English Version
English

يازدهمين جشنواره سراسري معرفي آثار برتر مكتوب در زمينه مبارزه با مواد مخدر برگزار مي‌شود

يازدهمين جشنواره سراسري معرفي آثار برتر مكتوب در زمينه مبارزه با مواد مخدر برگزار مي‌شود

مديركل دفتر تحقيقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از برگزاري يازدهمين جشنواره سراسري معرفي و انتخاب آثار برتر مكتوب در زمينه مبارزه با مواد مخدر، روان‌گردان‌ها و پيش‌سازها در 11 اسفند ماه جاري خبر داد.

به گزارش روابط عمومي ستاد مبارزه با مواد مخدر، حميد صرامي با اعلام اين خبر گفت: ايجاد شبكه ارتباطي با دانش‌پژوهان، تقويت پشتوانه‌هاي علمي و ادبيات تئوريك، تبيين خلاءهاي موجود و معرفي اولويت‌هاي پژوهشي ستاد مبارزه با مواد مخدر اهداف اصلي اين جشنواره مي‌باشد و اميدواريم شاهد حضور همه جانبه متخصصين علوم اجتماعي، علوم روانشناختي، علوم بهداشتي درماني و علوم پايه زيستي در زمينه توليد علم كاربردي در عرصه مبارزه با مواد مخدر، روان‌گردان‌ها و پيش‌سازها باشيم.

دبير جشنواره افزود: جمعا 334 اثر در زمينه كتاب، مقاله، پژوهش، پايان‌نامه به دبيرخانه اين جشنواره ارسال و داوري آثار نيز توسط 45 نفر از اساتيد و نخبگان دانشگاهي آگاه به موضوع اعتياد در ابعاد مختلف انجام شده است.

صرامي با بيان اينكه اين جشنواره با حضور مسئولان، اساتيد و پژوهشگران و در مجمتمع فرهنگي شقايق تهران برگزار مي‌شود، بيان كرد: به نفرات اول تا سوم برتر در زمينه كتب علمي – آموزشي و داستاني، مقاله، پژوهش و پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكترا در زمينه مبارزه با مواد مخدر، روان گردان ها و پيش‌سازها جوايزي اهدا خواهد شد.

وي در پايان خاطر نشان كرد: در اين جشنواره از 46 عنوان كتاب كه توسط دفتر تحقيقات و آموزش ستاد تهيه شده رونمايي خواهد شد.

منبع خبر: روابط عمومي ستاد مبارزه با مواد مخدر93.12.10

 

 

 

 

 

گزارشگر خبرگزاری اعتیاد:  حسین گورنگی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .