English Version
English

ورزش و سلامتی؛ گفتگو با مسافر رضا مرشد ورزش باستانی

ورزش و سلامتی؛ گفتگو با مسافر رضا مرشد ورزش باستانی

لطفاً خود را به‌رسم کنگره معرفی کنید.

سلام دوستان رضا هستم مسافر آخرین آنتی ایکس مصرفی تریاک سفر اول یک سال طول کشید به راهنمایی آقا علی خدامی روش درمان DST نام دارو اپیوم ورزش در کنگره باستانی در رسته مرشدی مدت رهایی 13 سال 11 ماه است که آزاد و رها هستم.

چه جایگاه‌های خدمتی که در کنگره تجربه کردید؟

من از سال 85 مفتخر به کسب شال کمک راهنمایی شدم کارم را در شعبه انقلاب شروع کردم و در حال حاضر در ورزش باستانی برای بچه‌ها ضرب می‌گیرم.

 

چه چیزی باعث شد که بعد از رهایی کنگره را رها نکنید و در کنگره بمانید و خدمت بکنید؟

عشق و محبت باعث شد که در کنگره بمانم. البته من به‌عنوان انگشت اشاره بودم و دوستانی که به کنگره می‌آمدند برای درمان آن آموزش‌ها که از راهنمای خودم و آقای مهندس گرفته بودم به آن‌ها انتقال می‌دادم و این خدمتی که انجام می‌دهم برای این است که حال خودم خوب شود.

 

ورزش چه تأثیری درروند درمان شما داشته؟

فکر می‌کنم  ورزش تأثیر صد در صد داشته چون یکی از اضلاع مثلث درمان اعتیاد در کنگره 60 جسم است، جسم با ورزش کردن منظم و اصولی بازسازی می‌شود. من می‌خواهم در اینجا پیام ورزش باستانی بدهم؛ که از ساعت 9 صبح مربیان ورزش باستانی در پارک طالقانی آموزش می‌دهند. از ساعت 9:30 به بعد آموزش مرشدی راداریم که آقای حیدری میر کاشانی تشریف می‌آورند این کار را انجام می‌دهند. روزهای چهارشنبه بازهم ما برای اعضای کنگره 60 ورزش باستانی داریم در زورخانه امیر المومنین در خیابان آیت و کوچه یگانه در نظر گرفته‌شده است. از ساعت 6 تا 8:30 شب تمامی اعضای کنگره 60 برای آموزش بیشتر زیر نظر مربی تعلیم می‌دهیم.

 

کلام آخر؟

نزدیک سه سال دبیر استاد امین و بودم و یک دوره هم نگهبان آقای مهندس در شعبه انقلاب من یک متنی تهیه کردم از صحبت‌های آقای مهندس و آقا امین و این مطالب را به ایشان نشان دادم و آقا مهندس زیر این مطالب من نوشتند:

هر وجودی کز بدی‌ها کنده شد نور رحمانی در او تابنده شد

این شعر همیشه مدنظرم هست اگر ما در صراط مستقیم باشیم همیشه موفق هستیم صراط مستقیم خیلی کار سختی است درست است مستقیم است اما باید از خیلی چیزها چشم‌پوشی کنیم این میسر نمی‌شود به‌غیراز آموزش که آقای مهندس به‌عنوان نگهبان کنگره به ما روش درست زندگی کردن را می‌دهند.

تنظیم کننده وبلاگ: مهران شعبه آکادمی لژیون هشتم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .