English Version
English

باید ترس جسم از بین برود

باید ترس جسم از بین برود

جلسه سوم از دوره شصت و ششم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی ابن‌سینا به استادی مسافر علی و نگهبانی مسافر مصطفی و دبیری مسافر علی با دستور جلسه "تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰"در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۰رأس ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار نمود.

 

سخنان استاد:

سلام دوستان علی هستم یک مسافر؛ خدا را شاکرم که امروز در جمع شما عزیزان حضور دارم، من در سال ۹۶ در شعبه ابن سینا سفر کردم و رها شدم و بعد از آن به شعبه اسلامشهر رفتم. اما در مورد دستور جلسه امروز که احتمال می رفت آقای مهندس این موضوع را در دستور جلسه امسال قرار دهد. من بعد از ورودم به کنگره بعد از مدتی با دیدن نتایج و مسافرانی که به رهایی رسیدند متوجه شدم که من هم صد در صد به درمان می رسم اما بعد از آن دغدغه اصلی من اضافه وزن بود که راه های مختلفی را برای کاهش وزن امتحان کرده بودم که بی نتیجه بود. آن موقع روال کار لژیون جونز به این شکل نبود و چون آقای ایمانی کاهش وزن انجام داده بودند من پیش ایشان رفتم و راهکار برای اضافه وزنم خواستم که ایشان گفتند باید لقمه ها و قاشق های خود را بشمارم که من ۱۰ روز توانستم این برنامه را انجام بدهم و و شب یازدهم، ۲ بشقاب غذا خوردم و با خودم گفتم اینطوری نمی توانم وزنم را کم کنم، بعد از آن پیش یک دکتر معروف رفتم که یک رژیم غذایی به من دادند که تهیه آن رژیم غذایی هم هزینه بردار بود و هم وقت گیر، حتی برای اضافه وزن پیش دعا نویس هم رفتم، آخرین اقدامم برای این موضوع به یک کلینیک به اصطلاح معتبری رفتم و گفتند که چربی های بدن شما را منجمد می کنیم و این چربی ها از طریق کبد و ادرار دفع می شود و گفتند هرجلسه ۲ کیلوگرم چربی دفع می شود و هزینه هر جلسه ۸ میلیون تومان است و من کمی تفکر کردم و با خود گفتم که این مسئله دفع ۲ کیلوگرم چربی در یک جلسه امکان پذیر نیست و اگر هم باشد خطرناک است خلاصه رفتم لژیون جونز وبرنامه را از نو شروع کردم و توانستم با تغذیه سالم وزنم را کاهش دهم. آقای مهندس هر برنامه ای را که در دستور کار قرار می دهند برای این است که ما به تعادل برسیم. جهانبینی یک فرد پرخور وقتی که اضافه وزن دارد کاملا فرق دارد، یک آدم پرخور هر چقدر هم غذایش را خورده باشد و سیر باشد باز هم اگر در شرایطی قرار بگیرد که خوراکی و غذا فراهم باشد باز استفاده می کند، اما شخص مصرف کننده اگر نشئه باشد دوباره مصرف نمی کند، ولی آدم چاق و پرخور هر چقدر م سیر باشد باز هم خوراکی ببیند می خورد. آقای مهندس می فرماید: جسم ترسیده که چربی را انباشته می کند برای اینکه سالها بدون برنامه غذا خورده و این ریتم غذایی نامنظم باعث می شود که بدن بترسد.

جناب مهندس می فرماید: بدن شخصی که اضافه وزن دارد مثل سگ گرسنه شده و هر چقدر به آن غذا بدهی یک قسمتی از آن را پنهان می کند، در واقع بدنی هم که ترسیده همینطور است غذایی که بهش می رسد به صورت چربی درخودش ذخیره می کند. اگر به صورت منظم غذا بخوریم بدن این ترسش می ریزد و شروع میکند به خارج کردن چربیهای اضافه و انباشته شده. از اینکه به صحبت های من توجه کردید از همه شما سپاسگزارم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .