English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی صالحی + تقدیر از ایجنت و مرزبانان

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی صالحی + تقدیر از ایجنت و مرزبانان

جلسه هفتم از دوره شانزدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه مسافران کنگره 60، نمایندگی صالحی به استادی آقای علیرضا و نگهبانی  مسافر حمید و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه هفته ایجنت، اسیستنت و مرزبان (جشن) روز سه شنبه مورخ 96/06/28 رأس ساعت 17 آغاز به كار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

راجع به دستور جلسه دو برداشت کلی داریم: لزوماً انسانها چیزهایی را که می گوید اجراء نمی کند، بلکه به آن هایی که باور دارند عمل میکنند و این باور انسان هاست که زندگی را میسازد. همه ما زندگی میکنیم ولی کیفیت متفاوت داریم که این تفاوت در تمام زمینه ها می باشد، وقتی به کنگره می آییم و مدّتی در کنگره حرکت می کنیم و رفتار راهنماها و مرزبان ها را می بینیم، اگر کمی متفکرانه به مسئله نگاه کنیم می بینیم که سفر تدریجی و رها شدن از اعتیاد که قبل از آن برای ما غیر ممکن بود بسیار راحت می باشد.

تفکر کنگره کیفیت زندگی ما را می خواهد تغییر دهد، انسان ها از بدو خلقت تمام تلاش خود را برای مبارزه با نیروهای بازدارنده انجام میداد، مثل اختراع چرخ برای مقابله با اصطکاک و ... کنگره ما را بر آن میدارد که تفکر کنیم، این تغییرات باید ما را صاحب خرد کند و این امر به راحتی داده نمی شود. اگر یگ نفر خانواده با انسجام دارد همینجوری پدید نیامده است، اگر کسی خوب سفر می کند و صاحب خرد می شود باز همینطور به او داده نشده است.

برای بهره بردن از یک خرد خوب فقط و فقط در سایه خدمت امکان پذیر است.کنگره شرایطی را بوجود می آورد که من بتوانم سفر  و رشد کنم، این کار انجام نمیگردد مگر با وجود خدمتگزارانی چون ایجنت و مرزبانان. یک مرزبان در دوره مرزبانی به درجه خادمی میرسد، ما الان پنج مرزبان داریم که به یک تفکر سالم رسیده اند تا خدمت کنند و قوانین و حرمت های کنگره را اجراء کنند و ایجنت هم بعنوان یک فرد با تجربه رابط بین دیده بانان محترم و اعضای شعبه می باشد.

استاد در ادامه به پیام جناب مهندس اشاره نموده که اگر ایجنت ها نبودند مرزبانان هرگز با هم هماهنگ نبودند و اگر مرزبانان نبودند این حلقه ایجاد نمیشد و شعاع دایره کنگره اضافه نمیشد. در ادامه استاد از مرزبانان تشکر نموده و یادآوری کردند که تشکر در کنگره با پاکت انجام می گیرد و رقم پاکت اصلاً مهم نیست، مهم انجام دادن این کار است که انجام این کار باعث رخ دادن اتفاقات بسیار خوب  و روان شدن زندگی ما خواهد شد. در انتها استاد فرمودند که امیدوارم همه ما به این دانش و آگاهی برسیم که از این اطلاعات و آموزش به راحتی نگذریم و سعی کنیم خدمتگذار باشیم تا خادم شویم و بتوانیم سرعت پیدا کنیم و تغییر کنیم تا تبدیل شویم و ان شاا... ترخیص شویم. 

 

در ادامه جشن تقدیر از ایجنت و مرزبانان با شکوه فراوان برگزار گردید...

 

 

عکاس: مسافر فرزین
تهیه گزارش: مسافر مجید

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .