English Version
English

گزارش لژیون ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST)

گزارش لژیون ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST)

پنجمین جلسه از دور دهم لژیون ویلیام ال وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST) با نگهبانی آقای علی بسطامی ، دبیری آقای محمد محمودی و استادی مسافر علی رضوانی  در تاریخ 94/9/6  با دستور جلسه رابطه یادگیری با معرکه گیری ( نق زدن و حاشیه )  راس ساعت 7:30 در محل پارک طالقانی مقر ورزشی کنگره 60 تشکیل گردید.

خیلی خوشحال هستم که در لژیون ویلیام خدمت می کنم. روز خوبی است امروز و خداوند را شکر می گویم که در کنگره هستم.هر دستور جلسه‌ای برای خود زوایا و معانی خاصی دارد. ما در کنگره 60 معتقدیم که بیماری اعتیاد از 3 ضلع جسم ، روان و جهان‌بینی تشکیل‌شده است.

این جهان‌بینی افراد است که باعث می‌شود شخص بتواند مصرف خود را تحت دارو و درمان بپذیرد. در لژِیون ویلیام و درمان سیگار هم همین موضوع صادق می‌باشد. اگر جهان‌بینی ما ضعف داشته باشد هیچ‌گاه نمی‌توانیم سیگار را با  آدامس جایگزین کرده و در ادامه با پله کم کردن مصرف سیگار خود را درمان کنیم.

ما برای درمان باید گوش‌به‌فرمان باشیم و وظیفه‌داریم که به‌جای نق زدن و در حاشیه بودن ، فرمان راهنما را بپذیریم و حتی گاهی از دلایل موضوعات سؤالی نپرسیم.هر فردی در هر جایگاهی هست عین عدالت است و برمبنای آموزش است که در  جایگاه خود نق نمی‌زنیم و مشکل را بزرگ نمی‌کنیم و این فقط به خاطر آموزش  جهان‌بینی ماست که کاملاً تحت فرمان کمک راهنمای خود باشیم.

من درگذشته درمان سیگار را خیلی جدی نگرفته بودم و بعد از مدتی برگشت خوردم ولی امروز خدا را شکر می‌کنم که بعد از درمان و رهایی از سیگار خیلی زندگی آرامی دارم.

تازه متوجه می‌شوم که مشکل سردرد که سال‌ها در من بوده است با درمان سیگار حل‌شده است و درمان صورت گرفته است همچنین مزه غذاها را بعد از درمان متوجه می‌شوم.درگذشته که سیگار می‌کشیدم اصلاً خواب خوب و آرامی نداشتم ولی در حال حاضر به لطف خداوند و لژیون ویلیام به‌راحتی می‌خوابم و از خوابیدن خود کاملاً لذت می‌برم.

واقعاً خدا را شاکرم که به‌واسطه بودن در کنگره 60 زندگی جدید و آرامی را سپری می‌کنم.

در جلسه بعد انتخابات نگهبانی داریم و از دوستانی که شرایط و آمادگی لازم رادارند خواهش می‌کنم برای شرکت در انتخابات کاندید شوند و از این طریق خدمت کنند.

با احترام کامران رک

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .