English Version
English

ششمین سال رهایی ایجنت نمایندگی ریاط کریم

ششمین سال رهایی ایجنت نمایندگی ریاط کریم

ششمین سال آزادی ایجنت نمایندگی رباط کریم مسافر وحید هاشمی  با استادی مسافر میثم حاج جعفری و دبیری مسافر محمد فنایی راس ساعت 3 بعد از ظهر در نمایندگی رباط کریم برگزار گردید.

بیو گرافی

بهمن 1360 زادروز شخصی است  که سختی‌ها ، تلخی‌ها و ناکامی‌ها و تاریکی‌های بسیاری را سپری  کرد ، تا به روشنایی رسید. زادروز کسی است ،که در سن 17 سالگی  با مصرف حشیش و الکل وارد دنیای تاریک و مخوف اعتیاد  شد ، و پس از  آن مصرف انواع مواد مخدر از جمله تریاک ، شیره ، قرص ، شیشه ، هروئین و کراک را تجربه کرد. زادروز کسی است که درد و رنج و اشک مادر را می‌دید ، اما  به هر راهی که می‌رفت  چاله‌ای  بس عمیق تر پیش روی خود می‌دید، غم و اندوه  پدر را می‌دید ، اما نادانان به ظاهر دانا  با انواع ترک‌های اشتباه خود، وی را بیشتر غرق در اعتیاد می‌کرد. سختی‌ها و مشکلات ، دردها ، باعث ناامیدی مفرط برای او شده بود ، زادروز فردی است که ناگهان در تاریخ 3تیرماه 86 جرقه‌ی  امیدی در دل او زده شد و توانست توسط  برادر خود با کنگره 60 آشنا شود و پس از  یک سال در تاریخ 9/5/87 سفر اول  خود را با  راهنمایی آقای میثم حاج جعفری با موفقیت  به پایان  برساند و بندهای ضد ارزشی را از خود  برهاند ، تلخی‌ها و ناکامی‌های گذشته  را فراموش کند و اوج بگیرد و پرواز کند ، پروازی که در تاریخ  28/5/89 با تشکیل لژیون  آغاز شد ، پرواز و اوجی همراه با موفقیت  با آمار رهایی بیش از 25 نفر ، پروازی با دادن 8 استاد و کمک راهنما  به سیستم کنگره 60، پروازی با چندین و چند رهجوی خدمت‌گزار  در قسمت‌های  مختلف کنگره  60 از مرزبانی گرفته تا سایت  و OT  و نشریات و... آری امروز تولد ششمین  سال آزادی  مسافر وحید هاشمی را جشن می‌گیریم  ، شخصی که از مردادماه  92 عهده‌دار  مسئولیت  سخت ایجنتی  نمایندگی  رباط‌کریم  است و مانند اکثر کسانی که در کنگره  60 حضور دارند  ، نشاند داد که صفت گذشته  در انسان  صادق نیست ،  چون جاری است ؛ و یاد آورنده  این جمله  زیباست  که می‌گوید ! گویی  در کنگره 60 معجزه رخ داده است ، متهم دیروز ، محترم امروز! بیمار  دیروز ، طبیب امروز !  نادان دیروز ، آگاه امروز! غریق دیروز،  ناجی امروز! عاجز دیروز، توانای امروز! گمراه دیروز ، راهنمای امروز !

سخنان استاد مسافر میثم حاج جعفری

 

خیلی سخت است ، وقتی  راهنما در مورد رهجو ئی سخن بگوید که خیلی خوب عمل کرده است .

برای آقا وحید  هم همین اتفاق افتاد ، سه برادر  باهم برای مشاوره آمدند ، که من هم یکی از اشخاصی بودم که آن‌ها را مشاوره داد.و بعد از آن وارد لژیون  من شد و چون اول با حرمت  و قوانین کنگره  آشنا نبود ، بالا و پایین  زیادی داشت  اما نه در مورد مواد. با توضیح  من خیلی خوب سفر کرد که با آقای بابک پا ساری  باهم بودند ، ولی آقا بابک  کشیدنی بود و آقا وحید خوردنی و با این حال  هیچ‌وقت گریز نداشت ، به خاطر ایمان  و اعتقاد  به راه وسوسه  نداشت . در سفر خیلی  خوب بود و گوش به فرمان راهنمایش بود ، فقط مشکل  خواب داشت که بعد از مدتی  حل شد ، بعد از سفر اول  برای کمک راهنمایی امتحان داد ، بار اول  یکی را و بار دوم دیگری را هم قبول شد . و به کمک راهنمایی رسید. دوره مرزبانی  را با فراز و نشیب‌های بسیار اما با موفقیت گذراند .و. الآن  هم دوره ایجنتی را هم به خوبی  در حال گذراندن است و مطمئناً جایگاه‌های بالاتر را با  احترام و اقتدار طی می‌کند .

آقا وحید در طول سفر دوم و کمک راهنمایی  با من همواره مشورت  می‌کرد ، و حتی یک بار  کسی را که داشت از کنگره می‌رفت ، را بر گرداند ، چون درست  عمل کرد و آن شخص نه فقط به کنگره آمد، بلکه  به آقا وحید و راه کنگره 60 ایمان آورد . برای او و تمام دوستان  آرزوی موفقیت  می‌کنم و امیدوارم  تمام جایگاه‌های کنگره را یکی پس از دیگر طی نماید.

مشارکت‌ها

 

مسافر بابک پا ساری :  از شما  استاد عزیز تشکر می‌کنم  که به خود من هم کمک می‌کردید. آقا وحید در هیچ‌چیزی کم نمی‌آورد و دوست و پشتیبان خوبی هم هست .  در تجربیات  من خیلی موثر بود و حتی کارهای آقا وحید  در سفر اول و دوم مثل نظم در سفر اول و مطالعه و گوش دادن نشریات به من خیلی  کمک کرد . ایشان  در زندگی خیلی ثابت‌قدم است و صفت گذشته  را می‌تواند تغییر دهد . امیدوارم  هر روز جایگاه‌های  بیشتر و بالاتری را تجربه  کند و امروز را به همه عزیزان و خود او تبریک می‌گویم .

مسافر احسان کرمعلی : عملکرد انسان باعث بهترین  قضاوت  می‌شود و احتیاجی به تعریف نیست  و هر روز بهتر  حرکت می‌کند و همین  باعث دلگرمی  و راهنمایی خود من است . امروز را به ایشان تبریک می‌گویم.

 

مسافر علی هاشمی : این روز بزرگ را وحید و همه عزیزان تبریک می‌گویم ولی  من از همه به وحید نزدیک‌تر بودم و واقعاً نتوانستم  معجزه و قطره‌ای از اقیانوس کنگره را مانند آقا وحید درک کنم. واقعاً من به وحید افتخار می‌کنم به خاطر عملکردش در نمایندگی ، در خانه و مدیریت در تمام مراحل  زندگی . و به ایشان  افتخار می‌کنم.

 

 

 

سخنان مسافر وحید هاشمی

 

آنتی ایکس :  کراک و هروئین  .    مدت سفر اول یک سال و 7 روز .  رشته ورزشی فوتسال . کمک راهنما آقای میثم حاج جعفری .  آزادی 6 سال و اندی

 

آرزو: آرزو می‌کنم تمام کسانی که  در کنگره  خدمت‌گزار  هستند ، گشایش در کارهایشان پیدا کنند.

 

از تمام کسانی که در این  جشن حضور پیدا کردند ، تشکر می‌کنم و همچنین از مرزبان‌ها که اجازه دادند، تولد شش سالگی بگیرم ، تشکر می‌کنم. قطعاً به اندازه افرادی که اینجا حضور دارند  ، کسانی هستند که از من شاکی هستند ، ولی من تمام تلاش خود را کردم تا  راضی باشند ، و برای عده‌ای هم نیت آموزش بوده و باید از من ناراحت می‌شدند ، تا در خود تغییر ایجاد کنند و به درمان برسند. دوستان برای من جایگاه بالاتر و دیده بانی را آرزو می‌کنند ولی من از خدا طلب جنبه و ظرفیت و گنجایش بیشتر می‌کنم.از عزیزانی که از شعبه وحید در این جلسه حاضر شدم و همچنین آقا بابک پا ساری تشکر می‌کنم. از همه بیشتر از راهنمای خود که همیشه آرزوی سلامتی و موفقیت برایشان دارم ،تشکر می‌کنم . از آقای خان دیده‌بان و راهنمای ایجنتی خود و آقای خدامی راهنمای سیگار خود هم تشکر می‌کنم.

 

در انتها عکس‌های یادگاری

 

عکس با کمک راهنمایان نمایندگی رباط‌کریم :

 عکس با لژیون مرزبانی نمایندگی رباط‌کریم :

 

 

عکس با مسافرانی که از لژیون وی به درجه کمک راهنمایی رسیدند :

گزارش : مسافر رحیم شفیعی

عکس : مسافر ابراهیم رجبی

منبع : وبلاگ نمایندگی رباط کریم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .