English Version
English

گزارش رونمایی از کتاب «عشق، چهارده وادی برای رسیدن به خود»

گزارش رونمایی از کتاب «عشق، چهارده وادی برای رسیدن به خود»
به نام خداوند بخشنده و مهربان
 
روز جمعه بیست و چهارم مرداد ماه سال نودوسه در پارک طالقانی شاهد شوروهیجان منحصر بفردی بود.
از هر طرف که چشم می دوختیم درچهار سوی پارک نشاط وطراوت، آموزش وخدمت، مسابقه و رقابت و در نهایت عشق و محبت را در هر لحظه نظاره گر بودیم.
 
 
پس از گذشت چهارده سال انتظار کتاب «عشق، چهارده وادی برای رسیدن به خود» رونمایی شد.
 
 
جناب مهندس در سخنان کوتاهی که در ساعات اولیه صبح (7 بامداد) و در ابتدای مراسم برگزار شد گفتند: بسیار خرسندم که در این جمع و در این جا هستم و بالاخره این کتاب رونمایی شد. من تا به حال مراسم رونمایی نداشته ام و کارهای قبلی را امضا شده به شما دادم و این نوع مراسم نبود.
 
مسافران و همسفران همه صف در صف کتاب وادی عشق را در دست داشتند و بی صبرانه منتظر بودند تا با دستان گرم آقای مهندس نام خود را در صفحه اول کتاب خود بنگارند و امضای یادگاری نویسنده کتاب (آقای مهندس دژاکام) را برای خود هدیه بگیرند.
 
 
 
از لحظه رونمایی تا ساعت پایانی، تعداد یکهزار و دویست و چهل و هشت 1248 جلد کتاب توسط مهندس و برای مسافران و همسفران و همه حاضرین امضاء شد که در نوع خود بی نظیر بود.
 
در کنار این شور و نشاط نگینی شروع به درخشش کرد و آن حاج عباس شیر خدا پیشکسوت ورزش باستانی ایران بود که در جمع ورزشکاران کنگره 60 حضور یافت و با صدای گرم و دلنشین خود یک روز پر از نوستالوژی را برای فرزندان کنگره 60 به ارمغان آورد.
 
 
 
 

 

گزارشگر کنگره 60: سید میلاد کشفی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .