English Version
English

گفتگو با مجید مسئول نشریات لژیون کرمان

گفتگو با مجید مسئول نشریات لژیون کرمان

سلام لطفا خودتان را به رسم کنگره معرفی نمایید؟

سلام مجید هستم یک مسافر تخریب بیش از 10 سال روش درمان دی اس دی داروی درمان اوتی مصرف در شروع روزانه 12 سی سی مدت 11 ماه با راهنمایی استاد خوبم مهدی زارع از نمایندگی سلمان فارسی اصفهان سفر کردم و در حال حاضر 7 ماه و 6 روز به یاری خداوند و دستان پرتوان آقای مهندس آزاد و رها هستم.

 

چه مدتی است که در لژیون کرمان هستید و در قسمت نشریات خدمت میکنید؟

پس از زمانی که گل رهایی را از دستان مهندس گرفتم استاد عزیزم آقای علیرضا دژاکام خدمت در نشریات لژیون کرمان را به من واگذار کردند در واقع این لطف خداوند بود که تقریبا یک ماه به رهایی من بود لژیون کرمان هم تشکیل شد وباعث گردید تا من هم بتوانم در کنگره خدمت کنم و آموزش بگیرم. که همین جا دارد از اعتماد آقای مهندس ولطف آقای سلامی برای تشکیل لزیون کرمان تشکر کنم.

آیا زمانی که سفر میکردید گوش دادن به سی دی برایتان لذت بخش تر بود یا اکنون؟

بدون شک باید بگویم در سفر دوم البته سفر اول هم سی دی گوش میکردم ولی به نسبت کمتر آن هم به این دلیل که در سفر دوم بیشتر در جلسات شرکت میکردم. ضمن اینکه در سفر دوم در نشریات هم خدمت میکنم واین خدمت باعث شده است که سی دی بیشتری گوش کنم. تا آمزش های لازم را بگیرم وبتوانم بهتر خدمت کنم.

 

نحوه ی تهیه ی سی دی های آموزشی نشریات لژیون کرمان به چه صورت است؟

نشریات نمایندگی سلمان فارسی اصفهان قبول زحمت کردن که سی دی ها را از تهران بگیرند و با اتوبوس برای کرمان بفرستند در واقع لیست درخواستی را برای آقای غدیری پیامک میکنم و ایشون زحمت این کار را میکشند.

 

تعداد عنوان های سی دی ها از ابتدا چقدر بوده و هم اکنون به چه تعدادی رسیده است؟

فکر کنم ابتدا 30 عنوان سی دی بود و در حال حاضر از مرز 150 رد شده که هر هفته تعداد پنج، شش عنوان علاوه بر سی دی های هفته اضافه میگردد.

 

شما فقط در قسمت نشریات خدمت میکنید یا در قسمت دیگری هم مشغول خدمت هستید؟

باید بگویم هر خدمتی که در کنگره باشد انجام میدهم چون این کار به من انرژی میدهد و من را به آرامش میرساند در واقع جدا از کار نشریات کار عکاسی لژیون کرمان را هم انجام میدهم. وتا همین هفته فبل چای روزهای جمعه هم بعهده من بود.

آیا مسافران لژیون کرمان به خوبی از نشریات استفاده می‌کنند؟

بله باید بگویم که مسافران لژیون کرمان به‌خوبی می‌دانند که درمان فقط برای جسم نیست بلکه روان و جهان‌بینی هم باید درمان شود آن هم از طریق دانش و علمی که آقای مهندس و استاد امین به ما انتقال می‌دهند و راه آن هم از طریق گوش دادن به فایل‌های صوتی جهان‌بینی و جزوات جهان‌بینی که درواقع انتقال علم کنگره از طریق نشریات به رهجوها انتقال داده می‌شود.

 

در پایان اگر صحبتی یا پیامی دارید بفرمائید:

 در پایان می‌خواهیم از جناب مهندس تشکر کنم که زمانی که گل رهایی را از ایشان گرفتم این انرژی در من ایجاد شد و این اجازه را به من دادند که در لژیون کرمان خدمت کنم از آقای علیرضا دژاکام استاد بزرگوارم تشکر می‌کنم که خدمت در نشریات را به من واگذار کردند از آقای امین غدیری و همه‌ی دست‌اندرکاران نشریات سلمان فارسی از استاد سلامی استاد حکیمی تشکر و قدردانی می‌کنم و همچنین از استاد فرهیخته و صبورم آقای مهدی زارع بی‌نهایت سپاس گذارم که با راهنمایی‌هایشان من را به رهایی رساندند و انشاالله که خدمت گذار لایقی برای کنگره 60 باشم والسلام...***

 

 

گزارشگر و تایپ: همسفر سیاوش

عکاس: مسافر حمید

تنظیم: مسافر علیرضا

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .