English Version
English

بخشش و بدست آوردن

بخشش و بدست آوردن

«یا رزاق»

سخنان ماندگار مهندس دژاکام: «اگر بدانیم که هستان، جایشان را به نیستان، که هست خواهند شد، می‌دهند؛ همه قضایا متفاوت خواهد شد.»

«بیا تا گل بر افشانیم و می در ساغر اندازیم

فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم»

دوستان جمع عشق و محبت، نگاه مهربان‌تان را به خواندن دلنوشته صمیمی و آموزنده همسفر محبوبه عزیز (لژیون چهاردهم) عضو لژیون سردار ۱۴۰۲، دعوت می‌نماییم.

سلام دوستان محبوبه هستم یک همسفر
خدا را شکر می‌کنم که من هم توانستم عضوی از لژیون سردار باشم.
در مورد لژیون سردار بخواهم بگویم؛ معجزه زندگی‌ من عضویت در این لژیون بود؛ چند ماهی بود دچار گره‌های زیادی در زندگی شده بودم، مسافرم بیکار شده بود، خیلی ناامید و افسرده شده بودم؛ نزدیک گلریزان، یک پیشنهاد کاری در شرکتی به مسافرم دادند و ما به هر دری می‌زدیم به در بسته می‌خوردیم! نزد راهنمای عزیزم آمدم، موضوع را به ایشان گفتم، گفت: محبوبه اگر می‌خواهی مسیر برایت هموار شود، عضو لژیون سردار شو. من همین‌ جوری با خودم کلنجار می‌رفتم! یعنی چه؟ چه می‌گوید؟! خلاصه مدتی گذشت. مسافرم گفت: اصلاً فکر نکنم من بتوانم استخدام این شرکت بشوم، شرایطش خیلی سخت است؛ روز گلریزان رسید، من مبلغی واریز کردم و عضو لژیون سردار شدم. به خانه آمدم، به مسافرم گفتم: خبری نشد؟ گفت: نه دیگر نمی‌شود بهش فکر نکن! به او گفتم: منتظر باش تا فردا بهت زنگ می‌زنند، یعنی به طور معجزه آسایی زنگ زدند و استخدام شرکت شد.
می‌خواهم این را بگویم: واقعا لژیون سردار گره‌های کور زندگیت را باز می‌کند.
امیدوارم همه ما بتوانیم عضوی از این لژیون باشیم و مسیر زندگی‌مان را با عضویت در این لژیون تغییر بدهیم؛ وقتی نمی‌بخشیم، نمی‌توانیم با زندگی جاری باشیم و این یعنی سکون، این سکون حتّی آبِ زلال را هم به گند می‌کشاند! پس ببخشیم تا آزاد شویم.

از استاد سردارِ عزیزم، بسیار ممنونم که اجازه داد تا وارد این لژیون شوم، از آقای مهندس ممنونم که این بستر را برای ما مهیا کردند، از راهنمای عزیزم ممنونم که مشوق من برای ورود به این لژیون بودند و همیشه به من می‌گفتند: نترس و با ترس‌هایت روبرو شو.
از تمام خدمتگزاران کنگره با تمام وجودم سپاسگزارم.
اگر چیزی را دوست داری، آن را ببخش… با بخشیدنِ بخشی از چیزی که دارید، بیشتر از آن‌چه می‌خواهید به دست خواهید آورد.

نويسنده  و تایپ: همسفر محبوبه، رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون چهاردهم)

ویراستار: همسفر نرگس، رهجوی راهنما همسفر نجمه (لژیون دوازدهم) و همسفر معصومه، رهجوی راهنما همسفر معصومه (لژیون یک)

ارسال: همسفر اعظم، رهجوی همسفر اعظم

همسفران نمایندگی شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .