English Version
English

ورود به کنگره و لژیون سردار، شبیه معجزه است.

ورود به کنگره و لژیون سردار، شبیه معجزه است.

به نام قدرت مطلق الله

جلسه دهم از دوره پنجم لژیون سردار کرج با استادی دنور محترم مسافر احسان، نگهبانی مسافر اسلام و دبیری مسافر مجید با دستور «دنور» روز دوشنبه تاریخ سوم ارديبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان، احسان هستم یک مسافر؛ وقتی که به من اطلاع دادند، باید در لژیون سردار استاد باشم، واقعاً سورپرایز شدم! چون به اینکه لژیون سردار، بسیار پر بار است، اعتقاد دارم. 

در این لژیون صحبت‌های ناب زیادی، از جنس عشق و محبت و بخشندگی شنیده ام که دستورجلسه امروز هم دنوری به معنای بخشندگی است. 

برای مشارکت در کنگره، می گویند؛ از تجربه خودتان بگوئید و من لازم است از استاد خودم آقا منوچهر تشکر کنم که مطالب بسیار آموزنده آموزش داد، از جمله همین لژیون سردار را به من معرفی کرد و من را نسبت به این لژیون، بیدار کرد. 

به نظر من هر کس، با هر مقدار کمک مالی و یا بدون کمک مالی و با حس خوب به این لژیون می آید، نسبت به پرداخت، مطمئناً دریافت بسیار بیشتری خواهد داشت. 

من در جشن گلریزان سال گذشته با وجود مشکلات فراوانی که داشتم دنوری اعلام کردم و در همان روز ، نود درصد از پس انداز خودم را پرداخت کردم تا بتوانم به تعهد، عمل کنم و به محض پرداخت کردن، حس و انرژی بسیار خاصی در وجودم پیدا کردم که قابل توصیف نیست.

همسر من به دلیل شستشوی زیاد با مواد شوینده، هفتاد درصد ریه خود را از دست داده بود و او را با حال بسیار خراب به بیمارستان بردیم که تنفس او خیلی سخت و گاهی اوقات با کپسول اکسیژن بود؛ به محض ورود به بیمارستان، جهت درمان، نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت کردیم ولی به بهبودی نرسید.

به راستی من با کمک به لژیون سردار، در واقع به خود و خانواده خود کمک کردم و در زندگی ام، معجزه را دیدم و هم اکنون همسرم در کنگره، با حال خوب، همسفر من است. به نظر من ورود به کنگره و لژیون سردار برای هر کس، شبیه معجزه است؛ فقط باید با چشمانی باز و همراه با آگاهی نگاه کند.

به خاطر دارم زمانی که برای سفر مجدد به کنگره آمدم، از نظر ظاهری، مشکل زیادی نداشتم ولی از نظر روحی و روانی، در جهنم واقعی بودم. خدا را شکر می کنم که در مسیر کنگره قرار گرفتم و حال خودم و خانواده ام خوب است و در این مکان، از آقای مهندس آموزش گرفتم که امکان معامله با خدا وجود دارد و از روزی که من حق خودم را ادا کردم، به واقع برکات این ادای دین، در زندگی من نمایان شد. 

شب گذشته به پهلوانانی فکر می کردم که وضع مالی خوبی دارند و ۵۰۰ میلیون تومان به کنگره کمک می کنند ولی به این نتیجه رسیدم که به طبع آن، مشکلات فراوانی هم دارند و باید بخشندگی بیشتری داشته باشند؛ هر که بامش بیش، برفش بیشتر. خداوند را شاکرم که در جمع شما دوستان هستم و از این که به صحبت های من توجه کردید، سپاسگزارم.

تایپ متن: مسافر مجید( دبیر لژیون سردار)

ویرایش متن: مسافر یاسر(خدمتگزار سایت)

عکس: مرزبان خبری مسافر هادی

بارگذاری: مسافر مهدی(خدمتگزار سایت)

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .