English Version
English

تقدیر از مرزبانان و ایجنت نمایندگی صالحی

تقدیر از مرزبانان و ایجنت نمایندگی صالحی

چهارمین جلسه از دور ششم کار گاه های آموزشی خصوصی کنگره 60  نمایندگی صالحی ویژه مسافران و همسفران در روز پنج شنبه ششم شهریور ماه با نگهبانی آقای علی اکبر غفاریان ،استادی آقای محمد صداقت و دبیری آقای مرتضی با دستور جلسه ی «ایجنت و مرزبان» راس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

 

 

استاد در ابتدا این هفته را به گروه مرزبانی و کلیه مرزبانان و ایجنت های کنگره 60 تبریک گفتند و در ادامه فرمودند که مرزبانی روی لبه تیز راه رفتن است ، روی شیشه خرد شده راه رفتن است. محدوده خدمتی ما محدوده ی جرم است.

 

 

کسی که در محدوده جرم خدمت می کند و کسی که کار دفتری انجام می دهد ، با هم تفاوت دارند. ما باید اول خود را در جایگاه مرزبان قرار دهیم و بعد انتقاد کنیم و خرده بگیریم. مسافر در اثر مصرف مواد و همسفر در اثر ترکشهای مصرف مواد مسافر حالشان خراب شده است و هر دو به همین دلیل به کنگره می آیند و یک مرزبان نمی تواند با تمام اعضا مهربان باشد و به تمام خواسته ها و سلیقه های اعضا رسیدگی کند.و باید قوانین را اجرا کنند.

 

 

به گفته جناب مهندس امکان ندارد دزد را نگیرند. مهم نیست که ما این جمله را باور داشته باشیم ،مهم این است که دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد و کسی که خلاف مقررات عمل کند، نهایتا نتیجه عمل خود را خواهد دید.

 

 

در ادامه جلسه از ایجنت شعبه جناب آقای صداقت و مرزبانان نمایندگی صالحی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

 

نمایندگی صالحی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .