English Version
English

كارگاه آموزشي مجازي، وادي دوم و تاثير آن روي من

كارگاه آموزشي مجازي،  وادي دوم و تاثير آن روي من

سومین جلسه از دور پنجم سری کارگاه‌های آموزشی مجازی ویژه همسفران خانم کنگره ۶۰ شعبه آکادمی با استادی کمک راهنمای خانم زهره حسینی با دستور جلسه  وادی دوم و تأثیر آن روی من برگزار شد.

سخنان استاد:

هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد؛ هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم، حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم.

تعدادی از عزیزانی که وارد کنگره می‌شوند از ناامیدی در رنج به سر می‌برند و افرادی هستند که راه‌های زیادی را پیموده‌اند و چون روشی که انتخاب کرده بودند، نتیجه‌ای برایشان نداشته دچار نوعی عدم اعتمادبه‌نفس و خودداری از ادامهٔ راه شده‌اند.

در اینجا بازهم باید تفکر کرد، تفکری که راه را به بیراهه نکشاند. تفکر دربارهٔ خویشتن. باید خود و نیروهای درون خود را شناخت.

باید بدانیم، درک کنیم و ایمان داشته باشیم که بیهوده قدم به این جهان نگذاشته‌ایم،  وقتی ایمانمان کم باشد، ناامیدی بیشتر به سراغمان میاید.

انسان ذره‌ای از وجود باری‌تعالی است و صفات خداوند در انسان تعبیه‌شده است و با توجه به نیروی عقل و آموزش صحیح و لازم باید این صفات را از درون خود استخراج کرده و بکار ببریم.

مهندس دژاکام، بارها دربارهٔ شناخت انسان و صور پنهان صحبت می‌کنند، با شناسایی خودمان و نیروهای درونی خود می‌توانیم به نیروها و توانایی‌های خود بیشتر پی ببریم.

وقتی برای رسیدن به هدفی تلاش می‌کنیم و هر بار با شکست مواجه می‌شویم، باید بیشتر تفکر کنیم به‌اندازهٔ بزرگی هدفمان باید تفکر بیشتری داشته باشیم.

وقتی شکست‌ها و نتایج غلط بیشتر می‌شود، ناامیدی پررنگ‌تر می‌شود و شخص دیگر اقدامی برای درمان خود نمی‌کند و در این حال فرد به اعماق تاریکی‌ها می‌رود، اما انتخاب راه درست و حرکت در صراط مستقیم، افق نگاهمان را وسیع‌تر می‌کند و امید با پرتوهایش دلمان را روشن و روشن‌تر خواهد کرد.

باید در ادامه از گذرگاه‌های سخت عبور کرد و مسائل و مشکلات را حل نمود و پشت سر گذاشت، گذشتن از موانع توأم با لذت و بیداری است.

وقتی انسان مسئله‌ای را حل می‌کند، احساس وصف‌ناپذیری پیدا می‌کند و تولید انرژی در جهت مثبت صورت می‌گیرد. عبور از ضد ارزش‌ها، به‌هم‌ریختگی و ناخوشی به همراه دارد که بعدازآن حال خوشی در بردارد؛ همان مرز عبوری که مهندس به آن اشاره‌کرده‌اند.

امیدوارم همه بتوانیم مأموریت خود را در زمین و زمان خود بشناسیم تا بتوانیم به‌خوبی خدمت کنیم.

 

تایپ همسفر حمیده
تنظیم و ویراستاری همسفر زری لژیون خانم عزت (لژیون چهارم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .