English Version
English

نامه بیل به استادان دانشگاه‌ها 95/10/30

نامه بیل به استادان دانشگاه‌ها 95/10/30

95/10/30

حسین عزیز،

امروز صبح یک ایمیل برای 9 محقق حوزه ریکاوری آمریکا و انگلستان ارسال کردم که در آن یک نگاه اجمالی به کار کنگره 60 و نیز علاقه شما برای انجام کار تحقیقاتی مشترک درباره کنگره 60 را مطرح نمودم. می‌خواستم بدانید که برای چه کسانی این نامه را ارسال کردم تا اگر جوابی دادند مطلع باشید.

دکتر جان استرانگ (انگلستان)

دکتر دیوید بست (انگلستان)

دکتر کیت مامفریس (استنفورد)

دکتر جان کلی (هاروارد)

دکتر ریچارد راوسون (UCLA)

دکتر تام مک کلین (انیسیتو تحقیقات درمان)

دکتر مارک کالانتر (دانشگاه نیویورک)

دکتر لئونارد جیسون (دانشگاه دِ پاول)

دکتر رایمی مریکل (گروه تحقیقات الکل)

همچنین آن‌ها را تشویق کردم که این نامه را به دیگر محققان که ممکن است علاقه به انجام کار تحقیقاتی مشترک داشته باشند نیز ارسال کنند.

امیدوارم که این کار باعث ایجاد علاقه شود هر جوابی را که بگیرم برای شما خواهم فرستاد.

دوست و برادر همیشگی بیل

 

95/11/1؛ پاسخ کریس مایر

سلام آقای وایت،

نمی‌دانم که من را به خاطر دارید یا نه، اما در سال‌های گذشته بعدازاینکه دکتر ماریا ماگانو، ما را به هم معرفی نمود چند ایمیل ردوبدل کردیم. اکنون به‌عنوان نویسنده و محقق در شیکاگو مشغول فعالیت هستم اما مهم‌تر از آن با دکتر جیسون همکاری می‌کنم و کارهای مصاحبه را زیر نظر ایشان به انجام می‌رسانم.

ایشان ایمیل شما درباره کنگره 60 را برای من ارسال کردند و من متعجب شدم. اگر به خاطر داشته باشید ایده من درباره این فرضیه بود که ریکاوری کمتر درباره رفتار است و بیشتر یک تغییر معنوی شناختی در شخص است. این حقیقت که فرهنگ‌های مختلف که اعتیاد را از راه‌های گوناگون درمان می‌کنند تعریف ریکاوری یکسان داشته باشند که ریکاوری یک پروسه ادامه‌دار معنوی است که باید شامل تحقیق درباره زندگی باشد باعث حیرت است. این مطلب در حقیقت این موضوع را بازتاب می‌دهد که ادیان اگرچه متنوع هستند اما همگی یک تعداد حقایق جهان را در خوددارند که این حقیقت تکذیب ناپذیر است.

به‌هرحال می‌خواستم از اینکه من را با کنگره 60 آشنا کردید تشکر کنم. آیا به‌جز دو مقاله‌ای که درباره کنگره 60 نوشته‌اید منبع دیگری درباره کنگره 60 وجود دارد که بتوانید معرفی کنید؟

با سپاس فراوان کریس مایر

 

95/11/1؛ پاسخ بیل به کریس مایر

سلام کریس،

برای اطلاعات بیشتر درباره کنگره 60 به این لینک که حاوی نوشته‌ها و کتاب‌های حسین است رجوع کن.

یک مقاله دیگر درباره سیگار را به پیوست ارسال می‌کنم.

همچنین سایت کنگره 60 به زبان انگلیسی منبع دیگری است. شمارا تشویق می‌کنم که از طریق این آدرس ایمیل برای آقای حسین دژاکام ایمیل ارسال کنید. ایشان از ایمیل شما خوشحال خواهند شد و این‌که احساسات شما که برای من نوشتید را بشنوند باعث خوشحالی وی خواهد بود.

بیل

 

 

مترجم:احسان رنجبر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .