English Version
English

کلیدهای طلایی

کلیدهای طلایی

زندگی زیباست؛ زمانی که معنای زندگی را درک کنم و راه پیدا کردن خوب زیستن و شکست اهریمن را یاد بگیرم در آن زمان برای هرروز زیستن هزاران شکر به درگاه احدیت روانه می‌کنم که هم توشه آخرت و هم برای یک روز فرصت دیگر برای آموختن و آگاهی؛ اما برای کسب یادگیری و دانش ابزار می‌خواهد که به من آموزش دهد که چگونه از عقل و هوشم برای آموزش و جبران آرامش ازدست‌رفته استفاده کنم. درگذشته نه‌چندان دور آموزش‌هایی در حد امکان گرفته‌ایم دبستان، دبیرستان و... اما در کدام آموزش یاد گرفتیم که حس بیدارکننده عقل است. همیشه گفته‌اند احساسی عمل نکن با حست تصمیم نگیر غافل از اینکه من باید حس عاشقی داشته باشم که عاشق شوم و بقیه راه را از عقل استفاده کنم. استفاده از نشریات کنگره که همانند حلقه‌های زنجیر به‌هم‌پیوسته است کلیدهایی هستند که حس خفته را بیدار می‌کنند. چه‌بسا حتی کسانی را که خود را به خواب‌زده‌اند برایشان تلنگری برای بیدار شدن و جنگ با اهریمن است. چهارده وادی، کتاب ۶۰ درجه زیر صفر، کتاب عشق و سی‌دی‌های کنگره و... هرکدامشان آموزشی که در هیچ مکتبی آموزش داده نشده. ۱۴ قانون برای زندگی برتر؛ که نشات گرفته از عشق و ایمان است درس زندگی به معنای واقعی است و کلمه کلمه آن شکوفه‌ای است که صور آشکار و پنهان را عطر اگین می‌کند.

باور کنید زمانی که به کنگره دعوت می‌شوید وارد باغی با درختان تنومند که دارای میوه‌های شیرین معنوی است  شده‌اید. به‌شرط آن که بدانید چطور زیر سایه این درختان از میوه‌های آن‌که همان آموزش‌ها توسط راهنمایان است استفاده شود؛ و سرچشمه این آموزش استادی چون جناب مهندس دژاگام نشاءت گرفته است که مجری قانون چشمه که قانون الهی است می‌باشد. به‌ندرت بیماری حوصله آموزش دارد چه برسد بیماران اعتیاد که جز به مواد مخدر به هیچ‌چیز فکر نمی‌کنند اصلاً تفکر. عقل. ایمان، محبت و عشق کجای این مقوله جا دارد تمامش سیاهی و تباهی؛ اما وقتی خالق هستی انتخابش کرد قلم در دست گرفته و بارنگ‌های زیبای رنگین‌کمان عاشقانه نوشت و نوشت و نوشتارشان به دست خستگان و دل‌شکستگان رسید و پرواز آغاز شد. پروازی به‌سوی آموزش عالی و جامع که هر وادی آن درجانت نشست و گره مشکلات به دست خودت باز شد و دستبندی به دست شیطان. اوایل که به کنگره دعوت شدم معنی وادی‌ها را نمی‌فهمیدم و نمی‌دانستم سی‌دی‌ها به چه‌کار من می‌آید.

فقط گوش می‌دادم بی‌اغراق می‌گویم چیزی نمی‌فهمیدم اصلاً چه ربطی به اعتیاد دارد درمان بیماری اعتیاد در کجای این آموزش نهفته است. به چه درد من می‌خورد؟ نکته کجاست؟ بالاخره دریافتم عاشقی را عاشقیت می‌خواهد برای بال پرواز بودن دل سفید می‌خواهد نه دل سیاه، برایش باید خرج کنی انفجار جرقه‌های ایمان می‌خواهد. برای درک این نیرو از ۱۴ قانون اساسی کنگره درس بگیر و حس را بیدار کن، با تفکر ساختارها آغاز می‌شود عشق و محبت اسلحهٔ درخت یاس که با بوییدن انرژی گرفته و جایگزین حس نفرت و انتقام می‌شود و اینجاست آغاز نور؛ که امروز من فرشته دل نوشته می‌نویسم و بیداری این حس و درک از سی دی هارا مدیون رسالت راهنمای خوبم هستم که موفق شدم و این همان جرقه‌ای است که صور آشکار و پنهان مرا صیقل داد؛ و معنای واقعی صعود به‌سوی عشق را درک کردم.

باور دارم الهامات واقعی توسط راهنمایان آن‌چنان در دل می‌نشیند که نکته را درمی‌یابم و آن زمان جاده سبز با رودهای روان برای آموزش قانون چشمه را در پیش می‌گیری حست بیدار می‌شود در این جاده مشکلات را با صبوری و تحمل از سر راه برمی‌داری حس آلوده مبدل به حس چشمه شدن می‌شود و از گنداب جهل دیرینه بیرون می‌شوی و پیله‌ای جدید به دور خود می‌تنی و این بار با پیله آموزش صحنه عوض می‌شود. پروانه‌ای با بال‌های رنگی پرواز بدون ترس را آغاز می‌کنی و روی گل رهایی می‌نشینی. آه خدای من، این لحظه وصف شدنی نیست؛ و باز حرکت در زیر باران رحمت آموزش تا تکامل یابی اینجاست شروعی برای آرامش و سلامی دوباره به زندگی.

خدایا دستانم را به سویت دراز می‌کنم و دعا و نیایش برای تفکر سالم و حال خوش برای همه خواهانم؛ و هزاران شکر برای آرامش امروزم.

 

نویسنده: همسفر فرشته، لژیون خانم مریم داراب
تنظیم: همسفر لیلا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .