English Version
English

جایگاه خدمت مالی، جایگاهی ماندگار در کنگره است

جایگاه خدمت مالی، جایگاهی ماندگار در کنگره است

گردهمایی بزرگ اعضای لژیون‌های سردار شعب جنوب کشور، استان خوزستان، با حضور دیده‌بان محترم، مسافر علیرضا زرکش و با حضور پهلوانان کشور و میهمانان مدعو در روز  پنجشنبه 13 آبان ماه ۱۴۰۰ در محل نمایندگی دانیال اهواز برگزار گردید.

سخنان استاد:
سلام دوستان علیرضا هستم یک مسافر، امیدوارم که به دوستانی که از راه دور آمده‌اند سخت نگذشته باشد. ابتدا تشکر می‌کنم از بچه‌هایی که اینجا آمدند؛ از بچه‌های نمایندگی دانیال اهواز، نمایندگی آبادان و نمایندگی شوشتر. در این سه چهار ماهی که نزدیک هفته گلریزان شدیم، فعالیت لژیون سردار بیشتر شده است. قرار است یک اتفاق خیلی بزرگ بیفتد.
خیلی تشکر می‌کنم از همه شما که آمدید؛ ولی از همه مهمتر این است که دل ما گرفتار کنگره است و احساس نیاز می‌کنیم. نیاز داریم که اینجا دور هم جمع شده‌ایم و یک هدف مشترک ما را دور هم جمع کرده است.

ما در حال گذر کردن هستیم، ما از تاریکیها گذر کردیم و سفر اول را پشت سر گذاشتیم و هر چه جلوتر می روی، احساس می‌کنی که این بودن و خدمت کردن متفاوت‌تر می‌شود. جایگاههای خدمتی در کنگره همه در یک مدت زمان معین تمام می‌شوند و باید خدمت را به افراد دیگری واگذار کنی؛ ولی جایگاهی وجود دارد که شما می‌توانی دایم به کنگره وصل باشی و ماندگار شوی؛ آن جایگاه خدمت مالی است. 

آقای مهندس در مورد جایگاه خدمتی مالی فرمودند که مانند شیر‌بها می‌ماند. ما بهای چیزی را که گرفتیم، می‌دهیم. این اتفاق برای راهنماها هم می‌افتد، بهای آن چیزی را که گرفتند، می‌دهند و این دادن و گرفتن، مانند حرکت پیستون موتور درون سیلندر می‌ماند که یک انرژی و نیرو را به وجود می آورد و این نیرو باعث حرکت ما می‌شود.
ما باید بتوانیم بخشنده باشیم، این که بتوانیم مالمان و عصاره جانمان را ببخشیم، چند سال کار می‌کنی و مبلغی جمع می‌کنی و حالا باید از آن بگذری، برای شخص دیگری بگذری، چرا؟ چون یک نفر گذشته که من اینجا هستم و این یک واقعیت است که یکی دیگر این شرایط را بوجود آورده است که ما امروز اینجا هستیم.

 در جایگاه خدمت مالی فهمی وجود دارد، در جایگاه کمک راهنمایی، راهنمایی و ایجنتی فهمی وجود دارد که این فهم در هر جایگاهی متفاوت است و در جایگاه دیگر وجود ندارد. استاد امین در مورد فهم صحبت کردند و گفتند که همه چیز در کاینات در حال کامل شدن است. اتفاقات جدید در علوم جدید می‌افتد و اگر می‌خواهی این تکامل در درون انسان بوجود آید، باید فهمش را پیدا کنی و باید آموزش بگیری. آنهایی که مقابله می‌کنند با این تکمیل شدن، دور می‌شوند و وقتی دور می‌شوند، لذتشان تبدیل به نفرت می‌شود. 

در کنگره هم همینطور است، دایما درهای مختلفی باز می‌شود، بعضی‌ها مقاومت می‌کنند، ورود به وادی چهاردهم غیر از محبت و دوست داشتن و بخشش چیز دیگری نیست. بعد نگاه می‌کنی که کنگره با چه سرعتی در حال حرکت است؛ اگر کسی از قطار کنگره پیاده شود، دیگر نمی‌تواند سوار شود. خدمت مالی هم از این جنس است. ما اینجا در مورد فهم بخشش و روح گذشت با هم صحبت می کنیم. خیلی ممنون که به صحبت‌های من گوش دادید.

خلاصه سخنان نگهبان لژیون سردار نمایندگی دانیال اهواز، مسافر اکبر
سلام دوستان اکبر هستم یک مسافر، خیلی خوشحالم که در بین شما دوستان عزیز هستم که دلی دریایی دارید. این جهان کوه است و فعل ما ندا، سوی ما آید نداها را صدا. من از سال گذشته که آقای مهندس پیام دادند، خیلی دوست داشتم جایگاه پهلوانی را تجربه کنم ولی متاسفانه نشد. دیروز فیلم صحبت‌های آقای مهندس را که می‌دیدم، نمی‌شود که آقای مهندس پیامی بدهند و لبیک نگفت. من ایمان دارم به کنگره که در جای امنی قرار گرفته‌ام. من الان حدود 6 سال است که عضو لژیون سردار هستم و می‌دانم که پولم در کنگره چگونه خرج می‌شود، می‌بینم که یک نفر مثل خودم به درمان می‌رسد.

من به وعده خدا ایمان دارم و اگر ایمان نداشتم، سال به سال پرقدرت‌تر جلو نمی‌آمدم. خیلی خوشحالم که آقای مهندس این فرصت را در اختیار ما گذاشت تا بتوانم خدمت کنم. من به همه بچه‌های لژیون سردار می‌گویم که ببخشید تا خدا به شما ببخشد. این قانون هستی است.
حس بسیار خوبی دارم و احساس سبکی می‌کنم از اعلام آمادگی برای جایگاه پهلوانی، انشالله که آقای مهندس هم قبول می‌کنند. خیلی ممنون از اینکه به صحبت های من گوش دادید.

 در ادامه این همایش بزرگ، پهلوان مسافر احمد، مسافر بهروز و مسافر حسین میهمانان ارجمند این همایش بزرگ و نیز ایجنت‌های محترم نمایندگی‌های دانیال اهواز، آبادان و شوشتر به ایراد سخن پرداختند. شما را به دیدن گوشه‌هایی از این همایش بزرگ در شعبه دانیال اهواز دعوت می کنم:

نمایندگی: دانیال اهواز
تاریخ: 1400/08/14
عکاس: مسافر محسن، لژیون سردار دانیال اهواز
تایپ و ارسال گزارش: مسافر محرم، لژیون سردار دانیال اهواز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .