English Version
English

عزمی راسخ؛ گفت و گو با ورزشبان کشتی مسافر محمدرضا

عزمی راسخ؛ گفت و گو با ورزشبان کشتی مسافر محمدرضا

سلام لطفاً خود را به‌رسم کنگره معرفی کنید؟

سلام دوستان محمدرضا هستم مسافر آخرین آنتی ایکس مصرفی 6 گرم شیره خوراکی و مشروبات الکلی 10 ماه سفر کردم به روش DST با داروی شفابخش OT باراهنمایی آقا علی‌رضا زرکش ورزش در کنگره کشتی و باستانی مدت رهایی یک سال.

 

چرا ورزش کشتی را انتخاب کردید؟

علاقه شدیدی من به این ورزش دارم و از بچگی به این ورزش علاقه داشتم چون هیجان زیادی در کشتی است.

در زمان مصرف وقتی‌که ورزش می‌کردید چه حسی داشتید؟

قطعاً در زمان مصرف دید من نصبت به ورزش افیونی بود. من به این فکر بودم که به بقیه ثابت کنم که من مصرف‌کننده نیستم و همیشه نتیجه‌اش برعکس می‌شد چون هرروز بیشتر در تاریکی فرومی‌رفتم.

 

الآن که به درمان رسیده‌اید نسبت به ورزش چه حسی دارید؟

ورزش در کنگره 60 برای من قابل قیاس با هیچ لذتی نیست چون من هر وقت وارد تشک کشتی کنگره می‌شوم احساس آرامش و امنیت می‌کنم به این جهت که من با آموزش‌های که از کنگره یاد گرفتم توانستم اعتیاد و سیگارم را درمان کنم و با تزکیه و پالایش توانستم حس خودم را خوب کنم و احساس می‌کنم هرروز از روز قبل بهتر می‌شوم.

 

ورزش چه تأثیری بر روند درمان شما داشت؟

تأثیر به سزای در درمان من داشت و باعث شد که هرروز برای اینکه بتوانم به خواسته و هدفم برسم تلاش بیشتری کنم و امیدم را از دست ندهم.

 

در حال حاضر چه خدمتی در کنگره انجام می‌دهید؟

مسئول تازه واردین، ورزشبان کشتی، در ساختمان جدید کنگره در قسمت مالی خدمت می‌کنم.

 

چه پیامی برای کنگره‌دارید؟

از این طریق به کلیه مسافران و هم‌سفران که علاقه‌مند به ورزش کشتی هستند عرض می‌کنم که زحمات زیادی از طریق نگهبان کشتی آقای نادرفرهانی و دبیر کشتی آقای ناصر حاتمی برای باشگاه کشتی کنگره کشیده شده و تمرینات کشتی برای کلیه مسافران بسیار مفید طراحی‌شده بطوریکه برنامه و فشار تمرین مسافران و هم‌سفران متناسب با شرایط جسمی و فیزیکی و مدت‌زمان سفر آن‌ها تنظیم‌شده است تا جلوی هر نوع مصدومیت یا فشار بدنی بیهوده گرفته شود؛ و علاوه بر آموزش صحیح و آمادگی جسمانی حال خوب و انرژی جمعی هم به آن‌ها منتقل می‌شود. در ضمن دوستانی که سفر اولی هستند و یا تازه می خواهند این ورزش را شروع کنند، در چند ماه اول زیر نظر مربی حرکات کششی و نرمش انجام می دهند و اجازه تمرینات کشتی را ندارند.

کلام آخر؟

در آخر عرایضم باید تشکر کنم از تمام زحمت کشان کنگره در هر جایگاهی خدمت می‌کنند و در رأس از آقای مهندس تشکر می‌کنم و امیدوارم همیشه در این مسیر بتوانم خدمت کنم، نقشی در این حرکت زیبا داشته باشم.

تهیه و تنظیم: مهران لژیون هشتم شعبه آکادمی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .