English Version
English

لژیون ویلیام وایت، سهروردی

لژیون ویلیام وایت، سهروردی
هر چیزی که انسان فرامی‌گیرد برای کائنات قابل ارزش است. و با پایان عمر از بین نخواهد رفت. همانند کاری که آقای ادیسون انجام داد و اثر آن تا ابد خواهد ماند. و یک سری اطلاعات همیشه در حال تبادل است مانند کارخانه‌داری که در شهرهای مختلف به دنبال نمایندگی می‌گردد. تا بتواند تولیدات خود را به فروش برساند. منظور از تزکیه و پالایش هم دوری از بدی‌ها و حرکت به سمت خوبی‌هاست. و در اثر تزکیه و پالایش الهام‌های خوبی هم‌کسب خواهیم کرد. معرفت هر چه بیشتر باشد روح نیز وسیع‌تر خواهد شد.

در مورد بنیان کنگره 60 استاد فرمودند: ما یک بنیان داریم و یک بنیان‌گذار. منظور از بنیان این است که شخصی مثل آقای مهندس کنگره را از اساس پایه‌گذاری کرده است. خودشان را به‌جای یک سفر اولی قرار می‌دهند. و به‌راحتی او را درک می‌کند. در هر قسمت کنگره ایشان حضور دارند.

در هفته قبل دستور جلسه آسیب‌شناسی، که استاد آقای مهندس به ایشان فرمودند شما با پژوهش فراوان به نقطه واقعی خواهی رسید. و ایشان اکنون به نقطه واقعی که درمان بیماران دربند مواد مخدر است رسیده است. درمان واقعی در اینجا صورت می‌گیرد اگر شما یک درمان شده در کنگره را با یک مصرف کننده ایی که در آن جی اوهای دیگر ترک نموده است  ازلحاظ قیافه و... مقایسه کنید متوجه خواهید شد که تفاوت فاحشی باهم دارند. چون ما فقط و فقط دنبال درمان نیستیم بلکه برای رسیدن به تعادل تلاش می‌کنیم. از نفس اماره که معادل حیوانای است به سمت نفس مطمئنه الهی حرکت نمایند . آقای مهندس اصلاً به فکر ترک اعتیاد خود نبودند بلکه به دنبال تعادل بودند. تلاش و پژوهش از اصول اساسی کنگره هست.

سیگار نکشیدن کار راحتی نیست چراکه نیروهای منفی برعکس نیروهای مثبت و الهی عمل می‌کنند یعنی ابتدا پاداش می‌دهند و سپس از ما انجام کاری را می‌خواهند. اما نیروی الهی اول برای ما سختی به دنبال داشته و در ادامه پاداش خواهد داد. درزمینهٔ روش دی اس تی فرمودند به این دلیل دوره درمان و کم کردن پله‌ها 21 روز طول می‌کشد چون مدت‌زمان عمر یک سلول در بدن 21 روز است. و 10 یا 11 ماه طول می‌کشد. تمام این کارها از قبل امتحان شده است. نیازی به آزمودن و امتحان مجدد ندارد. اما متأسفانه بعضی‌ها در جهل و نادانی به سر می‌برند. و به این موارد اشکال می‌گیرند. اما کسانی که اعتقاد قلبی دارد سالیان سال است که در این مسیر حرکت می‌کنند افرادی مثل آقای حکیمی که اعلام داشته‌اند تاکنون هزاران کیلومتر را در مسیر کنگره طی کرده‌اند.

پیام دیگر آقای مهندس تأسیس یک آکادمی هست تا تدریسی صورت بگیرد در جهت تربیت مربیانی درمانگر. در خیلی از دانشگاه‌های خارجی این امر صورت گرفته و مدام در حال پژوهش و تحقیق و تبادل اطلاعات هستند. درنهایت به این نکته می‌رسیم که یکی از دلایل پایداری کنگره بنیان آن است. که این مکان را به یک خانواده واحد تبدیل کرده است. در ابتدا وضعیت به این شکل نبوده و کنگره ازلحاظ اقتصادی بسیار ضعیف بود در حدی که آقای مهندس مجبور به فروش برخی املاک و زمین‌های شخصی خود می‌شوند. و دومین علت یاران اطراف آقای مهندس بودند. که بسیار قوی ظاهرشده و مدیریت خوبی داشته‌اند. و همین امر باعث شده تا اکنون بتوانیم مکانی برای خود داشته باشیم و از عهده اجاره و سایر مخارج آن براییم. اگر صداقت و پاکی و عمل سالم نبود هرگز ما به این جایگاه نمی‌رسیدیم. اگر هرکسی به فکر منافع خود بود این اتفاقات هرگز نمی‌افتاد. شخص آقای مهندس در ماه رمضان ظرف می‌شست و غذا می‌پخت و اعضای خانواده ایشان نیز به همین صورت عمل می‌کردند. و به همین دلایل است که می‌تواند یک مسافر سفر اولی را درک کند و به مشکلات ما رسیدگی کند. و در آخر تولد آقای مهندس را تبریک گفتند.

 

نویسنده: مسافر علی
لژیون ویلیام وایت به استادی: کمک راهنما محمد
وب نمایندگی سهروردی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .