English Version
English

حسِ خوش رهایی؛ 1403/02/07

حسِ خوش رهایی؛ 1403/02/07

«این پایان و آغاز بر همگی مبارک»

و هر یک از این رهایافتگان، پرنده‌ای خواهند شد؛ که از ناباوری مطلق به باور واقعی دست خواهند یافت؛ در نتیجه وجود آن‌ها مانند غرش رعد خواهد بود.

در سپاس از این عملِ بسیار عظیم شُکر، شُکر، شُکر

رهایی همسفر مریم از نمایندگی شفا و دو مسافر لژیون تغذیه سالم از پارک نیلوفرآبی، دریافت گل رهایی از دستان پر عشق مهندس دژاکام عزیز، جمعه ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ مبارک باد...

سلام دوستان مریم هستم همسفر علی، مسافر من با بیش از ۱۲ سال تخریب وارد کنگره شده، آخرین آنتی‌ایکس مصرفی تریاک، به مدت ۱۰ ماه سفر کردند به روش دی اس تی، با شربت اوتی، به راهنمایی آقا مصطفی، ورزش در کنگره شنا، راهنمای خوب خودم خانم زهرا رونده و الان هم به یاری خداوند و دستان پرتوان جناب مهندس ۷ ساعت هست که آزاد و رها هستیم.

به نام خدای شفیع و صبور  خداوند دانش خداوند نور نوری که از کنگره به زندگیم تابید و روشنایی بخش زندگیم شد.
سلام دوستان مریم هستم همسفر علی
می‌خواستم دلنوشته‌ای از حس خوب رهاییم برای شما بنویسم، شاید باورتان نشود ولی الان که این مطلب را می‌نویسم در راه بازگشت به مشهد هستم با حسی سرشار از سبکی و عاشقی؛ گویی دوباره معنای عشق را فهمیدم، عشق یک پدر به فرزند؛ واقعاً جناب مهندس همانند پدر ما هستند وخیلی دوستش دارم و این حال خوش را مدیون جناب مهندس و کنگره و راهنمای با عشق خودم خانم زهرای عزیزم هستم؛ ان‌شاءالله که بتوانم گوشه‌ای از این حال خوش را جبران کنم؛ این بهترین سفر زندگیم بود.
برای همه شما عزیزان، این حال خوش را از خدای مهربانی‌ها خواستارم.

سلام دوستان معصومه هستم همسفر و مسافر تغذیه سالم، در تاریخ ۹ /۳/ ۱۴۰۲ وارد لژیون شدم، با وزن ۸۳ و امروز به لطف خدا و راهنمای عزیزم به وزن ۶۹، خدمت جناب مهندس رسیدم.

واقعا حس  و حال غیر قابل وصفی دارم به لطف خدا و راهنمای عزیزم خانم زهرا توانستم به وزن‌  ايده‌آلم  برسم و از مشکلاتی که داشتم، رها باشم؛ امروز که گل رهایی به عنوان یک مسافر از دستان پر مهر جناب مهندس گرفتم، حس و حال مسافرم را بیشتر درک کردم و جا دارد سجده شکر  بجا بیاورم که من را توفيق داد در این مسیر حرکت کنم؛ از جناب مهندس و خانواده محترم ایشان تشکر می‌کنم که این بستر فراهم کردند،  آرزو می‌کنم همیشه سایه‌شان مستدام  باشد.

سلام دوستان الهه هستم همسفر محسن مسافر تغذیه سالم
با وزن ۶۲ کیلو در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ وارد لژیون تغذیه سالم شدم، ۱۱ ماه سفر کردم به روش DST، وزن کم شده ۷ کیلو

من اضافه وزن زیادی نداشتم، اما به بیداری و آگاهی در تغذیه نیاز داشتم با دانش تغذیه سالم حس خیلی بهتری تجربه می‌کنم و واقعا حالم خوبه، احساس سبکی و حال خوش دارم و از راهنمای عزیزم خانم زهرا رونده ،بی‌نهایت سپاسگزارم، سفر بسیار عالی و پر عشق و آموزش را کنار ایشان تجربه کردم.

خدا قوت و سپاس راهنما همسفر زهرا عزیز (لژیون چهاردهم) 

-----------------

ارسال: همسفر اعظم، رهجوی راهنما همسفر اعظم

همسفران نمایندگی شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .