English Version
English

برگزاری جلسه توجیهی برای قبولی شدگان آزمون راهنمایی تازه واردین

برگزاری جلسه توجیهی برای قبولی شدگان آزمون راهنمایی تازه واردین

جلسه توجیهی برای قبولی‌های آزمون راهنمایی تازه‌واردینِ نمایندگی‌های صالحی، شادآباد، شهر قدس و آزادی در روز پنج‌شنبه مورخ 95/4/31 رأس ساعت 14 با استادی دیده بان محترم جناب آقای اشکذری در محل نمایندگی حُسنانی برگزار شد.

 

خلاصه سخنان دیده بان محترم جناب آقای علی اشکذری:

اگر به مراحل سفر در کنگره مروری داشته باشیم، مشاهده خواهیم کرد که یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مرحله، مرحله‌ی استارت یا شروع و یا مرحله تازه‌واردین است؛ که این مرحله بسیار مهم و خط دهنده و سرنوشت‌ساز است. هدف اصلی کنگره و دلیل وجود کنگره، راهنمایی درمان اعتیاد و درنهایت رسیدن به رهایی و یا به پرواز درآمدن عقاب است اما باید توجه داشته باشیم، مهم‌تر از رهایی و یا خارج شدن از مصرف مواد مخدر، ورود به کنگره و یا شروع سفر است.

عدم وجود ورودی و جذب تازه‌وارد در کنگره، به گفته مهندس دژاکام  مثل این است که قلب و یا جریان خون در بدن وجود نداشته باشد، چراکه موضوع تازه‌واردین  و جذب رهجو تمام دلیل گردش کنگره و رشد علمی کنگره و درنهایت خروجی کنگره است. در اغلب موارد عملکرد یک نمایندگی بر اساس رهایی و یا خروجی محاسبه می شود، ولی باید در نظر داشته باشیم که پایه و اساس و یکی از دلایل مهم خروجی و ورودی، تازه‌واردین هستند. راهنمایی درست و جذب یک تازه‌وارد، نیاز به آموزش، تفکر و تجربه و یا به عبارتی نیاز به علم، فلسفه و هنر دارد که مجموعه‌ی این موارد، هنر یا هنرمندی یک راهنمای تازه‌وارد را رقم می‌زند.

به‌طورکلی جذب یک تازه‌وارد و آگاهی دادن به او مثل دانه دادن به یک پرنده وحشی است که بسیار تشنه، گرسنه و نیازمند کمک است؛  همین خوی وحشی و بیماری و ترس و یا تخریب  و ... باعث حساسیت موضوع راهنمایی تازه‌واردین شده است، به همین دلیل انجام درست این موضوع باعث می شود بتوانیم در ابتدا یک قالب درست و یک شروع خوب برای ادامه مراحل سفر برای مسافر داشته باشیم.

هدف دیگر از برگزاری این جلسه، هماهنگ شدن و یا رسیدن به‌نوعی هماهنگی است تا با صرف انرژی کمتر بتوانیم منصب بهتری به دست آوریم. به همین دلیل توجه و دقت به جزوه و قوانین مربوط به راهنمایی دهنده، همچنین اینکه هر مطلب و موضوع در قالب و چهارچوب نوشتارها باشد، بسیار مهم است. حتی طبق نوشتار شرح راهنمایی تازه‌واردین عمل کردن، یعنی به ترتیب مراحل، مشاوره را انجام دادن، بسیار مهم است که حتماً باید مدنظر داشته باشیم.

پس باید در چهارچوب نوشتارها با هنرمندی و خلاقیت، به زیباترین شکل، این مهم را انجام دهیم، مثل بازی فوتبال در چهارچوب زمینی به زیبایی و هنرمندی و طبق قوانین بازی، بازی زیبایی را انجام دهیم. که در این صورت بیشترین لذت و پاداش برای خود و بازیکن خواهد بود، در غیر این صورت بازی انرژی‌گیر و خسته‌کننده خواهد بود.

 
تهیه و تنظیم گزارش: مسافر فرهاد نورایی
نمایندگی کنگره 60 نمایندگی حُسنانی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .