English Version
English

جايگاه پهلوانی يك جايگاه و نقطه خاص نيست

جايگاه پهلوانی يك جايگاه و نقطه خاص نيست

با حرکت راه نمایان می‌شود

اوایل که به کنگره آمدم در جلسات عمومی کنگره ۶۰، سطح انرژی، حس خوب و دانایی یکی از راهنمایان توجه من را خیلی متوجه خود می‌کرد و همیشه از نظر من، ایشان یک جوان توانمند و پر از آموزش‌اند و در دلم همیشه ایشان را تحسین می‌کنم که با این سن کم در این جایگاه‌های خدمتی بالا قرار گرفته‌اند انشاالله که این خدمات چراغ راه زندگی شان باشد‌.


با سلام و تشکر ویژه از حضور پرمهرتان در این مصاحبه،
شما در سال گذشته تنها دنور همسفران شعبه پرستار بودید چه انگیزه‌ای باعث شد در این راه مشارکت کنید و از حس خودتان در این جایگاه برایمان بگویید.

سلام دوستان فائزه هستم يك همسفر، بسيار خوشحال هستم كه يك بار ديگر فرصت خدمتگزاری به من عطا شد تا بتوانم حس خودم را با شما در ميان بگذارم. بله من افتخار اين را داشتم كه در سالی كه گذشت جايگاه دنوری را تجربه كنم و در سال‌های گذشته هم در لژيون سردار به عنوان عضو ثابت حضور داشتم و اگر بخواهم از حس و حال خود در اين راستا صحبت كنم در واقع توصيف آن شبيه يك موج است، زمانی كه روی موج هستی با اطمينان خاطر لذت خواهی برد ولی به زير موج كه مي‌روی نا‌خودآگاه يك ترسی سراغ انسان می‌آید كه مرز بين بودن و نبودن است و خود اين مرز همان بندی است كه انسان در آن لحظه نياز فراوان به آن دارد. من لژيون سردار و بودن در اين جايگاه‌ها را كمك خود به خود می‌دانم نياز من به آن مرز كه، من را نگه دارد، شايد بیشتر افراد فكر كنند خدمات مادی و معنوی كه در كنگره ۶۰ صورت می‌گيرد برای كنگره است ولی به نظر من اين خدمات، خدمتی است كه من به خودم می‌كنم فقط منوط به اين كه لطف خداوند و بنيانگزار كنگره هست که اين اجازه را داده است. حس لژيون سردار و حضور در اين لژيون محبت و احترام انسان به خودش است.


طبق فرمایشات خودتان دوست دارید عنوان پهلوانی را هم کسب کنید برای رسیدن به این جایگاه از نظر شما چه چیزی لازم است؟
بله من بزرگ‌ترين خواسته‌ام كه بارها و بارها آن را تكرار کرده‌ام، اجازه ورود به جايگاه پهلوانی است چون اعتقادم بر اين است، جايگاه پهلوانی يك جايگاه و نقطه خاص نيست بلكه دريای بيكران عشق و محبت است كه شايد در يك كلمه پهلوانی خلاصه شده است. از خداوند اجازه حضور در اين جايگاه را هزاران بار خواستم و شرايط لازم برای رسيدن و داشتن اين موهبت الهی توان خواستن و حركت در راستای آن در صور پنهان و آشكار است.


گروه همسفران خانم چه نقشی در پیشرفت اهداف کنگره دارند؟
گروه همسفران همان‌طور كه همه ما خوب می‌دانيم بال پرواز هستند، كاری كه يك سيستم را به جلو حركت می‌دهد و به آن سامان بهتری خواهد داد حمايت و پشتيبانی از آن سيستم است. گروه همسفران نقطه همدلی را  در جهت پيشبرد اهداف كنگره ۶۰ بسیار زیبا ترسیم نموده‌اند و اين به خوبی رويت می‌شود.


شرکت در لژیون سردار و جایگاه دنوری چه تاثیری در زندگی شخصی شما داشته است؟
حضور در لژيون سردار و جايگاه‌های مرتبط به آن توان رويارویی با تاريكی‌های درونم را به من داد، پول معادل انرژی در دنيا است اين مبلغی كه پرداخت می‌شود معادل انرژی درونی است كه توان و قدرت مقابله و جرات ديدن اين تاريكی‌ها را به ما می‌دهد. ما پرداخت می‌كنيم تا بتوانيم دريافت كنيم و این درست‌ترين و سالم‌ترین نوع تبديل انرژی دريافتی خواهد بود.


چه پیامی برای کسانی که می‌توانند در لژیون مالی شرکت کنند دارید؟
پيام من به اين عزيزان به عنوان عضو كوچك در كنگره ۶۰  اين است که خداوند بندگانی را كه دوست دارد به آنها اجازه خدمت می‌دهد، از اين فرصتی كه محبت و مهر خداوند در آن جاری هست استفاده لازم را ببرند و به بعد موكول نكنند، شايد بعدی نباشد.


از حس خوب خود در جایگاه دنوری برای ما بگویید.
حس خوب كه هميشه در كنگره ۶۰ و آموزش‌های ناب جناب آقای مهندس جاری است ولی بهتر است بگويم بعد از حضور در لژيون سردار خيلی بهتر توانستم خودم را كشف كنم و موردی بود كه سال‌ها با آن درگير بودم ولی در اين لژيون ارزشمند نقطه يابی‌های بسيار كارسازی برای من انجام شد.


از نظر شما بخشش و بخشیدن به چه معناست؟
بخشش و بخشيدن همان گنج درونی هر انسانی است كه نقاط تاريك آن را كدر كرده است و نگذاشته جلا و درخشش خود را در درون ما نمايان كند اگر تزكيه و پالايش صورت گيرد، گنج ارزشمندی در دستان ما قرار خواهد گرفت.


چه پیامی برای عزیزانی که تمایل دارند در گلریزان امسال شرکت کنند دارید؟
پيام خود را مجددا تكرار می‌كنم از فرصتی كه خداوند به بهای كاشت‌هایی كه داشته‌ايد اما يادتان نيست به شما داده است به خوبی بهره‌مند شويد شايد همان فرصت طلايی كه به دنبال آن هستيد، همين باشد.


شما از اعضای جوان و با سابقه خدمتی طولانی در کنگره ۶۰ هستید علت  تداوم این حرکت و عشق خالصانه چیست؟
حضور مداوم در كنگره ۶۰ بیشتر از این که دلیل بخواهد به سطح نیاز و خواسته ما بستگی دارد. من بسیار به کنگره و آموزش‌های آن و افر‌اد عزیزی که به هر نوعی از این عزیزان آموزش‌های درست گرفتم نیاز داشتم، دارم و خواهم داشت و امیدوارم تا جایی که کارایی مثبت داشته باشم بتوانم به درست ترین حالت ممکن خدمت کنم.


اگر برایتان مقدور است از زندگی خودتان قبل و بعد از ورود به کنگره ۶۰ بگویید.
اگر بخواهم کوتاه پاسخ این سوال را بدهم زندگی قبل از کنگره، شبیه یک طوفان بود که فقط توانستیم خود را حفظ کنیم که فنا نشویم چون می‌دانستیم که وعده‌ی خداوند دروغ نیست و نزدیک است و همان هم شد خداوند ما را به بهشت علم و آگاهی خودش هدایت کرد و من و اعضای خانواده‌ام چقدر خوش شانس و خوشبخت هستیم.


آیا در این مسیرهای خدمتی نیروهای بازدارنده باعث شدند که در ادامه راه تردید داشته باشید؟
نیروهای منفی زمانی به ما رسوخ می‌کنند که باورهای ما در آن موضوع ضعیف یا معرفت لازم را نداشته باشد کنگره ۶۰ عین حقیقت است و در هیچ حقیقتی تردید نخواهد بود.


واژه های زیر را توصیف کنید:
مهندس دژاکام: پناه
خانم کماندار: محبت
کتاب ۶۰ درجه: چراغ راه
خدمت: عبور از منطقه ۶۰ درجه درون
سردار: وادی چهاردهم
بخشش: مهندس حسین دژاکام

و کلام آخر
از خداوند مهربان سپاسگزار هستم که اجازه بودن و حضور در کنگره ۶۰ را به من عطا کرد، دستان پر مهر جناب مهندس را می‌بوسم که ایشان پدر و حامی واقعی من و امثال من هستند که اجازه فروپاشی خانواده را با آموزش‌های خوبشان و حضور در صراط مستقیم ندادند از راهنمای گرانقدرم خانم کماندار بسیار سپاسگزار هستم که هر چیزی که کسب کردم بابت زحمات و آموزش‌های درست ایشان بود و از شما سپاسگزار هستم به امید روزی که علم کنگره ۶۰ در سراسر کره خاکی جاری باشد و صورت مسائلی که در کنگره ۶۰ به زیبایی و آسان‌ترین حال ممکن حل شد، حل شود.


مصاحبه و تایپ: همسفر نسرین لژیون کمک راهنما همسفر فائزه (لژیون دوم)
عکس: همسفر سارا لژیون کمک راهنما همسفر زهرا ( لژیون نهم)    
ویراستاری و ارسال: همسفر مهری
همسفران نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .