English Version
English

کارگاه آموزشی خصوصی مسافران کنگرۀ 60 + تقدیر از ایجنت و مرزبانان محترم نمایندگی پرستار

کارگاه آموزشی خصوصی مسافران کنگرۀ 60 + تقدیر از ایجنت و مرزبانان محترم نمایندگی پرستار

ششمین جلسه از دور چهل و یکم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60؛ نمایندگی پرستار، با دستور جلسه " هفته ایجنت، اسیستانت و مرزبان " به استادی ایجنت محترم آقای محمد صداقت ،نگهبانی آقای علی و دبیری آقای پوریا در روز سه‌شنبه 96/06/28 رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود. 

خلاصه سخنان استاد : 

سلام دوستان محمد هستم یک مسافر و خیلی خوشحال كه در خدمت شما عزیزان هستم.

روز پنج‌شنبه و یكشنبه مشارکت‌ها را گوش كردم، اساتید صحبت بسیار خوبی كردند در مورد این دستور جلسه و جایگاه‌های ایجنت، اسیستانت و مرزبانی. كسانی كه در جایگاه مرزبانی قرار می‌گیرند ابتدا كاندید شده و از بین آن‌ها ٥ نفر توسط مسافران انتخاب می‌شوند. در پیام قبل از انتخابات خوانده می‌شود كه سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی‌کند مگر خواسته‌های آن قوم.

هرکدام از ما به این عزیزان رأی می‌دهیم و چند وجهه دارد انتخاب ما، ممكن است به برادر لژیونی رأی می‌دهم و این طبیعی است اما اگر من به هم لژیونی رأی دادم و فردا پی بردم كه اشتباه كردم باید پی ببرم كه این‌یک تجربه است كه همیشه برادر لژیونی بهترین نیست پس باید فرد كارآمد باشد نوع دیگر انتخاب این است كه ببینیم كدام کارآمدترند. نوع دیگر انتخاب، انتخاب به توصیه دیگران است كه بدترین نوع انتخاب است.

 

در كل ٥ نفر بارأی ما شروع به تشكیل گروه مرزبانی می‌کنند، اگر كسی كه من به او رأی ندادم و او مرزبان شده است، من وظیفه‌دارم به شال مرزبانی احترام بگذارم. تمام شال‌ها در كنگره باارزش است حتی به گفته آقای مهندس؛ اگر به گردن یک چوب خشك باشد باید به آن جایگاه احترام بگذاریم. این احترام به شخص نیست احترام به جایگاه و شال است.

در كنگره هرکسی كه از راه می‌رسد به او شال نمی‌دهند. بالغ‌بر چند هزار نفر مسافر در كنگره هستند ولی ما فقط ١٤نفر دیده‌بان داریم. در گروه مرزبانی حدود ١٧٠ نفر فعالیت می‌کنند و حدود هزار نفر راهنما داریم. پس هرکسی نمی‌تواند این شال را به گردن داشته باشد. یكسری مراحل را طَی كرده تا به این جایگاه رسیده است، بایستی به مرزبانان احترام بگزاریم در حقیقت به انتخاب خودمان احترام بگزاریم و درنهایت همه باید به انتخاب هم احترام بگزاریم.

وظائف مرزبانی خیلی سخت است اول‌ازهمه اینكه باید برجك آن‌ها توسط ایجنت خورده می‌شود چون آن‌ها در حال آموزش هستند و كار یاد می‌گیرند و یادگیری بدون تذكر نمی‌شود انسان به تذكر نیاز دارد. مرزبانان در همه شعب كنگره زحمت می‌کشند و تمام مسئولیت خودشان را انجام می‌دهند، اگر جایی نقصی وجود دارد، شاید در توانشان نیست كه انجام دهند که یا آن را اصلاح كنند.مرزبانان آمده‌اند كه زحمت بکشند و بسازند، اگر خواسته‌شان این نبود، كاندید نمی‌شدند می‌خواهند كمك كند و ما موظف هستیم كه به اراده این عزیزان احترام بگذاریم.

ایجنت ریش‌سفید شعبه است. من سعی می‌کنم در كارها كمتر دخالت كنم و بیشتر امور در اختیار مرزبانان باشد. این دوره بهتر از دوره‌های قبل است و اگر خدا قسمت كند و در دوره بعدی ایجنت باشم سعی می‌کنم بهتر خدمت كنم. من نسبت به‌کل نمایندگی، به دفتر مركزی پاسخ‌گو هستم و برای پاسخ‌گویی باید پی گیر و در مسئولیت جدیت داشت. ما امروز را جشن می‌گیریم و این هفته را و به تک‌تک اعضاء کنگره 60 در جایگاه ایجنتی، اسیستانتی و مرزبانی تبریک عرض می‌کنم و زحمات این عزیزان تشكر می‌کنم. شایسته است در انتهای جلسه پس از تقدیم تقدیرنامه‌ها به ایشان، مطابق رسم کنگره 60 از مرزبانان به‌وسیله پاكت تشكر كنیم. در انتها هم خدمت شما عزیزان عرض می‌کنم كه جایی را برای خریدن به‌منظور این شعبه پیدا نموده‌ایم كه به حمایت شما عزیزان در لژیون مالی نیازمندیم.

 
 
 
 

در ادامه مراسم جشن و تقدیر از ایجنت و مرزبانان نمایندگی پرستار با شکوه بسیار برگزار شد...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

تایپ : مسافر علی 
تصویر : مسافر اسماعیل 
تهیه و تنظیم : وب نمایندگی پرستار 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .