English Version
English

عزمی راسخ؛ گفتگو با کاپیتان کشتی کنگره 60 مسافر روح الله

عزمی راسخ؛ گفتگو با کاپیتان کشتی کنگره 60 مسافر روح الله

سلام لطفاً خود را به‌رسم کنگره معرفی کنید؟

سلام دوستان روح الله هستم یک مسافر

 

چرا ورزش کشتی را انتخاب کردید؟

من از بچگی وارد ورزش کشتی شدم خوب در آن زمان بیشتر به ورزش کشتی علاقه داشتم. وقتی وارد کنگره شدم ورزش کشتی و باستانی را انتخاب کردم.

درزمان مصرف وقتی‌که ورزش می‌کردید چه حسی داشتید؟

حس غرور و منیت داشتم و دوست داشتم خودم را از دیگران قوی‌تر نشان بدهم.

 

الآن که به درمان رسیده‌اید نسبت به ورزش چه حسی دارید؟

حس خیلی خوبی نسبت به ورزش کردن دارم مخصوصاً ورزش کشتی و در زندگی شخصی خودم یک زمان مشخصی را برای ورزش کردن در نظر گرفته‌ام که به‌صورت منظم و روی اصول ورزش کنم.

 

ورزش چه تأثیری درروند درمان شما داشته؟

ما در کنگره یک مثلث درمان داریم جسم و روان و جهان‌بینی، ورزش کردن یکی از آیتم های است که جسم ما را بازسازی می کند، ما در ورزش کنگره بازنده و برنده را یکی می‌دانیم چون در بازی هستند؛ و بازنده در ورزش کنگره کسی است که در جریان بازی نیست و حضور ندارد.

 

در حال حاضر چه خدمتی در کنگره انجام می‌دهید؟

در حال حاضر کاپیتان تیم کشتی کنگره هستم.

 

کلام آخر؟

به مسافران توصیه می‌کنم فرصت خدمت کردن در کنگره را از دست ندهند. حتماً یک‌زمانی را برای ورزش کردن قرار بدهند تا جسم سالمی داشته باشند.

چه پیامی برای مسافران دارید؟

از این طریق به کلیه مسافران و هم‌سفران که علاقه‌مند به ورزش کشتی هستند عرض می‌کنم که زحمات زیادی از طریق نگهبان کشتی آقای نادرفرهانی و دبیر کشتی آقای ناصر حاتمی برای باشگاه کشتی کنگره کشیده شده و تمرینات کشتی برای کلیه مسافران بسیار مفید طراحی‌شده به‌گونه‌ای که برنامه و فشار تمرین مسافران و هم‌سفران متناسب با شرایط جسمی و فیزیکی و مدت‌زمان سفر آن‌ها تنظیم‌شده است تا جلوی هر نوع مصدومیت یا فشار بدنی بیهوده گرفته شود؛ و علاوه بر آموزش صحیح و آمادگی جسمانی حال خوب و انرژی جمعی هم به آن‌ها منتقل می‌شود. 

در ضمن دوستانی که سفر اولی هستند و یا تازه می‌خواهند این ورزش را شروع کنند، در چند ماه اول زیر نظر مربی حرکات کششی و نرمش انجام می‌دهند و اجازه تمرینات کشتی را ندارند.

 

تنظیم و تهیه : مسافر مهران لژیون هشتم شعبه آکادمی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .