English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی دانیال اهواز

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی دانیال اهواز

جلسه اول از دوره ششم کارگاه های آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی دانیال اهواز با استادی آقای مهرداد، نگهبانی آقای حسن و دبیری آقای علی و با دستور جلسه: "سیستم ایکس " در روز پنج شنبه مورخه 1396/05/26 رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

دستور جلسه: سیستم ایکس

خلاصه سخنان استاد:

شروع دوره جدید نگهبانی را در ابتدا به آقا حسن و دبیر محترمشان تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم که دوره خوبی پیش رو داشته باشند. همچنین رهایی مسافران آقا احمد، آقا مسلم و آقا اکبر و  آقا احسان از بند مواد را به  همه اعضای کنگره و در رأس به آقای مهندس تبریک می‌گویم، انشالله که این ارقام بیشتر بشوند.

دستور جلسه امروز سیستم ایکس است. خیلی بخواهم خلاصه و گذرا بگویم سیستم و تئوری ایکس برگرفته از مسیر درمانی جناب مهندس است. تا چند وقت پیش ما فرضیه ایکس را داشتیم و اکنون به تئوری ایکس تبدیل شد.

هدف از ارائه تئوری ایکس این است که نقاط مشترکی که بین اعتیاد و دیگر بیماری‌های لاعلاج و مرموزی که وجود دارد را شناسایی کند و نمونه خیلی خوب این تئوری رهایی دیروز یکی از مسافران این شعبه (آقا مسلم) است که بیماری MS داشت و نزد خیلی از پزشکان رفت و بیماری‌اش درمان نشد اما بر اساس همین تئوری و روش بیماری‌اش درمان شد.
در تعریف ما به مجموعه مدیاتورها، نوروترانسمیترها، غدد درون‌ریز و برون‌ریز است. این سیستم به دو صورت باسیم و بی‌سیم کار می‌کند و به همین دو صورت نیز تخریب می‌شود. تخریب باسیم مانند استفاده از مواد مخدر، محرک و یا هر نوع ماده دیگری که از سد خونی مغز بگذرد و نوع بی‌سیم آن‌که بین گروه هم‌سفران و مسافران مشترک است شامل افکار و اندیشه بد است. احیا باسیم این سیستم نیز متد DST و داروی OT است و احیا بی‌سیم آن شمال آموزش‌های جهان‌بینی کنگره است.
 
دستور جلسه: سیستم ایکس
 
تئوری ایکس به‌صورت خلاصه و در یک جزوه تحت عنوان "فرضیه ایکس و صورت‌مسئله اعتیاد" در نشریات است و نمونه مشروح و سند درستی آن، تمامی هم‌سفران و مسافران را شامل می‌شود، دیروز جناب مهندس مثالی زندند و گفتند اگر پشت کوه دود باشد نشانه این است که آنجا آتش روشن است اما خب شاید بعضی‌ها این تئوری را قبول نداشته باشند ولی برای ما که در کنگره هستیم این تئوری کاملاً ثابت‌شده است و معتقدیم که علاوه بر بیماری اعتیاد خیلی دیگر از بیماری‌ها بر اساس این تئوری قابل‌درمان است.
در این جزوه به 6 اصل اشاره می‌شود که اصل اول می‌گوید زمانی سیستم ایکس احیا می‌شود که جسم زنده باشد و دوم اینکه ما شرایط و بستر مناسب را تهیه کنیم و به این صورت بدن خودش را احیا می‌کند.
در اصل دوم به عملیات معکوس اشاره می‌کند و می‌گوید همان‌طور که براثر گذر زمان مواد افیونی جایگزین مواد شبه افیونی بدن می‌شود می‌توان در طی زمان 10 تا 11 ماه با استفاده از همان آنتی‌ایکس و یا داروی جایگزین مناسب می‌توان عکس این عملیات را انجام داد و همان‌طور که می‌دانید داروی جایگزین مناسب در کنگره شربت OT است.
اصل سوم اصل تعمیم است و می‌گوید همان‌طور که تخریب سیستم ایکس باعث بروز انواع بیماری‌ها می‌شود احیا آن نیز باعث درمان بیماری‌ها می‌شود، حال این بیماری می‌خواهد جسمی، روانی یا ژنتیکی باشد.
اصل چهارم در مورد بیماری‌های مزمن روانی صحبت می‌کند و می‌گوید با استفاده از داروی OT و متد DST خیلی از بیماری‌های ژنتیکی و بیماری‌های روانی مانند دوقطبی، میل به خودکشی، جنون و دیگر بیماری‌ها قابل‌درمان است.
اصل پنجم در مورد بیماری‌های جسمی و حتی بیماری‌های قلبی و عروقی با صحبت می‌کند و می‌گوید با استفاده از این تئوری این بیماری ها قابل‌درمان هستند.
و اصل ششم در مورد دارو مناسب که همان شربت OT است صحبت می‌کند.
من خیلی دوست دارم در مورد اصل پنجم کمی صحبت کنم. روز گذشته ما برای رهایی یکی از مسافران (آقا مسلم) خدمت جناب مهندس رفتیم که جناب مهندس از ایشان پرسیدند خوابتان چطور است، مشکلی ندارید که آقا مسلم گفتند نه جناب مهندس همه‌چیز خوب است فقط من بیماری MS داشتم که خوب شد. برای من خیلی جای تعجب داشت که فردی قبلاً کلی هزینه می‌کرد و بیماری‌اش خوب نشد و الان با این متد و دارو به درمان رسید، رفتار جناب مهندس برای من خیلی جالب بود و برایشان خیلی عادی بود چراکه از دست افراد در کنگره بسیار هستند کسانی که MS، کولیت روده، پارکینسون و یا آلزایمر داشتند و بیماری‌شان خوب شد و این‌ها نشانه آن است که تئوری ایکس 100% صحیح است و تنها بحث پاتوفیزیولوژی آن مانده است که وقتی انجام شود فکر می‌کنیم این تئوری به یکی از اصلی‌ترین قوانین طب تبدیل بشود.
 
 
 
 
 
نگارش: مسافر مهرداد
 عکس: مسافر امین

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .