English Version
English

کارگاه آموزشی خصوصی مسافران کنگره 60؛ نمایندگی الهیه مشهد + تقدر از ایجنت و مرزبان

کارگاه آموزشی خصوصی مسافران کنگره 60؛ نمایندگی الهیه مشهد + تقدر از ایجنت و مرزبان

جلسه دوازدهم از دور پانزدهم کارگاه آموزشی خصوصی کنگرۀ 60 ؛ نمایندگی الهیه مشهد استادی ایجنت آقای جواد و نگهبانی مسافر علیرضا و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه هفته ایجنت،مرزبان (جشن) روز سه شنبه مورخ 1396/06/28 ساعت 17:00 آغاز بکار نمود.

 

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان جواد هستم یک مسافر.

امروز آخرین روز از سال تحصیلی 96-95 کنگره 60 است و از فردا سال تحصیلی جدید آغاز می‌شود. در سال گذشته خیلی‌ها قدر لحظات را دانسته و به درمان رسیدند و برخی هم متأسفانه قدر ندانسته و از سیستم درمانی کنگره خارج شدند. در یک سال گذشته اتفاقاتی بسیاری افتاد و خوشا به حال افرادی که با 51 دستور جلسهٔ آن بسیاری درس آموختند و موجب شد تا با نگاهی به گذشتهٔ خود، در پی جبران برآیند.

به نظر من کنگره 60 فقط یک بستر است و کسی که بخواهد، می‌تواند در این بستر به رشد و تعالی برسد. در خارج از کنگره شاید سال‌ها به طول بیانجامد تا چند نفر دور من جمع شوند و به سخنان من گوش فرا دهند؛ اما در اینجا از طرفی به من یک محیط فرمانروایی می‌دهد و از طرفی هم سی‌دی‌های آموزشی برای من وجود دارد تا بتوانم گره‌های زندگی خود را در این جایگاه خدمتی بازکنم.

من در این‌یک سال آموختم که این جایگاه‌ها درگذرند پس امیدوارم بتوانم یک سری از ناخالصی‌های خود را پیدا کنم و در رفع آن بکوشم. در سال تحصیلی گذشته (96-95) در نمایندگی الهیه 215 نفر پذیرش داشتیم، شاهد رهایی 147 نفر بودیم و اکنون 248 نفر در حال درمان هستند. در قسمت رهایی از سیگار هم به لطف تلاش لژیون‌های ویلیام وایت 17 نفر رهایی ویلیام داشتیم.

در کل سال تحصیلی گذشته، 153 کارگاه تشکیل و در آن 14 مراسم تولد برگزار شد و یک مراسم گل‌ریزان داشتیم که حدود 40 میلیون تومان جمع شد. در حال حاضر افق نمایندگی‌های مشهد این است که یک مکان خریداری نماییم و فرهنگسرا را تحویل دهیم. چراکه در فرهنگسرا به ما خیلی لطف کردند اما مسئله این است که اگر ما فضا از خودمان نباشد تا یک حدی می‌توانیم رشد کنیم پس برای ارتقاء این سطح از نمایندگی‌های مشهد باید تلاش کنیم و مکانی برای نمایندگی خریداری کنیم؛ که امیدوارم در مراسم گل‌ریزان امسال این اتفاق به‌خوبی انجام شود. تمام این آمارها و اتفاقاتی که در این‌یک سال افتاده است از تلاش همهٔ خدمتگزاران راهنمایان و مخصوصاً مرزبان‌ها به وجود آمده است.

توصیف خدمت و زحمتی که این عزیزان می‌کشند آسان نیست مگر آن‌که در آن جایگاه قرار بگیریم. مرزبانی با انتخاب خود شما عزیزان در این جایگاه قرارگرفته‌اند. مرزبانی در کنگره 60 از جایگاه‌های بسیار مهم است. در کنگره اول ادب بعد نظم و در مرحله سوم درمان قرا دارد. مرزبان‌ها متولی و مجری نظم و قوانین و آداب کنگره 60 هستند. تا زمانی که این دو اصل در یک نمایندگی اجرا نشود درمان به‌درستی اتفاق نمی‌افتد.

کسی که برای مرزبانی کاندید می‌شود و کسانی که در رأی‌گیری شرکت می‌کنند و لژیونی که شخص در آن پرورش‌یافته است همه را باید به‌دقت بررسی کنیم. جایگاه مرزبانی ذر کنگره به قول آقای مهندس، راه رفتن با پای‌برهنه روی آتش زغال است. مرزبانی مدیریت بحران است. من همیشه به مرزبان‌ها میگم که از ساعت 4 عصر تا 8 لازم نیست کارهایی را که در حوزه مسئولیت خودتان است را انجام دهید چون در مدت با برگزاری جلسات آموزشی و سیصد چهارصد نفر در حال فراگیری آموزش اتفاقاتی جدیدی می‌افتد که نمی‌توانید به‌غیراز آن مشغول باشید.

من این هفته رو از صمیم قلب به همه مرزبان‌های زحمت‌کش نمایندگی در این دوره دورهٔ قبل و ایجنت محترم دوره قبل جناب آقای ریخته‌گر تبریک میگم و امیدوارم که بتوانند دوره خدمتی خود را به نحو شایسته سپری کنند. از همهٔ شما عزیزان هم می‌خواهم که خود مرزبان باشید و ادب و نظم و قوانین و حرمت‌ها را به‌خوبی اجرا کنید و تلاش کنیم تا پایان سال بتوانیم مکانی برای خودمان تهیه کنیم البته باید توجه کنیم که کنگره برای ما نیست بلکه برای آیندگان است شاید بچه‌های ما و یا بستگان ما در آینده به کنگره نیاز داشته باشند.

 

 

 

در ادامه جشن هفته ایجنت و مرزبان...

 

نگارش : مسافر احمد لژیون دوم
عکاس : مسافر محراب لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .