English Version
English

جهان‌بینی یعنی بتوانیم تصمیمات درست را ا ز غلط تشخیص دهیم

جهان‌بینی یعنی بتوانیم تصمیمات درست را ا ز غلط تشخیص دهیم

یازدهمین جلسه از دوره سی و چهارم از سری کارگاههای آموزشی، خصوصی کنگره 60، نمایندگی فردوسی مشهد، با استادی  مسافر محمد ابراهیم، نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافر محسن با دستور جلسه «جهانبینی 1 و 2» سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 17 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محمدابراهیم هستم یک مسافر، خدا را شاکر و سپاسگزارم که روزی من قرارداد تا بتوانم در این جایگاه آموزش بگیرم و خدمت کنم.
من این دستور جلسه را به فال نیک می‌گیرم که می‌توانم در مورد آن صحبت کنم و این باعث می‌شود تا به‌طرف جهان‌بینی حرکت کنم. همه ما قبل از کنگره با جهان‌بینی آشنایی نداشتیم و این کلمه نامفهومی برای ما بود.
من خودم قبل از کنگره 60 راههای زیادی را رفته بودم ولی وقتی وارد کنگره شدم، آموزش‌های آن را فراگرفتم و با سی‌دی‌ها آشنا شدم و متوجه شدم اینجا مکانی بود که به دنبال آن می‌گشتم. جهان‌بینی یعنی همین‌که ما بتوانیم تصمیمات درست را ا ز غلط تشخیص بدهیم، جهان‌بینی یعنی آن چیزهایی که در کنگره 60 آموزش می‌بینیم. به‌عنوان‌مثال قبل از کنگره 60 هر کاری که انجام می‌دادم نتیجه مطلوبی نداشت کار خوبی هم داشتم ولی قدرت تفکر نبود و به سرانجام نمی‌رسید چون آگاهی کافی نداشتم اگر ما در کنگره 60 از راهنمای خود فرمان‌برداری کنیم به نتیجه خواهیم رسید. به معنای ساده جهان‌بینی یعنی تسلیم امر خداوند باشیم.
رهجویی بود که در مرحله پایانی دارو قرار داشته و نتوانسته سه وعده داروی خود را به دو وعده در روز برساند زیرا ارتباط خود را با کنگره 60 قطع نموده و برگشت کرده است
اگر ما بتوانیم بیشتر آموزش‌هایی که در کنگره فرامی‌گیرم را در زندگی خود بکار ببریم قطعاً در بهشت قرار خواهیم گرفت و از آن برزخی که قبل از کنگره قرار داشتیم رهایی پیدا کنیم، اگر اینجا در جایگاهی هستی نمی‌دانی چه باید بکنی اشکالی ندارد شما قدمت را بردار، مثال وقتی شما داخل خانه یک کشاورز می‌روید چیزهای که می‌بینید مربوط به کشاورزی است یا یک آهن‌فروش، چرا این مثال را زدم چون آن قدم را برداشته و به هدف فکر می‌کند
قدم اول را که برداری پله‌پله انسان‌هایی که باید بیایند و به شما کمک کنند، می‌آیند به‌طرف شما همه آن‌ها می‌آیند و کمک می‌کنند، اینکه تمام مطالب کنگره 60 به ساده‌ترین شکل ممکن برای شما بیان کردم که باید فرمان‌بردار باشیم و به قوانین احترام بگذاریم.
ممنون که با سکوتتان به حرفهای من گوش کردید.
تصویر بردار: مسافر کاظم لژیون سوم
تایپ: مسافر حامد لژیون سوم
ویرایش: مسافر فرهاد لژیون یکم
ارسال خبر: مسافر محسن لژیون پنجم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .