English Version
English

گزارش لژیون پزشکان کلینیک ها در پارک طالقانی

گزارش لژیون پزشکان کلینیک ها در پارک طالقانی

به نام خدا

نهمین جلسه از دور چهارم لژیون پزشکان کلنیک ها با نگهبانی مهندس و استادی اردشیر با دستور جلسه ( وادی هشتم ) در تاریخ 93/1/29 راس ساعت 9 آغاز به کار نمود

اردشیر :

 

در ساکن بودن هیچ مشکلی حل نخواهد شد ، آن‌ها که وارد کنگره 60 می‌شوند باید حرکت نمایند ، همان طوری که در داستان آدم و حوا موضوع نافرمانی به خوبی مطرح‌شده ، آن‌ها پس از نافرمانی عذرخواهی نمودند ولی خداوند فرمود باید به صورت عملی ثابت نمایید و تاوان کار خود را بدهید .آیا هر حرکتی به هدف می‌رسد ؟ خیر ! حرکت باید برنامه داشته باشد البته لازم نیست تمام جزئیات را مد نظر قرار دهیم و سخت بگیریم ، باید یک سری کارها را در حرکت کردن مد نظر قرار داشت ، مثل بازپرداخت بدهی ! باید خسارت‌ها را جبران کرد ، خسارت از جسم ، وان ، شخصیت  شرف انسانی ، می‌توان در سفر اول با ورزش کردن به بهبود جسم کمک نمود . بازپرداخت را سهل تر کرد.

مصرف‌کننده در خانواده و هستی تخریب به وجود آورده و باید آن را جبران کند ، نمی‌توان با تغییر در ظاهر آن را جبران کرد باید از درون هم به بازپرداخت بپردازیم ، باید درون خود را تغییر دهیم ، این وادی یک قانون می‌باشد و نمی‌توان با نشستن در جایی به موفقیت رسید.در مرحله دیگر مسئله پیمان مطرح می‌شود که به نظر من بسیار زیبا می‌باشد ، پیمان را باید از درون بست و در بیرون اجرا نمود.

طوطی :

نباید در زندگی توقف نمود ، باید حرکت کرد و این حرکت باید دارای خواسته و هدف مشخص شده باشد ، باید بدانم در کجای کار قرارگرفته‌ام و به کجا می‌خواهم بروم ، اگر بعضی از افراد در مسیر کنگره 60 و درمان قرار نمی‌گیرند به دلیل نداشتن خواسته است ، باید با آن خواسته زندگی کرد ، باید درد جهت خواسته حرکت کرد و قطعاً در این حرکت با چند شاخه شدن راه برخورد می‌کنیم ، البته با دانایی می‌توانیم راه درست را انتخاب نماییم ، مشروط به داشتن خواسته قلبی .

صمد :

سی دی بسیار جالب بود ، فرد مصرف‌کننده راه خود را گم کرده است و در راه قرار ندارد ، او باید در صراط قرار گیرد ، شخص باید در مسیر تحت نظر باشد تا از مسیر دور نشود ، به این صورت است که اگر به مشکلی خورد می‌توان به او کمک کرد.

مسعود :

زمانی من در جوانی در پی اهدافی بودم و می‌خواستم به جاهای خوبی برسم ، اما با یک استکان مشروب و کشیدن سیگار به جایی رسیدم که به یک دائم‌الخمر تبدیل شدم ، برای من یک مثال می‌زدند که یا حاج رسولی مرزاست  یا مست است ، در راه ما خطر بسیار است ، باید مراقب علف‌های هرز در مسیر باشیم و راه خود را منحرف نکنیم . من از این سی دی‌ها بسیار آموزش می‌بینم ولی فکر می‌کنم اجرای وادی هشتم بسیار زیبا اما سخت است ، باید درست حرکت کرد نه اینکه زیاد خواست و یا به قول مولانا :

آب کم جوی تشنگی آور به دست              تا بجوشد آبت از بالا و پست

مهران :

کنگره 60 آمادگی لازم را برای حرکت به وجود می‌آورد ، هفت وادی را پشت سر می‌گذاریم تا به وادی حرکت برسیم ، در این حرکت ما به جزئیات کاری نداریم و به حرکت درست می‌پردازیم.من در برخورد با بیماران در کلینیک به این مورد بر می‌خورم که آن‌ها می‌خواهند حرکت را به گردن دیگران بیندازند اما من با گفتن چکیده‌ای از دانش کنگره 60 نتایج خوبی به دست آوردم به این صورت که یکی از بیماران من در حال تحصیل در دانشگاه و شاغل می‌باشد.

یوسف :

انسان دارای توقعاتی از جامعه می‌باشد و جامعه هم از انسان دارای توقع است ، جامه برای فردی هزینه کرده است ، آیا آن شخص می‌تواند به تخریب خود بپردازد ؟ خیر ! شخص با آسیب به خود در واقع به جامعه هم آسیب می‌زند و باید این آسیب و تخریب را جبران نماید.

محمد :

اگر انسان هدف داشته باشد می‌تواند با 1000 تومان خانه خریداری کند ، اما مشروط به داشتن برنامه و حرکت در آن مسیر ، انسان می‌تواند باهدف به هر جایی برسد ، باید هدف داشت و درست حرکت کرد تا به مقصد رسید ، سکون ما را در جای خود ثابت می‌کند اما حرکت به ما اعتمادبه‌نفس می‌دهد و ما را در مسیر یاری می‌کند .

علی :

مصرف‌کننده مواد اگر مصرف‌کننده شده است دارای نیاز بوده ، در او زمینه‌اش بود ه است ، او باید یک پیک به دائم‌الخمری رسید اما شاید یک فرد دیگر این‌طور نشود ، فرد باید زمینه‌اش را داشته باشد ، البته حرکت بدون تفکر و خارج از حد و مرز می‌تواند تخریب وحشتناکی درست نماید.

مهندس :

ما در کنگره نه حرف کسی را قطع می‌کنیم و نه حرف کسی را تأیید می‌کنیم ، اگر اردشیر از وقت گذشت و از روی نوشتار صحبت کرد و من هیچ‌چیزی به او نگفتم چند دلیل دارد ، باید نقطه تحمل افراد را شناخت ، باید خود و شخصیت انسان‌ها را در نظر گرفت ، اگر من امروز به او چیزی می‌گفتم او با مشکل مواجه می‌شد ، ما انتقام جوی نیستیم و در حال آموزش می‌باشیم.

جایگاه انسان‌ها و نقطه تحمل آن‌ها بسیار مهم می‌باشد ، فرق انسان‌های عادی و بزرگان در این است که آن‌ها ایراد و مشکلات آن‌ها را بازگو نمی‌کنند ، باید طاقت داشت و سریع عکس‌العمل نشان نداد.ما در مسائل یک سری ریزه‌کاری داریم ، ما قوانین را رعایت می‌کنیم اما شما از پاپ هم کاتولیک تر می‌شوید ، از من هم بیشتر گیر می‌دهید ؟ نقطه تحمل برای همه می‌باشد همسر ، دوست ، جامعه و . . . این را باید دانست تمام قتل و مشکلات در آستانه آشوب اتفاق می‌افتد ، ما نباید افراد را وارد آن کنیم.

در مورد وادی هشت مسئله سیاهه مطرح می‌شود که این موضوع در جاهای دیگر به این صورت است که شخص می‌بایست تمام کارهای اشتباه خود را بنویسد و به راهنمای خود تحویل دهد ، راهنمایی که تا دیروز کراک ، هرویین یا تریاک می‌کشیده ! این کار مشکلات بسیاری را به وجود می‌آورد ، او که خود هنوز دارای تعادل نمی‌باشد ، چگونه می‌تواند از این مسائل سوءاستفاده نکند و اسرار آن شخص را حفظ کند ، یک پزشک یا روان‌پزشک بعد از کلی آموزش یاد گرفته‌اند که اسرار بیماران خود را بازگو نکنند.

در کنگره 60 برای اجرای وادی هشت همه چیز بین خودم خداوند مطرح می‌شود و هیچ‌کسی تا آخر عمر از آن با اطلاع نمی‌شود ، یک سری اسرار باید تا آخر عمر در سینه ما باشد ، در ضمن هفت آینده هفت راهنما می‌باشد و ما باید برای راهنمایان خود هدیه تهیه نماییم و این وظیفه ما می‌باشد.

با احترام کامران رک

دکتر رضا کارگشا             کلینیک اهورا                       09125183651    منطقه اسلام‌شهر

دکتر محمد جعفری          کلینیک آرش                         09121777043    منطقه سعادت‌آباد

دکتر یوسف حداد            کلینیک کیان مهر                   09121159327    منطقه

دکتر آرش حسینی          کلینیک ساقی                      09121944214     منطقه اتوبان ستاری

 زهره عیوضی                کلینیک فرشته                      09352100213    منطقه مجیدیه شمالی

دکتر آتوسا لکیان             کلینیک پیمان و دکتر باقریان      09127152992    منطقه   آزادی – یافت‌آباد

دکتر حمید آتش بهار         کلینیک سعادت‌آباد                09123947833    منطقه سعادت‌آباد

دکتر مهران نیم بخت         کلینیک سایه                       09123547635    منطقه فلکه دوم صادقیه

دکتر محمدعلی شکری     کلینیک جمعیت آفتاب             09126395276     منطقه سهروردی جنوبی

دکتر پریسا محمودی        کلینیک الهام                        09124978078     منطقه خیابان آذربایجان

دکتر اکبر محبی             کلینیک همدلان                     09125777568     منطقه ستارخان    

روان‌شناس سارا فرهادی  کلینیک اکسیر                     09373316266      منطقه شادآباد

روان‌شناس آمنه اوجی     کلینیک عصر اندیشه              09197119372      منطقه میدان آزادی جناح

مددکار مهرنوش شیرازیان  کلینیک بعثت                      09125183651       منطقه شهر ری

دکتر علی اردکانی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .