English Version
English

پاسخ آقای وایت به نامه مهندس

پاسخ آقای وایت به نامه مهندس

سه شنبه 19 فروردین 93

حسین عزیز؛

از دریافت کردن تمامی عکس‌های نوروز بسیار خوشحال شدم. اینکه پلیس با کسانی که روزی معتاد بوده‌اند چای و شیرینی می‌خورد خود یک شهادت برجسته است بر قدرت جامعه کنگره 60 و متدهای به کار گرفته‌شده برای ریکاوری بلندمدت از اعتیاد.

همچنین قلبم گرم شد از دیدن این تعداد از انسان‌ها که در این روز خاص به دیدن شما آمده‌اند. جشن گرفتن تولد دوباره‌ی بهار برای آنان که زندگی‌شان تولدی دوباره داشته است معنای خاصی دارد. جمع شدن این افراد مانند تمامی جمع شدن‌های کنگره 60 خود یک مدرک زنده از قدرت تغییردهنده و تبدیل‌کننده‌ی ریکاوری است.

در آمریکا از زیادشدن آمار اوردوز (Overdose) و مرگ بر اثر مخدر در رنج هستیم. در نتیجه بسیاری از خانواده‌ها که فرزند خود را در اثر اوردوز از دست داده‌اند، سکوت خود را شکسته‌اند و داستان درگیری خانواده خود با اعتیاد را با عوام در میان گذاشته‌اند. امیدوارم این خانواده‌ها به عنوان یک نیروی مثبت برای تغییر در درمان اعتیاد بسیج شوند. آیا در کنگره چنین خانواده‌هایی داشته‌اید؟ تفکر شما درباره چگونگی کمک کردن و نیز بسیج کردن آن‌ها به عنوان یک نیروی مثبت چیست؟

در فلوریدا فصل گرده‌افشانی است. من و ریتا با آلرژی‌ها درگیر هستیم اما به جز آن خوب هستیم. از زمان درگذشت خواهر ریتا زمان زیادی با خانواده او گذرانده‌ایم. چنین از دست دادن هایی همواره سخت است.

دستیاران من مراحل نهایی «ذبح اژدها» و عکس گزاری های آن را انجام می‌دهند و در هفته‌های آتی به چاپ خواهد رفت. یکی از اولین کپی‌ها را به عنوان نشانی از دوستی و همکاری‌هایمان تقدیم شما خواهم کرد.

بهترین‌ها را برای خانواده شما و اعضای کنگره 60 آرزومندم.

دوست و برادر همیشگی

بیل

 

مترجم: احسان رنجبر

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .