خبر مسافر حمید لژیون دوم
مرزبان خبری مسافر حسین پهلوانی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .